Gå til innhold

13. januar - hvor mange dager igjen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det passert 5 dager over termin..og har ikke hatt noen tegn på snart fødsel, lite kynnere - forrige uke de sjekket var jeg heller ikke moden. Begynner å bli redde for at denne fødselen ikke kommer til å starte av seg selv! Har i tillegg kraftig bl som ikke gjør saken bedre.

Håper så inderlkig at JM greier å tøye litt i dag og kanskje henvise meg til enda en konsultasjon på sykehuset.

Er så sliten og lei nå! aaargh..

Hvor mange er vi på "overtid" nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager igjen. Ingen tegn på at fødselen nærmer seg. Regner med det blir overtid. Håper ikke blir maks 5 dager over.

Lykke til Lillegull. Statistisk sett får du denne uken:-)

Skrevet

77 dager igjen, synes tiden snegler seg avgårde!

lykke til til dere som har termin i disse dager!

Skrevet

Takk Venter på nr 3! De sier vel at en som oftest går over tiden første gang, så er jo helt normalt. Er bare så sykt lei, hehe.

Lykke til deg også! Nå kan det skje når som helst! :)

Skrevet

5 dager til termin. skal til jm i dag. spent på om hu sjekker modning og om det er noe modning på gang. har hatt litt småvondter de siste dagene, så håper det skjer no snart... :-)

Skrevet

9 dager! er bare sååå klar nå! tror slimproppen gikk igår også, vist ikke vare det veeeldig mye slim på dopapiret etter et dobesøk. har i tillegg veldig mye kynnere nå!

Skrevet

Termin i dag, men ingen tegn til at lille jento vil ut i dag heller:O)

Skrevet

50 dager igjen :D Nå er det ikke lenge til jeg kvalifiserer som høygravid ;)

Skrevet

65 dager! Gud så glad jeg er for at det snart er over og at vi får møte jenta vår!!

Skrevet

25 dager igjen - maks 40 hvis det blir overtid.

Prøver å smøre meg med tålmodighet...

Skrevet

Max 14:)

Skrevet

17 dager igjen. og begynner å ha såpass med plager at jeg vil bli ferdig snart.

Skrevet

10 dager igjen, og er klar som ett egg. Skal til jm i morgen, og er spent på om hun sjekker modning. Ellers skal jeg inn på termindato for sjekk og tlf til sykehuset pga stort barn. Jm ville ikke at jeg skulle gå no særlig over;)

Skrevet

8dager igjen. Men med ett barn som har lungebetennelse og ett barn med omgangssyken, håper jeg utrolig nok nå at fødselen lar vente på seg! Ikke mentalt innstilt på å gå i fødsel med tanke på hvor syk jeg ble av forrige magevirus;(

Skrevet

2 dager til terminen jeg selv mener er riktig og 5 dager til UL-termin. Gikk 4 dager over UL-termin sist, kjente ingen tegn til fødsel i forkant, så jeg regner ikke med å gjøre det nå heller...

Skrevet

12 dager til UL-termin og 7 dager til menstermin. Begynner definintivt å bli klar for action, selv om jeg nok er i uforskammet bra form enn så lenge.

Går alle andre kun ut i fra UL-terminen?

Lykke til alle sammen! =)

Skrevet

70 dager igjen.. Jeg vet ikke hva jeg skal finne på for å få tiden til å gå!! Jeg drømmer om jenta mi omtrent hver eneste natt, og ellers er hun i hodet mitt gjennom hele dagen. *SUKK* 9 mndr.. Det er lenge det..

Skrevet

8 dager igjen her til termin. Det er nesten ikke til å forstå, når man har ventet i 9 lange, drøye måneder....så er tulla her snart!!!!!

Gleder meg!!!!

Skrevet

17 dager igjen i dag. Lurer litt på om noe er på gang i dag, men er usikker på om det bare er løs-mage-vondt... Er så kjedelig å ikke vite når det skal skje!

Skrevet

2 dager igjen :) spent!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...