Gå til innhold

Hvem er den mest harry bloggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Über-harry hun Kristine Mossing!!

Er det en Kina-unge hun har eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Blir litt flau på hennes vegne når hun presser opp puppene i kameraet på ethvert bilde.. Også virker hun så selvgod?!

Skrevet

De bildene hun tok. Er det for å vise frem skoene sine? Eller hva? Snakker om kristine moss dama.

Skrevet

Ojda, har ikke sett den bloggen før... Altså Kristine Mossing sin. Min første reaksjon var egentlig om hun ser på babyen som en slags utstillingsdokke eller accessory? Herregud, så cheesy... Det er jo åpenbart at barnet er kledd fra innerst til ytterst i merkeklær kun for at mammaen skal få oppmerksomhet...

Det var noe kjent med henne, har hun vært med på unge mødre?

Skrevet

Hun frøken Mossing fokuserer jaggu ikke for MYE på barnet sitt i den bloggen.

Skrevet

Nei, men det var masse bilder av ungen i det siste innlegget som var lagt ut, derfor jeg skrev det...

Hvor får hun forresten pengene fra?? Pappa?

Skrevet

Huff.. Det er fælt å si det, og føler meg slem som skriver det her, men det om Mossing er jo faktisk sant. Hun er veldig uansvarlig og D U M... Jeg har mange venner som kjenner henne, og vi har ofte vært på felles fester. (vi bor på samme sted så...)

Det noen av vennene hennes forteller er vel ikke helt bra. (uten at jeg trenger å utdype dette noe mer..) Og til dere som lurer- Ja hun har tatt silikon!

Skrevet

Ja, familien til bf er rike.. De er de som tar seg av ungen også.

Skrevet

Heeh!

Anonym 19:51;

Den var ikke ment til deg eller noen andre her inne. Jeg har bare aldri sett en blogg der man først fremhever at man er mamma, og så handler resten om at man lever som en fjortis ;o)

Skrevet

hvor bor du da?jeg vet godt hvor mossing bor..men en liten test til deg hvor bor hun...

Skrevet

Eh, drammen. Men er du dum eller? En liten test?!? Om jeg ikke hadde vist hvor hun bodde kunne jeg jo bare søkt på navnet hennes på gule sider... Doh...

Skrevet

veit hun bor i drammen.selvfølgelig.men det er mange steder i drammen hun kan bo.jeg er ikke dum.mulig du er det..:) dohh..sånn jeg sa på barneskolen.. he he

Skrevet

Skal jeg gi deg hele adressen hennes eller? Herre gud... Dette er et forum, gidder ikke legge ut privat informasjon om noen. Såpass skjønner du vel.... ? :)

Skrevet

Hun bor på Fjell...står inne på bloggen hennes..

Det verste er jo alle skrivefeilene hennes....

"onklig" haha.. nei gud bedre...dummere menneske enn henne tror jeg man skal lete lenge etter...

Skrevet

Ja, dette står det jo veldig respekt av, og til dere som synes denne jenta er dum; det lyser jo ikke akkurat høy IQ av deres egne innlegg heller, særlig ikke dere feige anonyme.

Så utrolig taperaktig å hetse en jentunges blogging én etter én anonymt på et nettsted. For ikke å snakke om den rasistiske kommentaren til en av dere imbesille anonyme.

Skammelig.

Skrevet

Men du sier "en jentungens blogg". Syns ikke det var så veldig respektfullt heller;) Men du understreker jo det hun er. En Jentunge, selv om andre på hennes alder er mer modne.

Skrevet

Jeg er enig med mesteparten OsloMor, men jeg synes også folk som blottlegger seg slik på nettet/tv også må godta å bli diskutert. Hun har selv satt seg i denne situasjonen.

Men, det er noe som heter nettvett. Dere anonyme må huske at det er et menneske dere snakker om, det er greit å passe seg litt.

Skrevet

Hun er en jentunge, en ung jente, og det er alt annet enn respektløst. Men en korrekt beskrivelse av hennes alder, hun er tydeligvis yngre enn de fleste her inne, og jeg synes man kan yppe mot folk på sin egen alder istedenfor.

Skrevet

Herregud. Jeg har aldri sagt et vondt ord om Mossing og alltid forsvart henne og hennes.. åpenbare problemer med å formulere seg samt rettskrivning.. Men nå har hun blitt ille. Hun sier det ene bildet ikke viser underlivet hennes - bullshit. Jeg ser faktisk forskjell på en kjønnsleppe og truse+strømpis. Hun har neppe truse på.

Før så handlet den om "mote" - trashmote men allikevel. Nå handler den om de oppblåste puppene hennes og festing. Og hun er jo ikke så pen egentlig. Ser ut som ei gås. Stakkars jente. Jenta hennes varså fin før. Husker Kristine var ei god mor i unge mødre, så veldig opptatt av datterens ve og vel. Tror ikke hun er det nå egentlig. Ser jo at jenta hennes har fått triste øyne.. Stakkars lille jente.. Har ingen tid til deg..

Skrevet

Har også bare hørt negative ting om henne fra folk som kjenner henne.

Hele dama er bare pinlig.

Og det verste er at hun er så innmari innbilsk,at hun synes hun er så utrolig pen(jeg ler så jeg dauer :-D)Altså,misforstå meg rett..dama er sprek i kroppen!Men hun er jo ikke veldig pen i ansiktet sitt stakkars..å dette må hun jo være blind hvis hun ikke ser.

Det er derfor hun har den holdningen ovenfor andre"I`m hot and everything you`re not"patetisk...hehe

Ikke har hun hake,skikkelig kalkun hals og så er a overbitt og alt som hører til.

Alle gutter/menn jeg har har hørt snakke om,henne har sagt hun er ful og dum som ei kveite :-P

Dette tåler hun å høre siden hun henger seg ut offentlig på den måten hun gjør,og prater ned til andre.

Men hun er veldig morsom å le av da,det skal hun ha :-D

Skrevet

Hun skriver ikke dritt om andre i det minste da, slik som mesteparten gjør her!!

Skrevet

Haha må le av den bloggen, hun er VIRKELIG noe for seg selv...

Jaja er ikke alle som kan være like smarte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...