jente08&jente2010<3 Skrevet 15. januar 2010 #1 Skrevet 15. januar 2010 føler alle maser om hva babyen skal hete...men helt ærlig, vi aner ikke, vi liker Anna veldig godt...men vi er ikke helt sikre enda.... føler alle har navn klart jeg.... med Linnea var det så lett...der hadde vi det klart tidlig, men dette var for at det var det eneste navnet vi likte. Vi kan liksom ikke få Linnea den andre heller:)
Annci<3 Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Termin 11. mars og aner ikke hva den lille skal hete. Stresser ikke noe med det. Navnet kommer nok til oss før eller siden =)
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #3 Skrevet 15. januar 2010 Vi vet heller ikke.... Hadde navn til nr 1 klart leeenge før fødselen. Men nå... nope.
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Ja. Ho skal hete Amalie<3 HVIS det blir gutt (som jeg ikke tror) skal han hete Sander<3 hehe. Vi bestemte oss ganske tidlig. Det gjorde vi med forrige og. Ho heter Alexandra<3 Har hastverk med ting noen ganger jeg.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 jeg lot gubben få valget. han er til vanlig ikke en som engasjerer seg i slike ting så når han først viste litt engasjement så måtte han nesten få viljen så her blir det hanne om det blir en jente og johannes om det er en liten gutt.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 15. januar 2010 #6 Skrevet 15. januar 2010 Med førstemann ventet vi til etter fødselen og vel så det. Er nå 28 uker med andre og har ikke noen favoritt enda.
2tettebabyer Skrevet 15. januar 2010 #7 Skrevet 15. januar 2010 har vel navnet klart Nora Eline , men hvem vet, kanskje jeg sitter med en skikkelig Rebecca i armene...
k_lauve Skrevet 15. januar 2010 #8 Skrevet 15. januar 2010 Her blir det jente og valget falt på Therese eller Linn Therese Er ikke helt sikker på om jeg skal ha et eller to navn. Grunnen til navnet Therese er fordi det er oppkalling. Hva synes dere?
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 15. januar 2010 #10 Skrevet 15. januar 2010 Vi har nå endelig bestemt oss, tok lang tid. Har ikke term. før 11 mars og tenkt at vi har god tid - men nå når vannet gikk for 3 uker siden blir det plutselig baby innen utgangen av januar så ble det litt mer reelt og kortere tid plutselig.. Navnet blir Simon Andre`
Guttemamma venter jente Skrevet 15. januar 2010 #11 Skrevet 15. januar 2010 Her har alle navn vært klare før fødsel. Har to gutter som heter Eirik og Sondre, og i april kommer lille Ingrid. Vi har ikke kalt opp etter noen, men bare gått for navn vi liker - og som matcher sammen:-)
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 15. januar 2010 #12 Skrevet 15. januar 2010 Her blir det Aksel. Storebror er veldig ivrig og snakker om Akselbabyen sin hele tiden, så det er vel ingen vei tilbake, hehe. 2 uker til termin
NostraStoria Skrevet 15. januar 2010 #13 Skrevet 15. januar 2010 Jepp, her er det en liten Jonas som ligger i magen! Vi hadde et jente- og et guttenavn klart rett før ordinær ultralyd..da var det Thea hvis jente og Jonas siden det var gutt. Var kanskje litt vel tidlig ute, men syns det var koselig å finne navn også! Og ja, er førstegangs! Nå er det etternavnskombinasjon vi lurer på...har noen dager igjen å tenke på - da jeg blir igangsatt på mandag.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #14 Skrevet 15. januar 2010 Hehe, jeg er vel en av de som har mast. Jeg ELSKER Anna da, synes det passer så veldig godt sammen med Linnea. Ser for meg at du kan få en liten Anna-baby også! Kan godt være dere plutselig kommer på noe som passer perfekt når dere ser henne da. Her er navnet bestemt, blir en liten Isak. Jeg hadde noen andre alternativer også, men pappaen ville ha Isak, så da ble det det. Føler at det er veldig riktig nå, og det passer kjempefint sammen med storebror sitt navn, synes jeg.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #15 Skrevet 15. januar 2010 Alle maser og jeg har ikke peiling. Håpet er at han kommer ut med ferdig navn tatovert på rompa!!!!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 15. januar 2010 #16 Skrevet 15. januar 2010 Haha ferdig med navn tatovert på rompa den va go hehe.
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #17 Skrevet 15. januar 2010 Hehe, navnet er vell en del av bruksanvisninga som kommer med babyen? Alle dukker og bamser som er pakket i kasse kommer jo med egne navn! Vi har ikke peiling. Termin 16mars. Hadde det blitt ei jente hadde vi hatt problemer med å velge mellom alle alternativene. Men til gutt, som vi jo får, har vi ingen. De som på sett og vis kunne vært aktuelle når vi har lett i navnebøker el har vi enten hatt et forhold til på et vis, eller det er et at topp-navnene.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. januar 2010 #18 Skrevet 15. januar 2010 Haha, den var morsom! Vi får håpe det vi også.. Har ikke bestemt oss nei! Det er mye vanskeligere denne gangen synes vi også..
Miranda01 Skrevet 15. januar 2010 #19 Skrevet 15. januar 2010 Er på overtid jeg, har enda ikke funnet noe navn vi liker.. Litt småbekymra for at jeg aldri finner navn, men det kommer sikkert når jeg har babyen i armene mine:)
Gjest Skrevet 15. januar 2010 #20 Skrevet 15. januar 2010 Jupp, her er navnet bestemt... her er det en liten Tobias i magen, og snart får jeg møte han.. Termin på tirsdag, spennende å se når han vil finne veien ut
CJB Skrevet 16. januar 2010 #21 Skrevet 16. januar 2010 Vi har bestemt oss for Adrian. Syns det var vanskelig å finne guttenavn
♥Bubble♥ Skrevet 16. januar 2010 #22 Skrevet 16. januar 2010 Vi hadde (jente) navnet klart før babyen var i magen Så i magen min bor lille Ilia Nathalie
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 16. januar 2010 #23 Skrevet 16. januar 2010 JEG VEEEEET IKKE! Blir gal altså! Og alle spør. Men jeg tror virkelig jeg må se henne før jeg bestemmer meg. Jeg har jo drømt om dette hele livet mitt, hva jeg skal kalle lille jenta mi, også er det så vanskelig. Føler at ikke noe navn er fint nok til mitt lille gull, hehe... skal jo være helt perfekt!
Stolt mamma og englemamma Skrevet 16. januar 2010 #24 Skrevet 16. januar 2010 Her er det en liten Emil eller Nikolas i magen!! Vi liker begge navn, begge to.. men Han står mest for Emil og eg mest for Nikolas.. Resten av familen snakker om når Emil skal bli født:P hva syns dere?
Elinlita Skrevet 16. januar 2010 #25 Skrevet 16. januar 2010 Termin 4.mars, vi har skrevet en liste hver over navn vi liker, men lengre enn det kommer vi ikke. Totalt forskjellige navn og kompromiss er ikke løsningen når det kommer til et navn vi skal bruke resten av livet. Jeg har til og med gått så langt at jeg har dratt "jeg kjenner han jo allerede og har knyttet et bånd, mens du må vente helt til jeg har født han". Sikkert kjempe koselig å få slengt i trynet når man har brukt så mye tid på å sette seg inn i svangerskapetsfaser, har sunget og pratet med magen hver kveld siden han fant ut at han kunne høre og koser magen der sparkene kommer. Nei, graviddyret tar nok det beste av meg av og til... mb22 *høygravid*: Emil er et kjempe fint navn som får en til å smile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå