Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #26 Skrevet 12. januar 2010 he he... ja det er helt sant, hvorfor skrive noe der i det hele tatt=) godt spørsmål.. jeg for min del har blitt litt vant med å skrive noe.. det med arbeidsmoral har jeg ikke tenkt på=) altså at folk der ute får ett annet bilde av meg enn det jeg forsøker å gi... (altså ikke at man vil være syk... men om man sier ,,,ny dag på jobb, bare jeg kunne hatt fri.) jeg for min del ville skrevet noe i den duren fordi jeg liker å være med familien. jeg for min del banner aldri...så det styggeste jeg har skrevet er noe som: ble påkjørt av en dustemikkel idag=( hadde vært fint om folk kunne brukt øynene sine=) hi
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #27 Skrevet 12. januar 2010 hvis folk ikke vil bli hengt ut, vel da kan de oppføre seg normalt så blir de ikke det. Vær ren og velstelt, vær hyggelig og grei, bestemt men snill og ikke minst ordentlig så blir du nok ikke hengt ut. Er du frekk, atal, og nedlatende så må du regne med at folk snakker. du som fikk melding i innboksen din, regner med det er snakket om , altså det du skrev. men de som velger å skrive for å være kritiske er vel ikke bedre selv. de blander seg i andres saker, de snakker om, i negativ forstand og dermed og en måte å henge ut folk på. syns jeg. så alle snakker om hverandre, på godt og vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå