Gå til innhold

mannen min har ligget med en hore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kompistur til utlandet.. Fikk vite det av ene kameraten, som jeg også kjenner ganske godt. Ringte mannen, og han lata som ingenting. Da jeg konfronterte han ble han bare sur, og påstod at det ikke var sant. Jeg sa at hvis det var sant, kunne han bare drite i å komme hjem igjen til meg og lille gutten vår. Og det har han heller ikke gjort, de kom tilbake på søndag kveld. Er helt sjokka, at han plutselig bare driter totalt i meg og familien vår.. Hvordan skal jeg kunne forholde meg til en som har så liten respekt for de som er glad i han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er han nå da?

Skrevet

Høres ut som det er like greit at han holde seg borte...

Skrevet

Unnskyld meg ,men han kan ikke være glad i deg, når han gjør sånn.

Og at driter i ungen sin er like ille .

Vær glad du er kvitt han, du får det bedre uten han ,og ungen også ,vil han ikke ha kontakt med barnet så synd for han.

Hvem vet kansje det ikke er første gang eller siste dessverre.

Nå skal ikke jeg si hva du skal gjøre ,men jeg hadde bare droppa han.Du fortjener bedre jente

Sender en trøste klem til deg :-)

Skrevet

en slik mann hadde jeg ikke tatt tilbake. Utrolig dårlig gjort, og ikke minst ekkelt. Du må for all del ikke ha ubeskyttet sex med han igjen før han er testet i hue og rævva for sykdommer.

Lykke til, høres ut som du vil få det bedre uten han.

Skrevet

Uff har ikke så mange råd og komme med, men den mannen hadde ikke vært velkommen i mitt hjem igjen. Hadde det vært min mann hadde han raskt blitt kastet ut, men jeg hadde jo vært nødt til å beholde en vennskapeklig tone med han og samarbeide med han pga barna.

Det kan ikke være lett å være deg nå. Også med en prostituert. Det hadde såret meg så innmari. Risikere ekteskapet sitt pga en prostituert. For en prioritering. Da hadde jeg nok hatt lettere for å tilgitt at det var en han faktisk hadde hatt følelser for. Å ødelegge så mye for meg å barna pga at han bare måtte duppe den litt i en han plukkte opp på gata, det tror jeg faktisk aldri at jeg hadde kunnet tilgitt. Da har en ikke mye respekt.

Jeg kan ikke annet enn å si lykke til kjære deg. Det blir nok vanskelig for det å avgjør om du vil spandere resten av livet ditt på denne mannen, særlig siden han også er din sønns far. Håper ansett hva du velger å gjøre at det blir den rette avgjørelsen for deg. Masse lykke til!

Skrevet

Til 14:12:

Har ungen det bedre uten en far fordi faren har vært en idiot å ligget med en hore?? Hvor korttenkt er det mulig å være??? Det går jo bare utover sønnen deres.

Selvfølgelig fortjener du HI mye bedre enn det her, og det er helt forferdelig at han ikke har tatt kontakt siden han kom hjem. Men dere har jo et barn sammen, å må få løst dette. Føler med deg.

Skrevet

Hadde ikke tatt han tilbake ,og hvis du hadde gjort deg ,så få han til å teste seg,for alt ,men husk at HIV kan ligge i kroppen i 3mnd uten at det vises på prøver.

Ekkelt av han.

Skrevet

klarer ikke helt å forholde meg til dette ennå. Men kan ikke se for meg at jeg kan leve med dette, sammen med han igjen. Han gidder jo ikke en gang å prøve å gjøre opp for seg, eller unnskylde seg.. Hadde nok ikke tilgitt han om han gjorde det heller, men da hadde det i det minste vært lettere å legge det bak seg etterhvert, og kunne omgås for sønnen vår sin skyld..

Tror han har tatt inn på hotell, har ikke prøvd å ringe han flere ganger. Spurte kameraten, som fortalte meg dette, og han sa han trodde det. Ville ikke at han skulle bo hos ham, for han har samboer.. Også tror jeg han rett og slett er skikkelig skuffa over ham.

Blir helt fysisk kvalm av hele fyren. Fatter bare ikke det her. Er helt surrealistisk.. Har ikke orka å fortelle det til familien ennå, hva skal jeg si?? Han som liksom er DEN kjernekaren. Jeg går faktisk og lurer på om det rett og slett har klikka for han? Om han har fått en hjernesvulst el.l?? For jeg kan virkelig ikke skjønne hva som har skjedd oppi hodet hans.

HI

Skrevet

Jeg hadde aldri tatt ham tilbake, og et av de viktigste elementene her er faktisk at han ikke kom tilbake selv for å vise at det er dere to han vil gjøre alt i verden for. Han møtte litt motstand fra deg og dermed var han sporløst borte.....Uansvarlig, korttenkt, egoistisk, ikke samarbeidsvillig og barnslig i en vanskelig situasjon.

Du kommer aldri til å glemme dette.

Bli kvitt ham først som sist. Ikke kast vekk tid og tårer på en slik mann....

Skrevet

Eeeh.... kanskje grunnen til at han ikke kom hjem var fordi du sa at han skulle drite i å komme?

Skrevet

Jeg hadde seriøst ventet med å si noe til mannen kom hjem, så dere kunne snakke om det.

Hvis han sa at det ikke var sant, så hadde du helt sikkert sett det på han om han løy eller ikke.

Men litt sent for deg nå, med mitt råd. Lykke til, håper det ordner seg og at det ikke er sant!

Skrevet

til 14.47: ja, jeg sa han kunne drite i å komme hjem hvis han hadde ligget med hora. Du syns kanskje jeg var fryktelig urimelig da. Jeg sitter ikke her og lurer på hvorfor han ikke er hjemme, jeg lurer på hvorfor han har gjort det han har gjort. Du ville kanskje ringt og sagt gjør deg ferdig, vi ses på søndag, men det er ikke sånn jeg reagerer.

HI

Skrevet

Sender deg en klem.

Dette fortjener du ikke, og han fortjener ikke deg.

Du er mye mer verdt, altså.

En god klem til deg - og håper det ordner seg for deg tilslutt =)

Skrevet

takk for alle gode svar, er godt å føle at noen "bryr" seg om meg, hvis man kan si det sånn..

Skrevet

:o)

Må bare skrive ut om det du føler. Vil du ikke hele DIB skal se alt, så skriv gjerne i en PM.

Jeg kan ikke si så mye selv, da jeg ikke har vært borte i dette - men jeg har vært utsatt for utroskap. Da jeg var gravid med eldste, fant jeg ut at barnefaren hadde en annen kjæreste på si som han fikk noen dager etter jeg fortalte jeg var gravid. Så var han deretter utro med 4til med noen dagers mellomrom.

Jeg fant ut og fortalte dette til den andre damen han var "sammen" med og hun visste ikke noe om meg eller barnet.

Jeg har selv blitt sveket.

Trenger du noen å snakke med skal jeg stille opp! =)

Klem

Skrevet

huff, stakkars deg "vålerenga12..". Og takk for tilbudet, kanskje jeg tar kontakt etterhvert - men har knapt nok orket å si noe til mine nærmeste venner ennå en gang. Må la det synke litt inn tror jeg... Takk for all støtte

HI

Skrevet

Jeg beklager,men jeg syns dette er en for dårlig grunn til å ødelegge en familie.

Antagelig ramla han på fylla, og landa på ei hore. Det er og meget mulig at kameratene betalte hele morroa for han. Noen gutter gjør slikt på guttetur.

Og ærlig talt, det er da mye verre ting han kunne gjort mot deg en å være utro?

Min mening er at det er barnslig å "slå opp" over 1.gangs utroskap.

Alle kan gjøre feil, og du er antagelig ikke perfekt du heller.

Skrevet

Ellen F, hvorfor er det barnslig? Hvis man vet man ikke greier tanken på personen, så skal man være sammen med ham for barnas skyld? Spar meg.

Til HI: Det er en ekkel situasjon, og siden han ikke har tatt kontakt etter han kom hjem, virker han som en enda større idiot! Klem til deg.

Skrevet

Ellen F - En ting er å være utro og angre. Gjøre opp for seg selv og si unnskyld.

En annen er å drite i det og ikke komme hjem.

Barnslig å slå opp pga 1.gangs utroskap??

Wow.. Om du har blitt bedratt selv, har du jammen stor terskel for å glemme og tilgi. Om du ikke har blitt bedratt selv har du ingenting å si.

Skrevet

Neida, er ikke synd på meg. Jeg kom meg unna han, før jeg fikk barnet.

Lettere å gå når man ikke har bodd sammen og ikke hadde vært sammen så veeeldig lenge.

Trist da, nå er jeg glad.

Fant ut i ettertid hvordan han egentlig var.

Jeg skjønner at du ikke har orket å si noe til andre.

Om du har behov for å snakke med en ukjent, så er jeg her i det minste. Du skal gjøre det som føles rett for deg selv nå.

Søk gjerne støtte og samtale i han som fortalte deg dette. Det virker som om han er en mann av ryggrad og som ikke støtter hva som har skjedd.

Klem fra meg.

Skrevet

Kompisen påstår dette, mannen din nekter.

Hvorfor stoler du mer på kompisen enn på mannen din?

Skrevet

Vålerenga12&Daniel+BIM: 20.04: det jeg mener er at det må være lov å drite seg ut. Det er mye verre ting som kan skje i livet en at man puler noen andre.

Og HI har ikke snakket med han face to face enda? Hun fikk servert sladder og sa han kunne drite i å komme hjem?

Ser det går igjen og igjen her på forum at man må hive mannen så fort han snur seg etter ei anna dame. Og aldri tilgi.... Dette er ikke første tråden om utroskap.

Men ja, så lenge det kun er snakk om en feil, og det dreier seg om ett engangstilfelle, så har jeg stor terskel på både å glemme og tilgi. Sex er ikke så viktig i livet....når alt kommer til alt.

Eksempel: En nabokone (gift med 2 tenåringbarn) fikk besøk av namsmann og ny huseier.Mannen hennes hadde latt være å betale banklån, og huset ble solgt på tvang.Uten at hun og barna visste om det

Hun ville MYE heller at mannen 1 gang hadde lagt med ei anna dame, da kunne hun kanskje ha tilgitt fortalte hun meg.

Skrevet

Ellen f, regner med at du bare er ute etter å provosere HI og andre, siden du drar "du er antagelig ikke perfekt du heller." kortet... DET er barnslig det...!

Og ja, å gå hen og ligge med ei hore ER en dårlig grunn til å ødelegge en familie. Likevel gjorde han det.

Lykke til HI, ønsker deg alt godt videre!

Skrevet

HI konfronterte han og sa at HVIS det var sant kunne han la være å komme hjem, og det har han gjort. Ergo...! Og hvis det ikke var sant hvorfor i helvete skulle han da ha uteblitt, og ikke kommet hjem og fortalt sannheten? Nei, da er han nesten en enda større dust. Hvis du var i HI sine sko, heksa, ville du virkelig fortsatt ha trodd at mannen var uskyldig? I så fall er du fryktelig naiv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...