Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #26 Skrevet 12. januar 2010 alle mine ekser har vært utro, slått og løyet
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #27 Skrevet 12. januar 2010 Smånerdete, snille, smarte, men alle med litt svak, eller hvertfall svakere psyke enn meg. Tiltrekkes ofte mot de som trenger en ny mor liksom, det er litt slitsomt siden jeg bare er en liten jente selv ofte, som trenger å ha en klippe, og ikke alltid bare være klippen. Men så liker jeg å bestemme og styre litt og da, så sånn passer det jo godt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #28 Skrevet 12. januar 2010 Fellesnevner: de har vært for "veike". En annen fellsnevner er at jeg har dumpet alle sammen. Trengte tydeligvis litt motstand, noen som har egne meninger og ikke bare sier: du bestemmer, prinsessa mi. Blæh! Jeg har nå vært sammen mannen min i 8 år, han sier ifra og er skikkelig MANN med tak i.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 12. januar 2010 #29 Skrevet 12. januar 2010 Fellesnevner: alle har bursdag den 19. Ellers ingen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #30 Skrevet 12. januar 2010 De er ofte litt nerdete. Interessert i dataspilling eller driver med data i jobben. Ellers ikke så mange likheter.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #31 Skrevet 12. januar 2010 Tja de fleste var ikke snille.. Psykopat og en som slo:( Eneste var siste exen min som er god og snill. Felles nevner er vel at alle var lavere enn meg siden jeg er høy 180cm.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #32 Skrevet 12. januar 2010 ingen av de er like.. noen av de sjønner jeg ikke hvorfor jeg falt for engang;) hehe.. men de typene jeg har falt for er snill,omtenksom å hadde hoppet i elva for meg, mens en har vært en dataspill idiot som er sint å slår er flere men gidder ikke å remse opp;) samboer er festglad, liker alt som har med motor å gjøre, å kjekk selvsagt:))
Tante Blås Squaw Skrevet 12. januar 2010 #33 Skrevet 12. januar 2010 Fram til jeg møtte gubben har jeg samlet på rask fra absolutt nederste hylle...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #34 Skrevet 12. januar 2010 Alle mine ex'er er datanerder. Alle mine elskere var kontorrotter som var mye eldre enn meg, og nesten alle var sjefer eller ledere høyt oppe i systemet. Min nåværende mann er mye eldre enn meg, men der stopper likheten også. Ikke er han interessert i data utover at den virker (derfor kjekt med mine ex'er så vi har noen som kan fikse) og ikke er han sjef eller leder. Alle var mørkhårede, fasinerende øyne, og normal kropp. Utover en som var ganske lav og på grensen til lubben, men han slet jeg i mange år å komme over.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #35 Skrevet 12. januar 2010 1) Min første ex var snill og så bra ut.. Han var av den kreative typen. Ingen ting vondt å si om han.. 10 år siden.. og har alltid hatt kontakt med han siden. Ble slutt pga en kompis som ble ineressert i meg. og jeg ble revet med.. Vi ble aldri sammen, men er enda venner. 2) Jeg ble sammen med beste kompisen til han som "fikk" meg til å gjøre det slutt med min første ex. Men det varte ikke lengre så 6mnd. Og jeg var sønder knust... Han ville ikke mere.. Men vi er venner den dag i dag.. 3) Jeg blir sammen med en høy blond en med blåe øyne. Kjekk, snill og jeg har han rundt lille fingeren noe som ser ut til at jeg liker. Men som snudde seg når jeg bare ble mere og mere forelsket. Vi hadde et av og på forhold i 4 år. Mye bra og mye dårlig! Han ble foressten gode venner med min ex nr 2 og han som fikk meg til å dumpe ex nr 1.. hehe 4) Jeg flytter 200 mil vekk. Fant ut at det var best å komme seg unna denne vennegjengen jeg fant meg en bergenser. Var sammen i 3 år. Fikk et barn sammen. i 2 av de 3 årene vi var sammen var alt rosen rødt. trodde ikke det gikk ant at jeg hadde funnet en så perfekt mann.. Jeg ble gravid og han forandret seg totalt. Begynte å lyge, ville ikke være nær meg lengre og tok ikke ansvar. Han var helt forskjellig fra mine andre exer. og myyyyye eldre... SÅ da sitter jeg hær igjen på samme plassen som utgangspunktet. Med de samme gamle vennene mine (der blant exer).. Hehe. Når jeg flyttet tilbake ville ex nr 3 ha meg tilbake.. Jeg ble betatt igjen og som altid før startet det med at jeg hadde han rundt lillefingeren min og han gjorde absolutt alt for meg.. Men etter å ha tenkt nøye igjennom alt greide jeg å motstå. Noe som jeg tror er helt rett... Konklusjon: Jeg "liker" vennegjenger.. haha.. Liker at mennene kryper etter meg Men sitter med et lite anger den dag i dag for at jeg dumpet nr 1. Var ingenting galt med han. Helt perfekt i grunnen for meg! Heldigvis er vi venner. Men han er hard to get. Som nok er forståelig etter min handling for 10 år siden Men nå koser jeg meg bare med min datter og savner ikke noe mann i livet mitt ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå