Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #26 Skrevet 11. januar 2010 Du fra indre østfold, hvor gammel er du? Jeg er fra oslo men flyttet til indre østfold for snart 3 år siden og syns det er vanskelig å finne noen venner her. Har mine venner i oslo, men blir liksom ikke så ofte jeg ser de da...
2005&2010 Skrevet 11. januar 2010 #27 Skrevet 11. januar 2010 Anonymene 15.36 og 19.25 Fra Indre østfold selv her, vært morro å bli kjent med flere=) Send meg gjerne PM
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #28 Skrevet 11. januar 2010 jeg er i slutten av 30 årene jeg ,har en datter på 8 og en sønn på 22 mnd.Du da?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #30 Skrevet 11. januar 2010 HI her igjen. Så koselig at dette engasjerte flere. Det er jo ikke hyggelig å føle at man "mangler venner", men her ser vi i alle fall at vi ikke er alene om det ) Håper dere på andre kanter av landet kan få noe ut av dette også! Litt av mitt problem er jo at de vennene jeg har igjen bor 4 mil fra meg, så det blir aldri til at man "stikker innom" eller møtes for en rask kaffe. Det er ting jeg synes er viktig i kunne ha muligheten til. Derfor hadde det vært så veldig velkomment med noen rundt her jeg bor ) Wallemor, du får PM nu!
MarihønaMedHvitveis Skrevet 11. januar 2010 #31 Skrevet 11. januar 2010 Jeg bor også en halvtime fra oslo retning asker og videre! Innflytter med en liten på 15 mnd! Send gjerne en pm :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #33 Skrevet 11. januar 2010 det ønsker jeg meg også, lurer på om jeg er pirken....finner liksom ikke tonen med noen (eller så blir det bare til at de ringer når de har problemer sukk) Jeg bor i Nordland..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #34 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har det likt, men ikke rart. Jeg har flyttet til Stord. Alle som ikke er født og oppvokst her har lite venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå