Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #51 Skrevet 14. januar 2010 Hvem HAR heter det, ikke hvem ER! Få orden på språket før du kaller andre for harry, harry-dama!
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #52 Skrevet 14. januar 2010 Det har hun faktisk gjort.. Skrev et lite pent innlegg om overvektige og mongolide mennesker for ikke så lenge sier...
<3Lykkelig<3 Skrevet 14. januar 2010 #53 Skrevet 14. januar 2010 men uansett så bryr jeg meg lite om hva som kommer ifra den brain dead jenta der.. Det er vel flere enige med meg vel hehe
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #54 Skrevet 14. januar 2010 Det som er mest tragisk med dette,er jo at hun tror at folk synes hun er dritkul og fin..når sannheten er at alle sitter å ler av henne bak ryggen hennes og bare synes hun driter seg ut. Dette har jeg fått høre av venner av henne. Får håpe hun vokser opp en dag og ser det selv..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #56 Skrevet 14. januar 2010 Herregud, så slemme dere er, dere er voksne mennesker! Dere kan synes hva dere vil, men dette er direkte mobbing. Å si at hun er stygg og dum syns jeg er å gå over streken. Og hvor relevant er det i forhold til hva tråden EGENTLIG skulle handle om? Jeg syns for øvrig at jenta til Kristine er helt nydelig!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #57 Skrevet 14. januar 2010 Btw, Hun sier det er IKKE dåsa som vises..."-har både truse og strømpebukse på meg"...Nei, det har du ikke...Se på helprofilbildet...Det er da bare tær man ser i skoa...Så siden det ikke er strømpebukse, hvordan kan vi vite at hun har på truse da? Lyver om det ene, kan godt være løgn om det andre...Men blir kvalm av å studere noe som KAN vær en dåse, så jeg gjorde ikke det...Men på avstand så det virkelig slik ut... Lurer på med hva og hvor hun jobber for å greie operasjon, husleie, frisør, sol, neglepleie og så mye shopping.....
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #58 Skrevet 14. januar 2010 hehe...ikke så vanskelig å skjønne hva hun "jobber" med på dagtid når ungen er i barnehagen hele dagen... For maken til pengebruk der skal man lete lenge etter... Ute å reiser annehver måned, silikonpupper, bare merkeklær til ungen, silikonlepper, sprøyter i magen for å bli tynnere, pedikyr og manikyr annehver uke, festing hver helg, samt nye antrekk hver uke... Så vidt jeg vet har hun ingen vanlig jobb, så da kan man jo legge sammen og tenke seg hva hun "jobber" som...
Sunnisol Skrevet 14. januar 2010 #60 Skrevet 14. januar 2010 Enig med OsloMor. Og kommentaren om det er en "sånn kina unge"?! Kjenner jeg blir IMMARI provosert! Patetisk av dere skrullete anonyme å slenge dritt om mennesker dere ikke kjenner.
Sunnisol Skrevet 14. januar 2010 #61 Skrevet 14. januar 2010 Hvor er moderator??! Ærlig talt for en lite sjarmerende gjeng som henger her på forumet! Kan ikke ha mye selvfølelse når man har et så sterkt behov for å slenge så mye dritt om andre! Sjeleglad for at dere ikke er mine venner! Mind your own business!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #62 Skrevet 14. januar 2010 Det der med kinaunge var vel unødvendig. For jenta hennes var kjempeskjønn! Kristine selv derimot synes jeg driter seg fullstendig ut med å profilere seg selv på nettet på den måten, tror hun kommer til å bli litt flau av seg selv om noen år når hun ser hvordan hun oppførte seg på den alderen hun er i..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #63 Skrevet 14. januar 2010 Jeg har en veldig god selvfølelse, men synes Kristine Mossing er direkte kvalm, og jo, klart hun er dum. Det er bare konstatering av fakta. Hun velger selv å profilere seg sånn som hun gjør, uten klær og med selvtillitt uten grenser ( hun er ikke et glansbilde og klarer ikke skrive hverken norsk eller engelsk, og hvis hun har et så godt selvbilde som hun prøver å vise, så tåler hun å høre dette.) Nydelig datter.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #65 Skrevet 14. januar 2010 Hehe, er sjeleglad denne chanelltøtta ikke er mi venninne;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #66 Skrevet 14. januar 2010 Nei, vet dere hva, dette går ikke an. Vurderer å melde dette til moderator. Dere regelrett MOBBER henne og jenta hennes. Stakkars unge, hun kan da ikke noe for hvem som er moren hennes, skjerp dere! gog å spekulere i om hun er luksushore,uff. Må innrømme at jeg ikke er en stor fan av hun Kristine, synes det er synd hvordan bloggen hennes har skiftet foku fra leanne til henne nye pupper. Det lyser dårlig selvtillit av henne stakar. Om ett par år kommer hun til å innse hvor flaut dette er.
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #67 Skrevet 14. januar 2010 Nevnte aldri ordet luksushore... heller billighore..tar mange flere for ei billigere penga...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2010 #68 Skrevet 14. januar 2010 Du er ikke god1 Hvor har du dette fra? er det bare antakelser?
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #69 Skrevet 14. januar 2010 Bor ikke så langt unna henne...vet hvem hun er og for ikke å si hvordan...
Cat.68 Skrevet 14. januar 2010 #70 Skrevet 14. januar 2010 Bloggen til Kristina har jeg ikke noe behov for å si noe om, men den jenta hennes. For ei nydelig jente !!!!! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå