Piipii Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #26 Skrevet 14. januar 2010 ja er enig i at jeg burde tilbudt meg å betale, men har faktisk ikke tenkt tanken før for noen uker siden ( har sittet på med han ca 1 mnd) Og nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal legge det frem. For som jeg sier har virkelig ikke noe problem å betale ett par hundre kr i mnd for å sitte på med han. Men får prøve å ta det opp når jeg skal sitte på med han i dag, er virkelig dårlig på sånt hehe. Men er uenige i hva noen andre over her skriver at hvorfor jeg skal tjene på at jeg reiser med han, for hvorfor skal han gjøre det?
Trollemor75 Skrevet 14. januar 2010 #27 Skrevet 14. januar 2010 Hva med å si noe som "forresten, det er veldig snilt av deg at jeg får sitte på hver dag, burde vi ikke dele noe av bensinutgiftene?". Da har han en åpning for å svare "nei, nei, jeg gjør det bare for å være hyggelig". Da kan du benytte deg av anledningen til å bli enig med han ang. det praktiske. Hvis du foretrekker å ta bussen hjem igjen (siden du sier at det tar lenger tid), kan dere sikkert avtale at han kjører deg bare om morgenen. Jeg kan ellers bare oppfordre flere til å avtale kjøring med kollegaer for å ned antall biler med bare 1 person omord i rushtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå