Gå til innhold

Har alle her funnet navn til sine små i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sagt til alle vi kjenner at vi ikke aaaner... Men vi har endelig bestemt oss for Kevin <3 Meeen vi må jo se om det passer, men akkurat nå er han ingen andre enn akkurat Kevin... er i uke 34...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte navnelister til å finne alle de navnene jeg synes gutten vår kunne få (ca 15-20 stk), og mannen min strøk ut alle han ikke likte. Vi har ikke så lik smak i navn, så vi sto igjen med tre aktuelle, og så skulle vi prøve dem ut litt i hemmelighet mens han var inni magen hadde vi tenkt. Men siden begge var veldig enige om hvilket vi burde prøve først, så fant vi vel egentlig ut at det var det begge helst ville ha.

Så vår lillegutt heter allerede Matheo. <3

Jeg tror i grunnen at dette med navn er en vanesak uansett, man må bare bestemme seg for noe, og så blir man vant til det etter hvert, og da virker det som det naturligste i verden. Litt som når man møter noen for første gang som har et uvanlig navn - etter en liten stund tenker en ikke på det.

Skrevet

Syntes navn er mye vanskeligere denne gangen- får en jente og har gutt fra før. Gikk liksom ut i fra at det ble en gutt til, så det navnet hadde vi klart men så er det en liten pike inni der! Der er så utrolig mange fine jentenavn der ute, så ekstra vanskelig å bare velge ett! Vi må i tillegg ta hensyn til at barna er amerikansk/norsk/franske og vi bor i utlandet..

Det er Anaïs og Lucia som har vært de mest aktuelle kandidatene, men er også veldig glad i Sinéad, Allegra og Chloë...

Skrevet

Her begynte vi navneletingen ganske tidlig og lagde en liste over favoritter. Etter UL på AHUS i September når vi fikk vite at det blir jente begynte vi å bare konsentrere oss om jentenavnene. Jeg har siden før jeg ble gravid uttrykt at jeg virkelig ønsker at en datter skal få hete Lenita. Fikk en endelig bekreftelse på 3D ultralyden i uke 29 at det er en jente og da var det gjort. Lenita blir det :) Har termin om 10 dager!

Skrevet

Som Lillegull, har vi også en liten Jonas på vei:-) oppkalt etter oldefaren min:-)

Skrevet

Han som bor i magen min skal hete Oliver eller Albert. Vi bestemmer oss helt etter at vi har sett han :o)

Skrevet

Vår lille jente skal hete Amalie, Nathalie eller Sara. Har ikke bestemt oss enda, tror vi må se an hva som passer når hun er født.

Familien vår har gitt opp å mase, siden vi er helt klare på at de uansett ikke får vite noe før hun er kommet til verden.

Skrevet

Vår lille gutt skal hete William :)

Skrevet

Er 33 uker og vår lille prinsesse skal hete Vilde. Har vært bestemt lenge. Storebror heter Trym og Storesøster heter Tuva. Alle navnene har Norrønt opphav

Skrevet

Vi har termin 21.mars, og lille gutten vår skal hete Noah:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...