Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Hehe, siden jeg jobber i en stall, så har jeg i dag hatt treningsbukse og t-skjorte, fleecejakke-og bukse, varmedress, raggsokker, fora vinterstøver og lue/hansker/skjerf... Lækkert;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #4 Skrevet 14. januar 2010 Siden jeg er hjemme idag, så har jeg på meg dynetøffler, pyjamas bukse, men den ser ikke ut som en pyjamas, mer kosebukse.. En svart fin singlet..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #5 Skrevet 14. januar 2010 svett flisbukse, ullsokker, grå genser med ruter. (Ja, jeg er høygravid og hjemme i permisjon ! :-p Er det god nok unnskyldning ?)
♥Nemi♥ Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Sånne gode og varme Hello Kitty sokker, joggebukse og lang t-skjorte
The Bad Gal Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Dagens "outfit" (haha) er mørk grå tights og en hvit kortarma genser som er vid oppe og lang og trang nederst(sånn at den blir som et miniskjørt over rumpa) Passer ikke så mye for tida, er klekkeklar, så venter bare på rier.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 Siden jeg gjør husarbeid og det er kaldt er dagens antrekk: Boxer, strømpebukse, bukse, sokker, tøfler, t shirt, genser, hettegenser og hårbånd Hehe Fargene på det meste er hvitt og genseren er lyserosa
MammanTilEmma❤ Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 svart dongritights og en hvit tunika:)
*Lykkelig 1984* Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Dieselbukse med stilongs under, ullskjorte, hvit singlet og en grå strikketgenser utenpå. Og støveletter til over knærne, sorte:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Svart bukse, tynn svart ull genser med paljetter fra Mango og belte fra Karen millen. Og hunter støvler + kåpe fra Zara
*Lykkelig 1984* Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Og kan forresten knapt vente til jeg kommer hjem så jeg kan hoppe ned i joggeboksa mi, og den utrolig fine hettegenseren min! kremt....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #13 Skrevet 14. januar 2010 he he.. blå fleece morgenkåpe medhvite prikker ;-) Ligger på sofaen under dyna og pleier en lei forkjølelse....
DK+2 Skrevet 14. januar 2010 #15 Skrevet 14. januar 2010 Joggis & en topp Veldig behagelig å gå i... men når jeg er utenfor hjemmet, går jeg som oftest i dongeribukser, er så glad for at jeg kan bruke mine egne bukser selv om jeg er gravid! (takket være en høy mage).
Mammaen til Isak Skrevet 14. januar 2010 #16 Skrevet 14. januar 2010 Sorte tights,sorte ull knestrømper med flettemønster.. Svart tynn, lang bomullsgenser og mørk grå strikka tunika med kort erm.
Ugl@ Skrevet 14. januar 2010 #17 Skrevet 14. januar 2010 En turkis velourjogge bukse og hvit topp....neppe lekkert, men har vanvittig vondt i en fot jeg har brudd i så jeg tar på meg plagg som er lette å dra på seg og komfortable å tasse rundt i. Skal ikke utenfor dør og venter ikke noen "fint" besøk :-) Har t.o.m "indianerfletter" av alt ( har veldig langt hår) og er usminka...men er ren og fresh om ikke anna :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2010 #18 Skrevet 14. januar 2010 Truse, sokker, gravidbukse, bh og sykehusskjorta som "tilfeldigvis" ble med hjem etter jeg fikk Daniel... ;o) Lat idag!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #19 Skrevet 14. januar 2010 Ullsokker, normalt undertøy, jeans med sleng, svart høyhalsa genser, grå v-neck genser og et rødt skjerf.. Skal dra på meg joggebukse etterhvert å gjøre litt husarbeid for det trengs...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #20 Skrevet 14. januar 2010 Har vært hos tannlegen idag(noe jeg hater) så det ble litt panikk påkledning idag Rosa tynne sokker med rosa strikkesokker utenpå, svart strømpebukse, svart inntilsittende dressbukse, turkis tanga MED blonder( he he), ingen BH idag(deeeeeeeeeilig) rosa singlet, gul øko-bomull t-skjorte(fantastisk behagelig) lilla tynn genser, lyserosa velour genser og helt ytterst en hvit og blårutete lang skjorte. Jeg eier ikke stil idag ha ha ha.
<3Lykkelig<3 Skrevet 14. januar 2010 #21 Skrevet 14. januar 2010 En svart dressbukse, blå pologenser, varm ull genser som man kan åpne og lukke Og snart skal jeg ha på meg den fine mørkeblå kåpa mi, lue og deilig skjerf og votter. Skal snart på juletrefest i barnehagen
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #23 Skrevet 14. januar 2010 Svart velour joggebukse, lilla singlet og svart cardigan ;D lassisklær!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #24 Skrevet 14. januar 2010 Svart bukse,grå lang trang singlet (går nedforbi rumpa), og en tynn koksgrå genser som er knyting i nederst, sånn at den poser seg litt, og et beige og brunt sjal. Ytterst hadde jeg en brun stormberg jakke. Og svarte Uggs.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #25 Skrevet 14. januar 2010 Mørke blå dongritights,blå og hvit tunika..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå