Gå til innhold

Hatlista

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Arrogante kuer

Søtlige misjonærbarnvoksne uten antenner

Milde kjerringer som tror de kan skalte og valte med andre bare de smiler

Snurpfitter med alternativhår som tror de sitter trygt

Forøvrig en liste som kan komprimeres til en eneste person som om ikke altfor lenge bør opphøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unger som kaster opp hele natta.

Skrevet

Tusen takk, klokken 5 følte jeg meg som en vinner, da hadde vi drevet på siden klokka 1. Ungen var tørst og høja i seg vann. Og så var det pån igjen. Sovnet til slutt i senga mi, og vi sov til klokka halv 9.

Skrevet

Kan ikke hate i dag. Himmelen er så vakker, det er lysere i dag enn i går og minsta sover ute i vogna uten at vogna er i bevegelse! "Prinsessen på erten" har til nå nektet å sove andre steder enn på fanget mitt på dagtid, så akkurat nå velter jeg meg i en ubeskrivelig frihetsfølelse. Dette innlegget skrives altså med begge hender, O Lykke!

Men dagen er forøvrig ung ennå, så skal ikke se bort fra at noe havner på lista litt senere.

Skrevet

Virushelvete som herjer med luftveiene og ledda mine, samt har infisert de to minste.

Fothelvete som er ubrukelig å gå på og som heller ikke frister til å vase rundt med krykker i min angst for å komme borti noe med foten.

Det faktum at jeg er sperret inne med to spinnville jentunger som er syke, men ikke oppfører seg deretter, mer som apekatter i zoo, like før de klaterer i gardinene.

Er også livredd mine egne barn som hele tiden MÅ oppholde seg i nærheten av denne forbanna foten, så det er ikke mulig å ta seg en cowboy strekk på sofan engang.

Tom vedkurv er heller ingen fest

Men har minst like mange ting på elskelista, så livet er slett ikke så aller verst tross alt ;-) Litt hat kan vel ses på som krydder i tilværelsen...

Skrevet

Gruff..har en ting til å føye til....prepubertal guttunge som kom hjem fra skitur her....i sånn passelig humør...vil ikke hente ved til den invalidiserte mora si engang frekke guttevalpen...mora som hinka seg opp i gryotta og laga kakao, pakka sekken hans, ordna skia..utakk er verdens lønn...

Skrevet

har ingen ting å hate ut over et litt rotete hus - men det er kanskje selvforskylt

Skrevet

Hat at bilen går i stykker og kostet 21 tusen å reparere....

Skrevet

Rotete hus er selvforskyldt Smilet:))))

* Skrullete naboskrell! (ps: jeg kan ikke noe for at du har PMS 24/7)

* Luft

* Småteit kollega som ikke skjønner at vi har alle forskjellige arbeidsmetoder!

* Flisa som spiser lite mat!

*Foreldre som ikke "ser" barna sine! Fy skam på lanken....

* En trapp som aldri blir pusset opp!!

Skrevet

er du i bergen siden du hater luft?

det hadde vært så mye enklere om rotet ikke hadde vært min skyld. jeg kan jo ikke bli sint på meg selv

Skrevet

Nei jeg er ikke i Bergen, jeg er hjemme! Men luften er tørr og jeg klør....

Rotet er vår egen skyld.. rotet mitt/vårt skal taes med hard hånd i morgen- skal tross alt ha familiebursdag på søndag!

Alt bra rett borte i veien?

(tur ut snart?)

Skrevet

ja, rotet her skal tas også :) lånt 4 lydbøker så jeg burde vel klare å få verdens reneste hus mens jeg hører på de... hehe

alt er bra her i gården :) koser meg masse! :)

jeg er med! det var jo knallgøy sist :)

bare styr litt unna dagene før 16 og 19 feb for da har jeg eksamen.

går alt bra med deg? når kunne du tenkt deg en fest?

Skrevet

Rotet her skal taes i morgen, jeg hater "slenger fra meg den her jeg"-rot!

Vi styrer unna eksamene dine og finner en helg hvor mannen kan hente oss - da slipper vi taxi:o)

Eller vi tar det i nærheten av oss?

Gleder meg over at alt er bra hos deg.... flirer hver gang jeg ser statusen din, du gjennomtenkte lille:o)

Skrevet

tok det over FB jeg. da ble det ikke så kryptisk :)

gleder meg at du ler av statusene mine :) overaskende mange som ikke forstår seg på dem... hehe

jeg liker at mannen din henter oss på mange måter. han er en kjærnekar :)

Skrevet

Klart han er en kjernekar, han er jo gift med meg.... (guri malla, det hørtes ekkelt ut- grøss!)

Skrevet

ja også har han så mye bra informasjon :D litt som knut nærum, men på en helt annen måte ;)

og du hadde det eneste fornuftige svaret som fins :D

Skrevet

hehe... raringen :D

Skrevet

Gamle, mannlige gynekologer som truer med å dra deg ned fra benken etter livmora, bare for å få satt inn en j**** spiral liksom! Fytti!!

Den bør funke utmerket i sine lovte fem år altså!!

Gjest sug lut
Skrevet

Og hvis den ikke gjør det, setter du den inn på gynekologen.

Skrevet

Lisbeth Salander gjør det for meg! : )

Skrevet

Svigemødre som ikke tør å si meninga si mens hu ser deg i øya, så hun snur seg til babyen og sier alt på babyspråk. "Næmman mammaen din skjønner ikke det at....."

Ååååååååå...... frelse....

Skrevet

1) Jeg forguder Lisbeth Salander

2) Svigermødre uten baller men med babyspråk er forbanna irriterende, ikke det at jeg eier en slik en, men jeg kan såvisst se frustrasjonen som er forbundet med dette. Babyspråk er forresten irriterende uansett, så lenge det kommer fra voksne folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...