Gå til innhold

Hvor gammle er dere,hvor bor dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 27år.

kommer fra fredrikstad,men bor i askim.mannen min er fra askim. er 15 uker på vei, vi har to jenter fra før.

symptomene kom i uke 5 .

ikke planlagt da minste er 9 mnd.men den er hjertelig velkommen for det.blir koselig med tre barn.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) Jeg er 22 , 23 i mars!kommer fra fredrikstad! 25 uker på veI:) har en lita tulle fra før på 2 og halvt! Var ikke planlagt , gikk på pillen og når vi fant ut av det var jeg ganske langt på vei alt! så 8 mai er vår termin! :D

Skrevet

hei

er 20 år, og venter nr 2. begge var planlagte og jeg viste jeg var gravid da jeg ikke fikk mensen :P

Bor i skogbygda i nes komune

Skrevet

Er 31 år, kommer ifra-og bor i Nord-Trøndelag:)

Er nå rundt 18 uker på vei, og var ca. 7 uker bår jeg begynte å kjenne kvalmen kom sigende og brystene ble veldig ømme.

Frivillig graviditet ja:)Har 2 barn fra før, og 3 ste-barn:)

Skrevet

29 år opprinnelig fra skjetten, men bosatt på kongsvinger

Er 16 uker på vei..

Begynte å kjenne meg kvalm rundt 9 uker. ( viste ikke at jeg var på vei, men kjekt med a-plan hvor man skriver med små " ikke viktige" ting innimellom ) Regnet med bakover og var ca 9 uker da jeg var kvalm, trøtt og sliten.. lite med energi..

Trodde egentlig at det var noe annet, for jeg er nylig opperert for struma, men der tok jeg feil.. var smelt på tjukka gitt ;o)

Dette var ikke planlagt, men nurket er veldig velkommen.

Har ei datter fra før, så vi gleder oss alle 3 til nurket kommer i juli..

Skrevet

28 år fra toten.

Er 23 uker på vei med tvillinger.

Har vært i fin form hele veien, men veldig trøtt i begynnelsen av svangerskapet.

Ikke planlagt, så litt av ett sjokk når det viste seg og være tvillinger der.

Har ei jente på 19 mnd fra før:)

Skrevet

Guttene er veldig velkommne da, selv om det ikke var planlagt, og sjokket var stort. Nå gleder vi oss veldig til og bli tvillingforeldre:)

Skrevet

36 år, fra Senja, vente nr 3. Er i uke 18. Sliten,trøtt,men kvalmen har heldigvis gitt sæ...

Skrevet

Hei!

Jeg er 32år og kommer fra Vestfold.

Er i uke 13.

Endel sliten og trøtt - men kvalmen begynner heldigvis å gi seg nå :=)

Juuhu!!

Skrevet

Er forresten frivillig gravid - planlagt nr. 2.

Og kjente symptomer i uke 6. (da kvalmen kom busende...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...