Gå til innhold

Hvor gammle er dere,hvor bor dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer først og fremst :)

jeg fyller 23 i mars.

er fra karmøy.

er 16+5.

jeg merket svimmelhet og tretthet i uke 4. så kom det mer og mer :) voldsom kvalme i uke 11 men gav seg etter ca 2 uker.

raskere enn forventet og frivillig :)

lykke til :)

Skrevet

er det noe her som har kjent noe spark el???

Skrevet

Hei hei allesammen

Jeg er 27 år og kommer fra Vestrålen (Nordland)

Er 21+6 uker på vei. En senabort i uke 20 i fjor på denne tiden:( Krysser fingrene for at denne krabaten skal få vokse seg stor og sterk:) Ser ut til at det blir en jente.

Kjente symptomer ca fra uke 4, da kom kvalmen. Ga seg heldigvis i uke 9.

Absolutt planlagt!

Ja Juli nurk, har kjent spark siden i uke 16. De blir bare sterkere og sterkere for hver uke som går:)

Skrevet

første gangs eller ??

Skrevet

gratulere alle sammen :)

Blir 24 i mars.

Kommer fra Finnmark, men går fortiden på skole i Sogn og Fjordane

Er 19 uker på vei. Hadde en MA i des-08 (12 uker på vei)

men ser ut som det går bra denne gangen :)

merka vel ikke så mye til at jeg var gravid før ca i uke 9, da kom kvalmen. men fant utav det ca i uke 5 da jeg ikke fikk mensen.

Absolutt IKKE planlagt!

men er veldig velkommen for det :)

tror jeg kjente første spark på nyttårsaften, og igjen i dag :)

har begynt å få litt mage nå:)

Skrevet

Hvor gammel er dere?

Hvor er dere fra?

Hvor langt er dere på vei ?

Hvor langt på vei var dere når dere kjente de første symptomene?

Frivillig graviditet eller ufrivillig?

E 23 år

Kommer fra Kirkenes

E straks 17 uker :))

Har vært kvalm/kasta opp sia uke 5, og ser ikke ut til at d gir sæ med d første :( Sparkan bynnte i uke 13 ;)

Svært så planlagt (Har en gutt på 14 mnd, så vi vil ha 2 tette )

Skrevet

Første sparket kjente jeg når jeg var 16+4:)samboeren kjente det litt over 3 uker etterpå!! Og har kjent jenta vår hver dag siden første spark :)

Skrevet

jeg er 22

er fra oslo men bor på romerike.

er 24+6 <3

Skrevet

Hvor gammel er dere? 26 år

Hvor er dere fra? Rogaland

Hvor langt er dere på vei ? 14 uker

Hvor langt på vei var dere når dere kjente de første symptomene? 2 første gangene (1 MA/ 1 SA) kjente jeg nesten ingenting. Denne gang begynte kvalmen/trøtthet/ømme bryster ca uke 5

Frivillig graviditet eller ufrivillig? FRIVILLIG!!! og veldig ønsket! :)

Skrevet

Jeg er 23år, bor i Drammen med samboer og hund:) Samboer er fra Telemark, mens jeg er fra Drammen:) Samboer er også 23år.

Jeg er 26+2 i dag:) Kjente symptomene dagen etter positiv test(hehe, rart det der), da jeg var 8-9 uker på vei;)

Har hatt ømme bryster, små kvalm,vondt i ryggen, halsbrann,vann i kroppen,ligamentsmerter,kynnere og nå har bekkenplagene kommet også. Men så langt elsker jeg å være gravid. For sparkene til lillemann veier godt opp for alt det vonde:)

Ufrivillig gravid. Ikke planlagt, men da tankene endelig fikk roet seg litt, var det hjertelig velkomment:)

Skrevet

Hei!

34 år, fra stavanger, men bor i Arendal.

25+1 i dag, har to gutter fra før. Planlagt graviditet:)

Skrevet

23 år gammel

Oslo

26 uker

Var 5 uker da symptomene kom

Frivillig

Skrevet

Heisann, jeg er 34 år og kommer fra Trysil. Jeg er 13+6 i dag, og har ikke begynt å kjenne noen spark enda. De første sympt som trøtthet osv begynte ved uteblitt mens, men kvalmen kom ikke før uke 6/7. Dette sv,skapet er veldig planlagt, og veldig sterkt ønsket:))

Skrevet

Jeg er 20år.

Bor i Lillesand.

Idag er jeg 14+4uker.

Jeg var bare 4+4uker da jeg fant ut at jeg var gravid, men hadde mine anelser, og noen symtomer begynte tidlig. Med f.eks ekstrem halsbrann og vondt nederst i magen etter lange gå turer. Men mest av alt kjente jeg noe anerledes med hele kroppen;)

Det ble en frivillig graviditet. Planlagt, og det er jeg glad for;)

Deilig å være gravid, selvom det er noen ulemper med kvalme osv..

Vi gleder oss;)

Skrevet

Førstegangsfødende

Skrevet

jeg er 21år

bosatt i lillesand

er i dag 19+2

var 3uker da jeg merket at noe var på ferde ;)

det var høyst frivillig=)

Skrevet

Jeg er 22, fra Stavanger

er 17+2 idag

Merket det med en gang egget ble befruktet, altså 2 uker før ikm

Ikke akkurat planlagt, men ble veldig gledelig overrasket over å være gravid igjen :)

Skrevet

glemte å si at jeg merket første spark rundt uke 14 tror jeg det var.. rett rundt julaften.. :)

Skrevet

Hei

34 år fra Aust-Agder.

Er nå i uke 14.

Allerede i uke 3+ var jeg kvalm og brystene ømme.

Denne er planlagt.Nr4.

Skrevet

Hei

jeg er 32 år

Er fra Slemmestad i Røyken kommune, men flyttet til Orkdal i Sør Trøndelag for 8 år siden.

Jeg er i Uke 18

Har adri hatt noen spesielle tegn, men jeg hadde det på følelsen at nå var det noe som ikke helt var som det skulle en stund før jeg skulle ha "tante rød". Og jeg fikk da rett....

Denne var ikke planlagt i det heletatt (vi sku egentlig ikke ha flere siden vi har 3 fra før), men nurket e hjertelig velkommen læll :)

Skrevet

80 % her er jo mellom 20 og 24... Gjennomsnittsalder for førstegangsfødende i Norge er 30... Interessant :)

Skrevet

hehe.. tenkte litt på det selv også..At det var flere i begynnelsen av 20åra enn jeg hadde trodd.. trodde de fleste var rundt 30 :$

Men så er det jo ikke ALLE gravide i Norge som er her da..

Skrevet

Jeg er 25år og fra Tønsberg.

Er 15 fullgåtte idag. Barnet var veldig planlagt!

Merket første symptomer 4 uker, men testet ikke før to uker eller noe etter det. Kvalme, menssmerter uten blødninger, husker ikke helt egentøig jeg.

Skrevet

Blir 22 år i mars.

Er egentlig fra utkant Bergen, men studerer i Sogndal.

Er 27+6 i dag, så går over i 3. trimester i morgen :)

Fikk ømme bryster med det samme, men tenkte ikke over at det var fordi jeg var gravid. Ellers har jeg ikke hatt noen symptomer. Var 9 uker på vei da jeg tok test pga. uteblitt mens.

Var veldig frivillig og planlagt graviditet, men det gikk litt kjappere enn forventet. Er første barn.

Første tegn til liv kom vel i uke 15 eller 16.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...