Gå til innhold

Diskuterer du sexlivet ditt med venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er vanlig eller ei:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite. Er liksom ferdig med den biten =)

Skrevet

Har det ikke for vane, men har ingen problemer med å prate om det med venninner nei!:)

Skrevet

Ja, noen mer enn andre. Er ikke alle venninnene mine som liker å prate om det og da driver ikke jeg akkurat å prater om sexlivet mitt tilbake.

Skrevet

Nei, gjorde det mye da jeg var yngre, men veldig sjeldent nå for tiden. Da må det være fordi det er et problem e.l.

Skrevet

Nei. Har ikke diskutert sexlivet mitt siden jeg var omtrent 20 år gammel (er 38 nå), men diskuterte det heftig i perioden 15 til 20, ja.

Mannen min og jeg snakker ofte om sex, det er viktig for oss begge. Men siden mitt sexliv også er min manns sexliv ville jeg følt det illojalt å skulle dele med noen utenfor forholdet.

Skrevet

Nei. Det angår bare mannen min og meg.

Skrevet

hender seg det ja, men ikke absolutt en vane da:)

Skrevet

Nei, det begrenser seg vel til helt konkrete saker som erfaringer med ulik prevensjon f eks.

Vi snakket mye om sex i venninnegjengen fra 14 til 17 kanskje, etter det har jeg tatt de samtalene med partneren min, ser ikke noen grunn til å dele det med andre. Det er jo sambo jeg har sex med, så om det er noe å diskutere så er det mest logisk at han deltar i samtalen:)

Skrevet

Jeg prater sjelden om sexlivet mitt, i hvertfall ikke om noe "intimt", men jeg har ei venninne som er fæl til å prate om sitt.. hun og den nye kjæresten har bare vært sammen i 5 mnd da, så de lever enda på en rosa sky:) Han er jo bare såå fantastisk.. hun har fortalt meg det meste om sexlivet sitt i alle år, hun er ganske åpen av seg.

Pleier ikke snakke om sex med de andre venninnene mine, kanskje litt på tull i fylla men ikke så ofte det heller lenger:) Er visst blitt gamle og kjedelige.. hehe

Skrevet

Virker som om folk holder sexlivet sitt for seg selv etter hvert som de blir eldre.

Når vi var tenåringer diskuterte vi jo ALT, men da var jo alt nytt og spennende og det var kjekt å høre hvilke erfaringer andre hadde. Husker når den første i gjengen debuterte seksuelt, hun fortalte hver eneste lille detalj til oss andre som satt storøyd og hørte på:)

Skrevet

Vi diskuterer det, men mennene våre vet ikke at vi gjør det. Vi planlegger hva vi skal gjøre i senga og utveksler erfaringer.

Skrevet

Sånn holdt vi også på. Demonstrerte samleiestillinger og det som verre var.. He he... Nå blir det lite. Hvis vi prater om sex går det ikke i detaljer, men mer tanker rundt hvordan man har det sammen seksuelt, hvordan man gjør det med barn i og rundt soverommet osv...

Skrevet

Her går det mest i klaging av mangel på sexliv :P

Skrevet

Nei, diskuterer ikke det med noen egentlig.

Skrevet

Nei kun med mannen.

Det syns jeg er kun mellom oss.

Skrevet

Nei, det er det lenge siden jeg har gjort, sluttet vel med det i tenårene en gang.

Synes i og for seg ikke det er så veldig galt å snakke litt om det med f.eks en bestevenninne, men i mitt tilfelle så har vi hatt seksuelle utfordringer fordi mannen min opplevde misbruk i oppveksten, og det ønsker han ikke å dele med mine venninner. Jeg foretrekker uansett å holde disse samtalene innenfor ekteskapet, og de gangene noe blir nevnt til andre så er det i tilfelle noe helt generelt, og ikke detaljert.

Skrevet

Både/og. Noen av dem snakker jeg aldri med slike ting om, uansett hva det skulle være. Andre kan jeg snakke med absolutt alt om, enten det er positivt eller negativt! (og dette går begge veier) :)

Skrevet

kan diskutere sex med de men ikke direkte hva jeg gjør nei. Det har de ikke noe med og tviler på at de ønsker å vite heller.

Skrevet

Nei, det er jo ikke noe å diskutere lenger, dessverre...

Skrevet

Jeg og bestevenninna mi snakker om sexlivene våre. Kommer med tips og diskuterer div. ting vi har hørt eller prøvd en gang og to bare :)

Men ingen intime detaljer som størrelser og den type da. Hehe. Mere sånn "Men hvis du legger puta under rumpa, så kan det gjøre sånn og sånn bedre" type diskusjoner. Hehe.. Men syns det er koselig egentlig å kunne snakke med noen om sånne ting. Det er ikke alt jeg vil snakke med mannen min om, når det kommer til syklus, underliv og div. Da er det bedre å prate med ei venninne som vet all terminologi på "understellet" vårt. :P

Men..jeg har to sjelevenner da. Mannen min og bestevenninna mi :)

Skrevet

Ikke så mye som vi brukte, men så er jeg i slutten av tredveårene også da, så det er ikke så mye spennende som skjer. Men er bare noen år siden mine venninner fikk fullt referat da jeg hadde en spenstig elsker med en koffert full av godsaker.

Skrevet

Betydelig mindre enn før, men har et par venninner jeg kan diskutere litt sånt med ja, men blir mest at jeg hører på hva de har å fortelle egentlig. Er jo gift, så da har man jo sex med en og samme....ikke like spennende å høre om det..hehehe...

Skrevet

Nei. Har ikke noe å snakke om for vi har ett veldig heftig sexliv. Mulig jeg hadde gjort det om vi hadde problemer.

Skrevet

Kun på generell basis, detaljer er mellom mannen min og meg.

I enkelte tilfeller kan jeg snakke mer 'inngående' med bestevenninna mi, hvis det er noe vi lurer på eller vil høre andres erfaringer om, men fremdeles holder jeg det mest intime for meg selv. Synes noe annet er respektløst jeg- det er jo ikke bare meg selv jeg ville utlevert da, og mannen min har aldri bedt om å bli diskutert på denne måten.

Blir jo ikke noe spesielt heller, om man skal fortelle gud og hvermann alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...