Gå til innhold

Drømmehagen opp i Stortinget..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så pinlig!

Det finnes viktigere ting å engasjere seg i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolker ikke dette som at det gjelder drømmehagen spesifikt, men heller det faktum at de fjernet det eneste tilbudet til de minste. At det er det dette handler om.

Skrevet

Joda, jeg har ikke noe imot at Drømmehagen kommer tilbake kl 17.30 hvis det skjer, men å ta det til Stortinget??? Alvorlig talt....

Skrevet

Tragisk er det!

Ja, jeg syntes også det var trist da det forsvant fra tvskjermen, men hvor vanskelig er det egentlig å kjøpe en dvd og så sette den på til vanlig tidspunkt?

Virker ikke som om datteren min savner det noe særlig, hun liker å se på Fiffi og Blomsterbarna også hun. Hun er ett år straks. Tviler på det er veldig få barn som savner Drømmehagen så mye at det må tas opp i Stortinget!haha. Bør da finnes viktigere ting å ta opp der.

Nei, min oppfordring er: Kjøp en DVD!:)

Skrevet

Holdt på å kræsje bilen i dag morges da jeg hørte det, holdt på å daue av latter. Tenk å bruke politikeres tid til noe slikt! Men, dette er i alle fall måten å få Norge til å bli omtalt i utenlandske medier, det kommer til å være i alle "sladder-aviser" i England i alle fall! He he.

Skrevet

Det er en statskanal og vi betaler linsens i dyre dommer så jeg ser ingen grunn til at folket ikke skal få bestemme hva som sendes på NRK. Eller så kan de bare fjerne hele lisensen for min del så kan jeg heller betale for nrk om vi ønsker å ha den.

Skrevet

Frp er jo kjent for å ta opp det som er viktig for enkelte mennesker og nå har de altså sunket så dypt som til å dra Hinkel Pinkel inn på Stortinget....

" og det var de viktigste nyhetene i frp!"

Hahaha

Skrevet

Om folket skal bestemme alt som sendes på NRK så kan du iallfall satse penger på drama, rabalder og spetakkel.

Skal hvert program avgjøres med folkeavstemning på sms? Og i såfall så tror jeg vi kan se langt etter programmer som ikke inneholder en eller annen form for sport eller idrett....

Skrevet

Da kan vi kanskje tvinge de til å senda andre programmer å som vi synes er bedre enn den sk dritten de sender idag.

Men for all del fjern lisensen, det er i hvert fall noe jeg er for

Skrevet

nå er jo nrk en statseid kanal, og vi betaler faktisk for den, så egentlig er d vel ikke så rart at vi som ønsker drømmehagen bør bli hørt...

Skrevet

Ja og jeg vil ha tilbake Pompel og Pilt!! Med reprise av titten tei og Pernille med søte lille mister Nelson ved sin side:o)

Skrevet

Kaste bort verdifull tid på et TV-PROGRAM?! *dåner* De har vel vettigere ting å diskutere?

Skrevet

Ja, jeg er ikke overrasket over at det kom fra det holdet....og dette er et av de største partiene som folk stemmer på? Det er til å grine av faktisk. Men igjen, det er ikke bare i det partiet det finnes idioter, er like "imponert" over suppa de rødgrønne har koka i hop, da særlig Jens med venner, AS mafia.

Skrevet

Lurer på om det i ddet hele tatt finnes politikere som har rent mel i posen jeg....

Skrevet

Dette er utrolig pinlig. Tenk å kaste bort tid på et TV-program på den måten. Herregud, av og til er jeg så flau på andres vegne at det er direkte ubehagelig.

Jeg håper de som har satt igang rabalderet er flaue nå.

Skrevet

Synes hele saken er latterlig.

De har vist Drømmehagen i 2år, påtide med noe nytt!

Get over it!

Hurra for NRK sier jeg:-)

Nå er det alle oss som er LEI Drømmehagen sin tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...