Gå til innhold

Kona fant ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg har sendt sms meldinger på mobilen, utvekslet noen bilder av ganske intime deler får en si. Jeg synes det var ganske uskyldig, men kan innrømme at det var spennende. Men hun er helt vill og mener det er utroskap. Vet ikke hva jeg skal si for å gjøre det bedre,noen som har erfaring?

mvh mann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sendt kukbilder rundt, er det det du sier? Hehe. Hehehehe. Hehehehe! Og så ferska hun deg?! Hehehehehe! Amatør!

Skrevet

Du bør møte henne på reaksjonen hennes. Si at du ærlig talt ikke følte eller trodde at hun ville ta det så ille opp som hun nå gjør.. og at du blir veldig lei deg av det, og angrer nå..

Jeg tenker at du bør prøve å vise at du forstår hvordan hun kan reagere som hun gjør. Det ville jeg gjort også! Jeg ville synes det var et svik, og det gjør nok hun også..

Skrevet

Du kan si det sånn ja. Tar imot råd, kona er drittsur.

Skrevet

Herregud folk har lite å gjøre natt til en lørdag gitt....:P

Skrevet

Visste ikke at fjortiser hadde koner.

Skrevet

Jeg hadde ærlig talt også blitt helt jævlig forbannet hvis mannen min sendte bilder av pikken sin til andre damer!

Er det en dame du kjenner? Hvordan har du kommet i kontakt med henne? Har du møtt henne i virkeligheten? Du må jo forklare konen din hvordan dette henger sammen...

om du mener det er uskyldig? hva mener du egentlig med det? At du ikke har gjort noe fysisk?.. Vel, da må du jo få det helt klart frem til konen din.

Skrevet

Det er bare en kollega, det var uskyldig flørt. Men kona tar helt av. Vet ikke hvordan jeg skal roe henne ned.

Skrevet

Unnskyld at jeg ler, men det er jo ganske komisk.

Men fra spøk til alvor. For kvinner er nok dette ei ganske stor greie, ja, og du må legge deg flat. Be ydmykt om unnskyldning. Fortell henne at du elsker henne, og at du forstår at du har ødelagt tilliten mellom dere. Si at hun har fri tilgang til alt av telefon, mail, facebook o.l. så lenge hun trenger for å kunne greie å stole på deg igjen. Lov at du aldri skal gjøre det mer, og spør henne gjerne om det er noe mer du kan gjøre for å vise at du mener alvor.

Men alvorlig da, mann. Kukbilder?! Hva er det med dere gutta og den pølsa deres? Hehe!

Skrevet

Bare en kollega? Det høres ikke særlig uskyldig ut!

Skrevet

Jeg syns ikke hun skal ha innsyn i facebook og alt sånt, jeg har jo faktisk ikke vært utro. Men hun mener det er utroskap. Har sagt jeg elsker henne ja, men hun blir bare sintere da. Lurer på å kjøpe ny ring til henne, kan det hjelpe?

Skrevet

La oss snu bordet litt: Hva hadde du sagt/gjort om kona di sendte bilde av fitta si til en kollega?

Det hadde vært ok liksom?

Da tror jeg du må stikke hull på bobbla du bor i gitt....

Skrevet

Det var bare på sms meldinger. Ingenting har skjedd eller skal skje i virkeligheten. Hun sendte bilder av seg selv toppløs, sånn begynte det.

Tror dere ikke det vil hjelpe på konas humør om jeg kjøper henne en ny giftering? Husker hun ville ha sånn med liten diamant i den gangen vi giftet oss, men hadde ikke råd da.

Hun vil jo ikke høre på meg, noe må jeg finne på.

Skrevet

Hva skulle en ring gjøre godt mener du?

En ring kan kjøpes for penger, og en uærlig, utro, illojal jævel kan få kjøpt en slik.. Hva forteller en ring? Ikke en liten dritt engang i denne sammenhengen.

Skrevet

Hun vil ikke høre at jeg elkser henne, så da må jeg jo vise det. Så derfor tenkte jeg på ny ring. Men det er kanskje dumt? Uff.

Skrevet

Herregud, hvor IDIOT er det mulig å bli!

Skrevet

Ja, det er dumt! du har driti deg ut!

Skrevet

Jeg med latterkrampa igjen:

Ikke kjøp ring. Det kan du gjøre om en stund når alt har roet seg.

Du skriver at du ikke ønsker hun skal ha innsyn på facebook. Men det er nettopp derfor hun skal ha det. Det er det offeret du må finne deg i slik at hun kan lære seg å stole på deg igjen. Det er DU som har brudt tilliten, og da er det DITT ansvar å gjøre alt i din makt for å bygge den opp igjen.

Forstår at det svir, men det du har gjort mot kona di svei nok det også. Se på det som en botsøvelse.

Du kan foreslå at dere får profesjonell hjelp. Da viser du at du mener alvor.

Skrevet

Dette må enten være tull, eller så er HI dum som et frossent kneippbrød.

Skrevet

Ja du kan le. Fy faen jeg har aldri sett henne så sur før. Så facebook osv er en god ide?

Det var vist en her som skrev noe om hva hvis det var henne som hadde sendt bilder. Kan bare si at jeg er veldig stolt av den flotte kona mi, hun har vært på forsiden til Vi Menn flere ganger og jeg er ikke sjalu for det.

Skrevet

Dette må være et køddeinnlegg..

Og så er du flink til å skrive,det skal du ha.Påfallende mange anonyme som har skrevet omtrent samtidig her i natt.Ser "de" er like flinke til å skrive som deg ;-) Kjeder du deg? :-D

Skrevet

Det er sikkert derfor du kunne gjøre en sånn sensasjonell bommert, du er ikke sjalu. Jeg forstår deg, jeg er heller ikke sjalu. Og hadde mannen min sendt kukbilder hadde jeg ledd like mye av ham som jeg gjør av deg.

Men poenget er at DIN kone, den kvinnen DU elsker er sjalu. Og hun er såret og har antagelig så vondt i magen nå at vi ikke kan forestille oss det en gang. Og det er din skyld. Derfor må du ofre noe, og det må være noe som svir. Å oppgi privatlivet en periode svir sånn akkurat passe, tenker jeg. Så kan hun kanskje få tillit til deg igjen, og du lærer ei lekse.

Jeg har vondt av deg, forstår at du ikke mente å såre henne, men nå sitter du der og har gjort det. Du får ta det som en mann.

Lykke til.

Skrevet

Jeg har bidratt til denne tråden, så HI er ikke helt alene, nei. Mulig han troller, men det får stå sin prøve.

Og hvorfor all drittslengingen? Det er tusen "hva er det med mannen"-tråder her inne, og når én av arten spør OSS om hvordan vi vil ha det når han har driti seg ut, er det bare kjeft å få?!

Benytt muligheten til å fortelle ham hvordan vi vil ha det, så slipper han kanskje å gjøre samme feil en gang til, og verden er et litt bedre sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...