Gå til innhold

Hvilke vogn velger dere??


mai10

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt 3 barn og har forsøkt flere vogner. Vil råde dere som bor utenfor byen til å ikke velge 3 hjuling. Jeg har hatt alle de kjente vognene, og med barn nr 2 valgte jeg Teutonia igjen fordi jeg var så fornøyd med vognen med første barn, men da bodde jeg midt i byen. Flyttet så rett utenfor byen og kunne den vinteren nesten ikke gå tur, før jeg skiftet til 4 hjuling. Snø og 3 hjuling er ingen god kombinasjon. Her jeg bor ser man sjelden de type vogner. Den som er desidert vinner i mitt område er Emmaljunga (så sant det ikke er av de med tungt understell). Jeg har byttet flere ganger og endt opp med Simo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det blir emmaljunga City Cross med Citybag på oss også. :) Citybagen i Dark grey og sportsvogndelen i royal blue.

Valgte den fordi den tar liten plass og er lett. I tillegg likte jeg at den var stiv i fjæringene, og når ekspeditøren sa at babyen hadde det like fint i en vogn med stive fjærer som en med myke, var valget enkelt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Emmaljunga City Cross m City Bag fra førstemann - utrolig fornøyd med den :D Bruker den denne gangen også. Skiftet til OTH ved ca 1 årsalder og har brukt den siden, fantastisk vogn det også, men det blir City Crossen som babyvogn denne gangen også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimi..

 

Jeg har blitt forelsket i Brio Go.. Hvor mye kostet den i Sverige?? Hvor i Sverige kjøpte du den??

 

 

På Babyshop kostet den rundt 8000 kr..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sannsynelig landet, på simo 630 kombivogn.. den har jeg klart å fikset meg litt rabatt på, og hørt mye bra om, så får du med mye ekstra utstyr i prisen og det er jo et pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Simo-vognerr er best!! Synes i alle fall jeg;-) Har fått tak i pent brukt vogn og er utrolig fornøyd med det. Har hatt samme type vogn til de to andre barna mine, men nå var den helt utslitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt Teutonia Spirit S3. Veldig fornøyd med det valget! Brun sportsdel, og beige Fashion Bag. <3 Adapter til Maxi Cosi bilsete er også kjøpt inn! :) Gleder oss bare sååååå mye til å få den i hus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...