Gå til innhold

Tenk på alle eksene dere har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fellesnevnere, eller har dere mye forskjellige folk?

Min fellesnevner er at jeg liker at de er kreative, flinke med ord (muntlig og skriftlig), har blå øyne og er litt smålubne. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig tanke:)

Jeg tiltrekkes nok av "bad-boy" stilen. Ja, det tror jeg:)

Mimre:)...

Skrevet

hmmm, absolutt INGENTING! :) merkelig altså... det burde jo vært noe, men ...nei.

ingen av bokstavene i navnet er lik engang!

Skrevet

Eksene mine gidder jeg ikke bruke 1 min til å tenke på engang.

Skrevet

Haha, den der har jeg og tenkt på!;)

Det som går igjen hos ALLE (også de jeg bare har hatt en fling med) her er:

-Elektriker (at de er, eller har gått elektriker skole)

-Musikk/instrumenter (at de alle spiller enten gitar eller bass og har vært med i band da de var yngre e.l)

Skjønner ikke hvorfor, for elektriske greier er IKKE min ting, og jeg er ca 100% tonedøv også, så slår meg som snålt at jeg tiltrekker meg disse....

Skrevet

Jeg har alltid valgt den kjekke av et kameratpar, og mer enn en gang oppdaget at det var den mindre kjekke som var kjernekaren. Men til slutt så vant jeg. Jeg fant en som var både kjekk å se på og god som gull på innsida!

Jeg har forøvrig alltid syntes at blonde gutter er veldig flotte, men så nær som en, har alle jeg har vært sammen med hatt mørkt hår.

Skrevet

hard feelings 23:37? hehe...

jeg er venner med alle mine ekser.

og synes det er rett og slett barnslig at man må være sur på noen fordi man ikke hører sammen :)

men, meg om det :)

Skrevet

Til Anonym 23.41

Hvem i all verden har sagt jeg er sur på mine ekser. Å hvorfor skal jeg gå rundt å tenke på menn jeg var sammen med før for mange år siden?

Skrevet

Hmmm, nei de er nok ganske forskjellige hele gjengen syns jeg.

Skrevet

Heh, ja jeg ser den røde tråden.. men vet ikke hvordan jeg skal forklare de. De har vært badbodys på en måte, glade i å feste og de har faktisk ikke vært hard to get, men falt for meg som har vært det mot dem. De har hatt fine biler og fin leilighet, alltid vorspiel hos dem og de har vært populær! Den typen som har falt skikkelig for meg, og jeg har hatt dem rundt fingeren, og så vært redd for å binde meg til dem så de har desverre blitt dumpa når de blir for seriøs. De har bare ikke vært typen jeg ville gifte meg med.

Men jeg er evig glad jeg har endt opp med en helt motsatt :)

Skrevet

Gode fotballspillere, faktisk! Men ene eksen var alt for snill, og han andre var rake motsettningen. Desverre er det han slemme som mest sannsynlig kommer opp i media snart. Blæh.

Skrevet

Det er jo ikke alltid man skilles som venner, av diverse grunner. Jeg har ikke kontakt med min eks (ja, det er bare én), fordi han var en sånn en "stalker". Flytta tilogmed inn i naboblokka her, og holdt full oversikt. Han banket opp en kompis av meg, fordi han trodde vi hadde noe på gang. Jeg måtte til slutt få politihjelp for å få fred, så han gidder jeg ikke å tenke særlig på.

Selv om jeg bare har én eks, er gjengangeren i mine "elskere" at de alle er asiatiske. Det er ikke noe jeg går inn for engang.

Skrevet

til 23:43

unnskyld, jeg tenkte meg ikke om.

selfølgelig trenger det ikke å bety at du er sur på de.

jeg tok noen forhastede beslutninger.

men det hørtes sånn ut pga at du svarte slikt på et spørsmål.

det må da gå an å oftre en tanke til de mennene du har hatt et forhold til. men det er ikke alle som gjør det, blant annet deg.

så hvofor svare på det her innlegget i hele tatt?

... men mindre du er sur? hehehe, neida

Skrevet

felles for de alle er at de gråt og tryglet når jeg gjorde det slutt, og at de fikk trøbbel med rus i etterkant..(en hasjis, en med sterkere saker og en alkoholiker..)

Skrevet

knis... du tror rusen har noe med deg og gjøre 00:08?

Skrevet

De er ikke veldig høye og de er oftest født i jomfruens tegn.

Skrevet

tja, jeg kan vel være såpass innbilsk..? ;-)

Skrevet

Jeg har vært i ett seriøst forhold tidliger, og er i ett seriøst ett nå. Også var jeg i et halvseriøst forhold i 1.klasse på vgs, men tenker at jeg var litt ung da. I tillegg har jeg vært i 2 kortvarige forhold. (1 måned)

Felles er at alle guttene jeg har vært sammen med har vært snille og gode menn.

De 3 første var på en måte musikertyper. De liker å spille på gitar, trommer etc. Tynne/normalbygde gutter, med normal høyde. Det var de korte forholdene.

I mitt første ordentlig seriøse forhold var jeg sammen med en som var veldig snill og omsorgsfull, men litt tafatt. En mann av få ord, som tok lite initiativ og var konfliktsky. Smilte alltid litt forsiktig. Kan ikke si han strålte akkurat. Utseendemessig var han høy og kraftig bygd. Litt fett på magen hadde han. Brunt hår og brune, snille øyne.

Han var litt datanerd.

Han jeg er sammen med nå og som jeg har barn med er blid, utadvendt, veldig engasjert, pratsom, bestemt, ærlig (veldig rett fram), hjelpsom og omsorgsfull. Skikkelig gentleman er han også.Han er artig å være sammen med fordi man kan diskutere/prate med alt om han. Han er ikke redd for å diskuere eller snakke om et problem, slik eksen min var. Han er en som snakker like godt med alle type mennesker.

Utseendemessig er han normalt høy,normalbygd/slank, mørke øyne og brunt hår.

Liker fotball, friluft og øl!

Skrevet

Felles for mine ekser er at de innerst inne ikke ville ha en kjæreste, men ei ny mor.

Skrevet

Har 3exer med mørkt hår, og en med blondt hår. Samboer har brunt hår.. Altså en mellomting av de andre.

3xer som har vært ganske så sportye, og en som ikke var det, samboer er igjen en mellomting. (Jeg finnes ikke sporty i det hele tatt, men har blitt bedre)

Det er en del like ting, og faktisk så har 2 av mine exer blitt ganske så gode venner, de var visst ganske like.. Haha.. I tillegg er samboer blitt kjent med han ene.. (Han visste ikke at vi var exer)

Det er en del felles tråder der.. Merkelig å tenke på.

Skrevet

Stort sett militære... Tre norske og to US navy.

Unntaket blir karatetreneren min, han jobbet som styrmann på skip.

Fellesnevneren blir vel uniform da :P

Skrevet

Har alltid hatt en ting for eldre menn...10 år ++++

Men..fellesnevneren for ALLE er at de er noen barnslige drittunger! Haha! Og uerfarne...!!

Så endte opp med en barnslig erfaren istedenfor :) Haha! Liker å ha litt motstand, som jeg sier ;)

Skrevet

De har likt å trene og hatt vaskebrett. Men så stopper det også der...

Skrevet

De er så ulike som det kan gå ann..tror jeg...

Nr.1 litt små psykopat med stor trang til å kontrolere meg, fikk ikke lov til å ha venner en gang. Han var blond med blå øyne.

Nr2:Kjempekoselig gutt som var litt for glad i hasj, Ikke helt min greie, så ble slutt da jeg fant det ut. Han hadde gyllent hår og lyse brune øyne.

Samboeren min: Den beste gutten som finnes, i mine øyne :o) Vi har ett godt og normalt forhold, og han har aldri prøvd narkotika. Han har nesten sort hår og har mørkebrune øyne.

Ser at mine kjærster blir mørkere og mørkere utseende messig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...