Gå til innhold

Hvilke vogn velger dere??

Anbefalte innlegg

Jeg venter mitt 3 barn og har forsøkt flere vogner. Vil råde dere som bor utenfor byen til å ikke velge 3 hjuling. Jeg har hatt alle de kjente vognene, og med barn nr 2 valgte jeg Teutonia igjen fordi jeg var så fornøyd med vognen med første barn, men da bodde jeg midt i byen. Flyttet så rett utenfor byen og kunne den vinteren nesten ikke gå tur, før jeg skiftet til 4 hjuling. Snø og 3 hjuling er ingen god kombinasjon. Her jeg bor ser man sjelden de type vogner. Den som er desidert vinner i mitt område er Emmaljunga (så sant det ikke er av de med tungt understell). Jeg har byttet flere ganger og endt opp med Simo.

Fortsetter under...

Annonse

Det blir emmaljunga City Cross med Citybag på oss også. :) Citybagen i Dark grey og sportsvogndelen i royal blue.

Valgte den fordi den tar liten plass og er lett. I tillegg likte jeg at den var stiv i fjæringene, og når ekspeditøren sa at babyen hadde det like fint i en vogn med stive fjærer som en med myke, var valget enkelt. :)

Har Emmaljunga City Cross m City Bag fra førstemann - utrolig fornøyd med den :D Bruker den denne gangen også. Skiftet til OTH ved ca 1 årsalder og har brukt den siden, fantastisk vogn det også, men det blir City Crossen som babyvogn denne gangen også.

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...