Gå til innhold

Hvilke vogn velger dere??


mai10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har _nesten_ bestemt meg for Emmaljunga Ozone City med City Bag. Denne pga den har svingbare hjul framme som ikke er blant de minste, og fordi den er liten og lett - 57 cm bred og under 11 kg. Bor i leilighet med trapp.

 

Det er en ny modell, kommer til Norge i februar så da skal jeg kikke på den og bestemme meg tenkte jeg. Så først på Nitro som ligner mye, men den hadde så umulig tilgang til handlenettet under at jeg slo det fra meg, har ikke bil og trenger nettet til shoppeturene mine!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte akkurat Teutonia Mistral 2009-modell. Grå med rosa bag (ja, venter jente!). Synes 2009-kolleksjonen er SÅ mye finere enn 2010, derfor valgte jeg å bestille nå (selv om jeg egentlig synes det er litt tidlig...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpt meg Toka ( tako?) city voyager. 3500,- fulgte med stellebag, paraply og voksipose. Sort og grå, får jente så jeg må pynte den opp med litt jenteleker=) hehe...Kjempe fin! Kjøpte den på www.babydreams.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt og ombestemt meg 14 ganger allerede, men nå har jeg endelig landet på Brio Go! Tror den blir veldig bra til mitt bruk. Var å så på den på fredag for å overbevise pappan.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe Emmaljunga City Cross med City bag. Veier lite og tar ikke så stor plass i bilen. Puh - glad jeg har gjort en bestemmelse der - fryktelig kronglete den vognjungelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bruke simo kombivogn fra 1 mann. Har prøvd flere vogner, men heldigvis tatt vare på simo vogna. Er den som har vært best til vårt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann :)

min bekymring er at jeg trenger tvillingvogn denne gangen - 18mnd mellom de to minste :)

jeg vet ikke annet enn at jeg kjøper en brukt - tror jeg går for teutonia!

liker oth veldig godt! egentlig pris og lokasjonen av vogna det står på!!

 

skal jeg bare ha minste tilskudd med meg, bruker jeg bare samme vogner som de forrige to brukte...

jeg har ei quinnny freestyle 3qxl!

helt grei å hjule på asfalt og lett å få i bilen med både bag og sportsdel...fikk sommer barn med mitt eldste, så vogna trengte ik være så stor i bagen....

men når jeg fikk den mellomste var det vinter - så jeg kjøpte ei simo bagvogn. mye bedre plass til skinnposen :)

så denne gangen frotser jeg litt i vogner...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme - punkt 1 må være å tenke behov:

- Er det plass til den i bilen? (vi har en liten personbil og fikk prøve ut om vi fikk plass til en vogn hos Babyshop vi lurer på å kjøpe)

- Trenger du å bære bagdelen av vognen? (vi bor f.eks i fjerde etasje uten heis og vil helst at den "bærbare" delen er så lett som mulig.

 

Disse punktene elimenterte en god del alternativer for vår del - men fortsatt er det jo så mange igjen... vi tar forresten gjerne i mot tips :)

Vi tenker forresten også å bruke vevd bæresjal en del, men også her er vi usikre på modell osv..

 

Lykke til i prosessen med vognkjøp!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har simo vogn fra nr 1, som skal brukes når bare jeg å minste er hjemme..

 

skal også kjøpe tvillingvogn siden det ikke blir mer enn 19 mndr mellom de 2 :) å vil ha mulighet til å kunne gå ut når nr 1 er hjemme fra barnehagen.. skal ha 50% plass siden jeg skal gå hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga edge duo.. :D Den er så utrolig fin, og ser ut som en vogn.. :P Vet at den er tung, men jeg likte at det var tyngde på den. Her jeg bor så er det en del regnvær, vind, slaps, snø osv.. Så trenger en god vogn til dette.. Skal jo en del på tur, og er ikke sååå ofte i byen at jeg trenger en liten og lett vogn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg resirkuler vogna fra nr. 1 til min nr. 2. Quinny Freestyle med 3 lufthjul. Maa skifte hjula, siden de er tynnslitt! Var mye ut paa tur med nr 1 og det blir nok ikke mindre gaing med nr. 2. Vi har ikke saa mye sne her i Nederland, saa da trenger jeg ikke store vogner med plass til pose... Hadde jeg bodd i Norge hadde jeg nok valgt en stoerre vogn.

 

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har allerede kjøpt. Trodde det gikk en måned el. to før den kom, at det var litt bestillingstid på den, men nei da. Hentelappen kom i posten igår. Har kjøpt mountain buggy Urban Jungle vogn 09. modell, Kjøpt på salg hos biteringen. Bagen har eg kjøpt brukt på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...