Gå til innhold

Hatlista

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Folk som dømmer!

2. Mensen!

3. Folk som tror jeg er Man u fan bare fordi jeg skal støtte samboeren min,var fan leeenge før jeg traff han så det så!

4.Kleshaugen som hver uke prøver å angripe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hater nicket ditt.

Hilsen scouser.

Skrevet

En egen hatliste,akkurat hva jeg trengte!

Jeg HATER arrogante kirurger som mener de er Gud!

Kirurg som bare overhører ønh-legens diskusjon med pasientens foreldre der de har blitt enig om at pasienten skal ha dren i begge ørene og bare setter inn dren i ett øre. Atpåtill settes ikke drenet i øret som har vært problemøret.... Arrg!

For ikke å snakke om at kirurgen selfølgelig aldri har tid til å ringe tilbake til foreldrene når de melder i fra om at operasjonssåret til pasienten har gått opp... Han er da aaalt for opptatt til slikt. Samtidig er det jo bare han som kan svare på foreldrenes spørsmål selvfølgelig - all makt på en person... dobbel grrr...

Puh!

Skrevet

Jeg hater at Colosseumklinikken i Oslo ikke lenger har statsstøtte!!!

Skrevet

Hvis denne personen, la oss si... avgikk med døden grunnet hjerneblødning,... hvem kunne svart på spørsmålene deres da? Ring og spør om det!

Skrevet

Må legge til oppkast på flossteppe. Hvitt sådan.

Skrevet

HATER nabodama, og bikkja hennes. En alternativ dame som sniklufter bikkja uten bånd hver natt, og jeg skvetter like jævlig hvergang jeg skal slukke lysene og legge meg, så ser jeg ut vinduet og rett i de albinoøya til denne fugle-møkka-bikkja som står å trøkker ut en feit kabel rett på gressmatta mi, som heldigvis er dekket av snø for øyeblikket så jeg bare kan spa litt løs puddersnø over og late som om jeg ikke så det.

HATER smattingen/pusting og pesingen til en kollega som fikk meg til å miste matlysten i dag, så jeg måtte gå 5 timer uten å spise, som gjorde at jeg nå sitter med verdens største hodepine og mageknip.

HATER (møkkete) hvite tennissokker, bare fordi.....bare ekkelt egentlig.

og mens jeg er inne på det..HATER sånne dotter mellom tærna! Usj!

HATER håret i sluken i dusjen.

HATER litt mannen min i dag egentlig. Syntes det var unfair å unnlate å fortelle meg at jeg ikke skulle ta to hele kurer med apocillin (han hentet penicillinen min på apoteket for meg, og jeg skulle ha 40 tabletter, men de hadde bare to esker med 30 i hver eske, så de forklarte mannen min at jeg skulle slutte etter 1 uke.....holdt på i nesten to før jeg skjønte at det var noe galt) Så nå er hele magen min ødelagt, og jeg er en smule bitter på en informasjonsdøv mann!!!!

HATER oppvaskmaskinen vår som ikke kan ta inn normale tallerkner.Hvem pokker lager 50X50 oppvaskmaskin???

Håper vi kan ta en ELSKER liste snar...kjente jeg ble litt depressiv av dette, men litt deilig og :)

Skrevet

HATER forresten de 4 kg jeg har for mye også...De hater jeg vel aller mest.

Skrevet

OMGANGSJUKA! Sjeldent jeg bruker store bokstaver, men nå kom det til sin rett.

Skrevet

Sand i senga!

Hva har den der å gjøre, og hvorfor alltid på min side? Hvor kommer den fra? Det har vært snø i ukesvis og det blir jo ikke strødd, så hvor? Har krapylene mine et bortgjemt, hemmelig sand-lager?...

Skrevet

Hater at jobb i dag virker meningsløst og at det er så altfor mange timer til jeg kan gå hjem, åpne en spennende flaske og ta på meg noe pent.

Skrevet

Hat er et så sterkt ord, at jeg bruker "misliker meget" i stede..... Kremt... :-P

Misliker meget at glasur deler seg. Såh det så....

Hatet mitt kan jeg spare til en annen dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...