Gå til innhold

Diskuterer du sexlivet ditt med venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en venninne har hatt en erobring en helg, sladrer hun gjerne om det! På en litt humoristisk måte da. Ellers kan vi tulle om sexting, og evt diskutere problemer. Men ellers diskuterer vi sjelden sexlivet, pga det er jo av hensyn til kjæresten også da..

Men følte meg veldig truffen her da, for senest i går fortalte jeg foreningen min (vi er 5 veldig åpne og tullete jenter), at jeg hadde meg til for første gang etter fødsel nr 2 på torsdag, og at sambo syntes jeg var like stram som før! hehe..

Det var jo utleverende, men måtte skryte litt! Vi er litt grove i den vennegjengen der, og prater som mannfolk av og til.

Andre venninner kunne jeg ALDRI ha sagt noe sånt til - man må vite hvem som setter pris på sånt snakk, og ikke ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det med et par av dem. Vi er i 30 årene- (for de som sa at de hadde vokst fra sånne ting;) - og vi har universitetsutdannelse (hvis det og skulle være en faktor;)

Skrevet

Ikke med venninner, men med de to bestekameratene mine gjør jeg det. Men siden jeg er singel, blir det vel helst å lufte frustrasjon da. ;)

Liker å snakke om sex, ikke griseprat da, men bare diskutere... Men som sagt, ikke med hvem som helst.

Skrevet

Nei, ikke så mye. Har gjort det en eller annen gang, men har mye annet å prate om.

Skrevet

ja. for øyeblikket snakker jeg mest om andres sexliv vel og merke

Skrevet

Ja, vi og er fra 25-32 år i min vennekrets, og de fleste har høyere utdannelse, og vi prater om sex, og ofte grisete også (med humor da!). Både tuller med det, og diskuterer problemer, og deler erfaringer. Det er nok ikke bare for tenåringer!

(Syns det er så mange typiske a4- gørre og kjedelige husmødre som er så "flinke og voksne, og politisk korrekte her inne at jeg kjeder meg ofte på dette forumet! Heldigvis er det også noen litt mer spreke innslag som liver opp litt, og som gjøre det verdt å være her! :-) )

Skrevet

Ja med de venninnene jeg har hatt siden barneskolen gjør jeg det!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Sjelden. Når jeg var gravid var det en venninne som spurte meg om det ble vanskelig med sexbiten når man var gravid (hun har ikke barn selv) og jeg svarte at det var omtrent det samme som før, men mer i detaljer går vi ikke :-)

Skrevet

Prater om det viss det er noe spesielt. Har prøvd noe nytt som jeg anbefaler, eller om noe merkelig har skjedd og jeg må forhøre meg om noen andre har vært ute for det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...