Gå til innhold

Utroskap, what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette klarer du, det er jeg sikker på! Du virker som ei tøff og strek dame!

Ring familievernkontoret for å få mekling i morgen, du må ha det for å få stønader som aleneforsørger fra NAV. Få han til å melde adresseendring nå med engang. Siden du får støtte fra mnd etter at dere flytter fra hverandre. Også ringer du NAV å snakker med de. Du har krav på overgangsstønad, en ekstra barnetrygd, stønad til barnetilsyn om barnet ditt går i barnehage eller er hos hvit dagmamma, og om du er i utdanning har du krav på utdanningsstønad. Du vil også sannsynligvis ha krav på bostøtte. Kommer ann på hva du tjener og hvor du bor!

Bare å sende meg en pm om det er noe du lurer på i forhold til sånt! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WHAT? Jaja, du fikk jo i allefall svaret du trengte: du vet at han ikke er seriøs på å få det til å vare med deg når han flytter inn til henne...

Lykke til på veien videre, med æren i behold og hodet hevet!

Skrevet

Jeg blir helt sjokkert - for en oppførsel!

Det virker helt klart som om du har det bedre alene. Så utrolig urettferdig at dette måtte skje, føler med deg.

*mange klememr*

Skrevet

Tror du valgte det rette med å la han flytte ut, ville gjort det samme selv :) Lykke til, du kommer nok til å klare deg helt supert!

Skrevet

huff for en fyr! Håper hun får oppleve det samme som du har opplevd. - en gang utro alltid utro.. blir ikke så spennende lenger hun heller tenker jeg.og han flytter sammen med henne!! og for hans del håper jeg pikken detter av!!

Blir så sint når jeg leser innleggene dine. du fortjener noe mye bedre enn denne bedritne idioten her!! toppen av lavmål både fra hans og hennes side!

Lykke til videre!

Skrevet

Uff jeg kan tilgi MYE, men dette tror jeg faktisk ikke jeg hadde tilgitt. I tillegg er det et ufattelig SVIK fra venninnen din. Det hadde nok vært det verste slaget for meg.

Klem

Skrevet

Huff dette var ikke noe trivelig. :( Dette er jo tydelig planlagt og gjennomført over lang tid,ekstra vondt.. jeg håper virkelig dere får løst dette på best måte for dere. Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre slik mot sin beste venninne,og vit at det er iallefall ikke deg det er noe galt med. men de som går slik bak ryggen din... god klem til deg.

Skrevet

Trøst deg med at hans forhold til elskerinna er dømt til å gå nedenom og hjem. Dessuten kan du alltids fortelle henne hva han sa - at han ville komme tilbake til deg om du endra deg.

Stålsett deg, han kommer til å våkne opp midt i hverdagen, og tigge og be om å få komme hjem. Håper du finner sjelefred uten han!!!

Skrevet

Du må ikke endre deg. Han flytter ut og du fortsetter livet ditt uten ham, det er like greit for de siste 2 år var jo bare løgn uansett.

Hold hodet høyt, du klarer deg så fint atte. En mann uten ære og stolthet, vil skyve skylden på deg. Det er vondt å finne ut sånt men bedre nå enn senere. Jeg krysser fingrene for deg.

Skrevet

fyyyyy faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette er det verste jeg har lest på DIB!

Store klemmer til deg vennen!

Du kommer til å gå et bedre liv i møte!

Steike for en møkkamann!!

Skrevet

HELT utrolig at noen kan oppføre seg så råttent.

Du kommer til å klare deg fint kjære deg.

Du vil få noen harde mnd'er ja, men bruk vennene dine for alt de er verdt!

De gode vennene dine da, ikke den såkalte "bestevennina" di.

Ønsker deg alt godt for fremtiden!

Skrevet

Store klemmer og all min medfølelse til deg.

INGENTING av dette er din skyld. En MANN hadde aldri gjort dette, og VENNINNE heller aldri.

Jeg har en klar regel etter jeg ble mor. Utroskap er det NULLTOLERANSE for. Hadde mannen vært utro, hete seg om det er i fylla eller planlagt, hadde det vært over og ut.

Du fortjener å leve med en som behandler deg med respekt, og som du kan ha tillit og tiltro til.

Dette kommer til å gå bra skal du se kjære deg..

God klem

Skrevet

Åhh herregud...HAn skal bohos elskerinnen?

VEt du hva, ER det samme mann eller? ALtså, han jeg vet av som var utro mot en nær meg???

Herregud, unger eller ikke..Denne mannen er gal...Først skylde på deg, så gråte også flytte til elskerinneog be DEG bestemme deg for hva du vil?

Hos "meg" så foreslo den utro mannen at elskerinnen kunne flytte inn hos de,- fordi hun var så snill og grei og tolerant, inteliggent og lekker.....Helt seriøst, han foreslo det......Det skumleste er at elskerinnen var tilstede da det ble foresltt (helt enig i forslaget)og hun er en kvinne med MAKT i den jobben hun har..Forleser, har skrevet bøker og vært et par gang på tv..Men ingen kjendis da..Bare i de to fylkene hun "bor i"......På en negativ måte...

Nei, jeg er villig til å vedde ganske mye på at mannen din har levd livet som en løgn sammen med deg...Bare sjekk ut..Du vil nok føle deg lettlurt, og ikke skjønne hvordan du ikke kunne ivte, men sånn er nå verden..Bare se her inne..Mange,mange vil aldri fortelle en venn, et familiemedlem ol at de vet deres partner er utro......Jeg har bare en ekkel følelse at det er tilfelle her også..Man kan faktisk være "Nær et par" i ti år og ikke ane at mannen har hatt seg med "Halve verden";- man var "for nær" den bedratte.......Og den bedratte skjønner selvsagt hjeller ingenting..Det sitter mange forsmådde etter slike hendelser:For ikke snakke om barna..Men de trenger ikke vite noe enda..De vil få høre det av objektive personer den dag de er gamle nok.......Det skal ikke være DU som sverter mannen din, det klarer han selv..

Jeg HÅPER selvsagt jeg tar feil, jeg gjør det...Men jeg vil du skal sjekke det ut...Det er så mye enklere og GJØRE ting om man blir sint, istedet for å være usikker og redd..Da tenker jeg på praktiske ting osm å se fremover og teke fornuftig på fremtiden..Sorg gir "apati"; sinne gir "handling"....ER hva jeg har erftart...

Lykke til..Jeg føler VIRKELIG med deg...

Skrevet

For en drittsekk!

Først legger han skylda på deg, så begynner han å gråte av dårlig samvittighet, SÅ sier han at han flytter inn til elskerinnen din?? Nei, makan til frekkhet sier jeg bare. Og den venninna di? Jeg hadde seriøst troppet opp på trappa hennes og slått til henne tror jeg. Det går ikke an å være så jævlig mot vennene sine. Du har det MYE bedre uten denne mannen, og ikke minst, uten denne "venninna"! Jeg blir rett og slett kvalm på dine vegne.

Som du selv sier, det blir nok noen tøffe uker og måneder framover, men du har det seriøst mye bedre alene. Håper du klarer deg greit, og at du virkelig innser at det IKKE er din feil, INGENTING av dette er din feil.

Sender deg en stooor klem!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...