Gå til innhold

Hva har dere på dere i dag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svart superunderøy-bukse og svart og rosa stripete tskjorte fra h&m. hehe. Fantastisk stil!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gips på ene benet, en sokk på andre. Umbro joggebukse, truse, sportstopp og singlett:) er sykmeldt på 2. uken, og sitter hjemme under teppe og med fyr i ovnen:)

Skrevet

Gravid tykk strømpebukse, gravid joggelignende bukse fra HM i sort, sort langarmet bomullsskjorte, og self. usexy bomullshipstertruse fra HM, og faktisk en ganske fin BH....

Skrevet

Mørk grå strikkakjole med et hjerte nede ved låret. (av oldemor) og sort tjukk tjukk strømpebukse. Sko er ikke tillatt inne, men tidligere i dag var knestøvlettene på.

Tenk så mye morsommer om vi alle hadde stilt oss opp på badet, mobil/kamera i hånden, trutmunn deluxe og lagt ut bildene;)

Skrevet

Sexy blomstrete string+truser, tynne strømper, rød, florlett, kort silkekjole...håret er slått ut, mørkt, langt, bølger seg ned til rumpesprekken..

Ble du kåt nå mamma'n til William?? hæ?

Skrevet

Forresten har jeg ikke så mange truser på meg, men en deilig BH til mine runde, faste bryster..

Skrevet

Jeg glemte å skrive hva jeg har på meg .

Brun strømpebukse,brun genser ,blått olaskjørt og et brunt og gullfarget skjerf i halsen .

Skrevet

Ja..er det ikke befriende? Enda godt jeg er spiselig..

Skrevet

Ja ,veldig .....

NOT.

Skrevet

Stilig, sitter i stallklærne selv, akkurat vært og måkket.. Så her går det i fleecebukse og ulltrøye.. :)

Men på jobb i dag hadde jeg svart bukse, og en genser, ingenting spesielt, bare sånn helt greit! :)

Skrevet

Rød joggebukse og lilla topp.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Mørke jeans, lilla laaang genser og svart cardigan. Og hvite dynetøfler, deilig!

Skrevet

Dongeribukse med litt sleng, mørkelilla singlet og rutete bluse med sort belte i livet. Pluss en amme-bh, en hipster og sorte sokker underst. Er hjemme i perm, så det blir ikke penklærne, for å si det sånn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...