Gå til innhold

Kona fant ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utroskap, håper konen din hiver deg ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"mener at det er utroskap" Jøss, så du ville ment at det var ok om hun sendte bilder av intime kroppsdeler med andre menn? Hehe, stilig...

Skrevet

Fy faen så jævli tett i pappen du er, HI. Vær glad hun ikke klipper av den patetiske pølsa di!!! Hadde det vært min mann, så hadde jeg faen vært så såret nå! Lite respekt. Hva faen gjorde du det for?!

Stakkar kona de - hvordan kan hun vite at det "bare" er en kollega, og at dere ikke har gått lenger, og at det ikke er noe mellom dere? Og DET ER JO NOE MELLOM DERE NÅR DERE UTVEKSLER SLIKE BILDER!!!! DUST!!!

Stakkar kona di, hvorfor gidder du å risikere å ødelegge ekteskapet på denne måten? Og såre henne sånn?? Ikke forvent at hun skal kunne klare å stole på deg igjen med det første!

Du få be henne om tilgivelse om og om igjen, si tusen ganger at du elsker henne, og vise henne det i handling og ikke bare i ord!

Lykke til - for hennes del (og evt barna deres skyld!!)

Skrevet

Tror dere virkelig at en mann sitter inne på dinbaby og skriver slike innlegg??

Skrevet

Uffda, håper dette er tull, hehe

Skrevet

Det er kanskje tull dette innlegget, men jeg har opplevd at eksen flørtet med en kollaga, som igjen førte til at han lå med henne og gjorde henne gravid.

Hun var gift, han var gift, og begge to hadde barn fra før.

Det ble voldsomt opprivende på begge sider når skilsmissen var et faktum. Og alt startet med en "uskyldig" flørt på jobben.

Hilsen ekskone av en stor og dum ulykkelig flørt.

Skrevet

Hva fikk deg til å gjøre dette?? Personlig synes jeg det er mental utroskap og man sender ikke slike intime meldinger til andre enn sin partner så sant man ikke lever i et åpent forhold.

Får du ikke nok spenning hjemme?? jeg spør fordi jeg lurer på hva som drev deg til dette?? Jeg hadde blitt så utrolig såret om mannen min hadde gjort dette mot meg, hadde følt meg seriøst krenket.

At kona di er flott og du er stolt over henne er jo bra, men hvordan hadde du følt om hun sendte bilder av fitta si til en annen mann og mottok kukkbilder av andre en deg? bak din rygg?

Du bør for det første finne ut hvorfor du gjorde dette, ta et standpunkt til en slik handling, om du synes det er ok så ikke si noe annet til kona di bare for å roe henne, her må du være dønn ærlig og stå for hva du synes er ok eller ikke, slik at hun vet hva hun kan forholde seg til.

Dette er jo et tillitsbrudd så du får jobbe hardt for å få tilliten hennes tilbake, og ja gi henne tilgang på mobil, mail, fb osv, har du intet å skjule er det vel ikke noe problem??? eller har du flere svin på skogen kanskje??

Å kjøpe seg tillit er ikke mulig, før du kjøper noe til henne bør dere snakke sammen og du bør legge deg veldig flat her.. og tillit tar tid...

Men ja, synes du kan kjøpe noe til henne, ikke noe galt med det, men viktigst er kommunikasjon først..

Jeg har opplevd noe liknende og jeg kastet ut mannen min, noe som førte til en selvransakelse hos han, mye kom til overflaten, vi gikk i parterapi og fikk et fantastisk forhold igjen i ettertid.. dette er 3 år siden og tilliten er 100 prosent igjen..

Skrevet

Linda: Nemmen hei Kari har du fått deg ny ring av mannen?

Kari: Ja du skjønner det, mannen min sendte bilde av kuken sin til en kvinnelig kollega så hans syntes at jeg fortjente ny ring. Denne ringen skal alltid være en påminnelse for meg at han er en hestkuk.

Linda: Ja det kan koste dyrt å drite på leggen. Blir det ny bil da hvis han ligger med henne?

Kari: Ja det hadde ikke vært så dumt. Ja, tenkt den mms til 5 kr kostet han plutselig den nette sum av 10 000.

Skrevet

Psykologisk utroskap! Hadde kastet deg på "hodet" ut. Uten å åpne vinduet!

Skrevet

hva med å lage en fin middag til henne? pynte med blomster og stearinlys? fin duk? si at du er veldig lei deg, og at du elsker henne. vet du har gjort det før, men jeg får aldri nok av at mannen sier det.

Skrevet

kvinnfolk som har lite og gjøre her ja. for dette er jo bare bull fra topp til tå.............

Skrevet

Hva hadde du gjort om kona di hadde sendt bilder av understellet sitt til en "bare kollega"???

Skrevet

Hadde blitt griseforbanna og stygt såret, for meg hadde det også betydd utroskap.. Selv om du mener at det ikke er det, så er jo det viktigste å ta hensyn til hennes grenser for hvor utroskap går..

Fyyyy skam, du skylder henne en VIRKELIG stor unnskyldning...

Skrevet

Dere som tror dette er tull, dere bor i en liten lykkelig firkantet verden.

Sånne ting skjer dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...