Gå til innhold

13. januar - hvor mange dager igjen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

85 dager igjen, akkurat ramlet inn i siste semester.

Foreløpig er formen såpass bra at jeg synes det er kort tid igjen til termin, ikke helt klar for tilværelsen som tobarnsmor enda.

Synes tiden har gått fort siden jeg plutselig fikk sånn avsmak på kaffe og ble så usigelig trøtt her i høst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

21 dager igjen :D :D Som jeg gleder meg til å møte den lille tulla vår!!! :) Når er det man kvalifiseres som fødeklar forresten?

Skrevet

10 dager igjen til termin i dag :) jippi

Skrevet

53dager til ul termin:)

Skrevet

Har 52 dager igjen til snuppa kommer:)

Skrevet

38 dager igjen, går fort nå:o) Liamor- gratulerer!!! du regnes som fødeklar idag!!!:o) så utrolig godt for hver lille milepæl synes jeg:)

Skrevet

42 dager.

40 dager er en milepæl, samt 20 dager.........

Snart høygravid :D

Skrevet

15 dager igjen til ul-termin. mannen jobber borte hele uka, så hun får holde seg inni der litt til vaffal=)

Skrevet

8 dager på overtid her og venter fortsatt.

Slimproppen gikk igår ettermiddag etter at JM var å rota litt oppi der igår.

Håper det skjer snart.

Skrevet

53 dager igjen!

Var hos legen i dag, hodet ligger langt nede i bekkenet og bare ligger å venter på å få komme ut :-)

Skrevet

79 dager igjen! Syns tiden har gått veldig fort og håper den fortsetter å gjøre det, gleder meg så til å kunne kalle megselv for 2barns mor! Skal bli en lykke å få holde lille jenta si for første gang :)

Skrevet

1 dag til termin!

Jeg har det ikke travelt, bare alle rundt meg som maser og lurer på hvordan det går. "Kjenner du noe nå?" Begynner å bli litt lei av det, har jo sagt at jeg skal si ifra! :\

Skrevet

Hei. Hva menes med at jordmor sjekker modning? Er det å kjenne på livmorhalsen/tappen det menes da?

Skrevet

8 dager! juhu, begynner å bli spennende...

Skrevet

18 dager igjen te termin :) Håper heller det ikke blir overtid for begynner å bli litt utålmodig nå.

Skrevet

21 dager til termin :-)

Permisjonen har startet og det er såååå deilig! Fint om hun holder seg inne i magen noen uker til - er veldig innstilt på noen rolige dager til å gjøre akkurat det jeg har lyst til :-)

Skrevet

28 dager igjen :o) Hodet har festet seg, men vet at det kan skje i god tid før fødsel. Gleder meg veldig til han kommer, men samboeren min er mer utålmodig, Han spør meg hver dag om jeg har vondt ;o) Jeg har sagt at du må nok belage deg på at det er en stund igjen :o)

Skrevet

73 dager igjen. Ble 100% sykmeldt frem til permisjonen starter da jeg var hos legen i dag. Har så mye vondt i ryggen. Hvordan i all verden skal jeg få disse 11 ukene til å gå tro?? Noen tips? Har vurdert å melde meg på quiltekurs.

Skrevet

Lycke80: rydd og vask i alle skuffer og skap, les masse bøker, se gode filmer, start med gravidyoga (som kanskje også kan være bra for ryggen?), lag fotoalbum (selv har jeg vel 8 år m foto som skulle vært sortert...), skriv gode, gammeldagse brev til venner og familie som er langt unna, gå inn på barnimagen hver dag (- skikkelig tidstyv, hehe...), bestill nyyyydelige babyklær på nettet, les bøker om graviditet og fødsel. hmmm...var visst det jeg kom på i farten...

Skrevet

Er på overtid jeg også nå plutselig... hadde termin i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...