Gå til innhold

Drømmehagen opp i Stortinget..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo skremmende at et TVprogram skal bli stortingssak...

Har et barn som har elsket drømmehagen i perioder, men vi greier da å leve med at et program på TV byttes ut...

Skrevet

ER det mulig ???

Kjøp dvd`en og sett den på 17.30 !

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Hehe, var ikke akkurat noen bombe at det var Frp som tok opp dette da.. Gyllen mulighet til å sanke litt stemmer=)

Men hadde vært koselig om det kom tilbake da. Selv om vi klarer oss fint uten også=)

Skrevet

Ja, ingen kan påstå at Frp ikke er opptatt av kulturpolitikk ... kremt. ;-)

Gjest sug lut
Skrevet

Og det var ikke veldig originalt, ser jeg. Sorry, Sauen.

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Hehe, beviser nå at jeg ikke er eneste som tenker det...=P

Skrevet

Litt for hysterisk for min smak...

Vi har en DVD som brukes i stedet, dog ikke med Drømmehagen. Kommer det tilbake er det greit nok, men spørs om Lillegutt gidder å se på...han ble faktisk lei på slutten!

Men jeg må si meg enig med én av meningene til hun som står bak denne facebook gruppen til Drømmehagen: Fantorangen fremstår særs usympatisk! Jeg har virkelig ikke noe til overs for den skapningen... :/

Skrevet

Kjære all verden...

Kan det være mulig??

Kjøp en dvd, ikke verre enn det!

Skrevet

piraten min er fir lita til å se så mye tv, og drømmehagen er sikkert et fint program.

godt å tenke på at norge er såpass kardemomme by at vi ikke har viktigere ting enn barnetv og å bruke politikertid og penger på. (sa hun med ironi/sarkasme ;))

Skrevet

Det kan ikke være sant!?!

Det er skremmende at de tar seg tid til å bruke tid på noe så uviktig.

Ok, det er kanskje viktig for mange?

Men er som nevnt over mulig å få dette på dvd også...

Pinlig for Norge spør du meg.

Barnetv på Stortinget........

Skrevet

Dette er jo rent pinlig.. er det ikke viktigere ting å ta opp!

Skrevet

Haha, morsomt at det har gått sååå langt.. Det hadde jeg aldri trodd. Men her vil vi ha drømmehagen tilbake 17.30.. Go frp! ;D

Skrevet

Så flott at alle de overbetalte politikerene har noe å bruke den dyrebare tiden sin på! *grøss*

Skrevet

Herregud, så patetisk. Typisk FRP, for det første, å være så populistiske. Og snakk om å misbruke sin stilling, andres tid og penger.

Pinlig.

Skrevet

Like imponert av dette som av de som utelukkende går i demo for legalisering av hasj. Patetiske greier gitt.

Skrevet

Har virkelig ikke di norske politikerne noe annet å ta seg til enn å snakke om Drømmahgen på Stortinget om dagen?

Skrevet

HAHAHAHA! Herlighet...

Det er helt greit at Drømmehagen kommer tilbake kl. 17.30, men vi har jammen klart oss uten også - selv om gutten vår på 20mnd elsker makkapakka;)

Skrevet

Tragisk at de bruker tid på no slik! huff. ikke rart det går nedenom og hjem med så mangt her i samfunnet når de bruker tid på noe slik!

Skrevet

Hehe, jeg er en av dem som synes det var leit at drømmehagen ble tatt fra sin faste sendetid (på vegne av ungene IKKE meg selv ;-))

Men herlighet, dette blir jo bare teit. Det har da vitterlig ingenting i spørretimen på stortinget å gjøre.

Å gi beskjed til NRK at det var dumt å fjerne drømmehagen, og på grensen til idiotisk å gjøre det uten særlig annonsering først er på sin plass, men bedre meg altså ... politikerte skal få det bra travelt om trivielt tull som dette skal ta opp tid på timeplanen.

Skrevet

Å herregud nå ble jeg flau! Jeg håper at de som har stelt i stand dette spetakkelet er flau også, for dette er rett og slett vanvidd!

Min sønn hadde perioder hvor han elsket Drømmehagen også, men helt alvorlig, det er jo bare et TV-program! Jeg kan ikke fatte og beripe at det skal bli ekstreme tilstander pga. et barneprogram en halv time daglig. Djeeez!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...