Gå til innhold

Jeg ønsker meg en bestevenninne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er så ensom om dagene at jeg nesten ikke holder ut. Hjelper ikke at jeg er arbeidsledig for tiden heller. Jeg leter aktivt etter jobb, så sitter definitivt ikke å venter på at drømmejobben skal dette ned i fanget på meg. Vi har flyttet noen mil fra hjembyen min, men jeg føler at de vennene jeg har hatt begynner å falle fra. Jeg er blitt ganske paranoid opp i årene, og det føles nesten som om det er meg det er noe galt med. Kanskje det er det?! Er jeg så vanskelig å like? Vanskelig å være venninne med? Jeg er en meget lojal person som støtter mine venner i tykt og tynt. Jeg har dratt ut midt på natten for venninner som trenger meg. Men nå er det ikke så mange igjen altså. Dessuten er jo alle opptatt med seg og sitt. Jeg har jo min familie, mann og barn jeg også - men jeg trenger VENNER!!! Hadde jeg i alle fall hatt en nær venninne tror jeg det hadde vært godt. De jeg har igjen er blitt så perifere og vi sees så sjelden + snakkes sjelden...

Ja... dette ble usakelig og rotete ser jeg, men det hjelper å skrive. Takk for at du leste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner det er vanskelig og ensomt! Du får deg sikkert flere venner etter hvert uansett. HVis det er slik at du nettopp har flyttet :)

Hvor bor du? :)

Skrevet

Har det nesten på samme måte selv.Har mann og barn ,men savner en god venninne.En som man kan stole på og snakke med om alt.En man kan finne på ting i lag med.

Ikke lett å finne det når vi er blitt vokne.Ikke bare bare å ringe på dørene til naboene heller.

Hvor bor du?

Skrevet

hehe, vi flyttet hit for 3 år siden.... :/ Har vært i én barselgruppe her, men den ble oppløst når permisjonen var over. Kan liksom ikke gå rundt og banke på dører og høre om noen vil være vennen min heller?! Bor en halv time fra Oslo ;)

Takk for svar uansett, det er alltid godt når noen bryr seg. Kanskje fler som har tilbakemeldinger? Jeg skal ut en tur (frisk luft er bra når man er deppa!!), men titter innom serere.

Skrevet

Jeg bor en halvtime fra Oslo, og har ikke mange å velge mellom når det kommer til venner her.

I hvilken retning utenfor Oslo bor du da?

Skrevet

Har det også på samme måte, men jeg bor i en annen del av landet. Har noen jeg treffes med av og til, men det blir alltid til at det er jeg som inviterer. Blir invitert tilbake når det er litt større ting som sommerfester etc, men det er aldri noen av dem som inviterer meg over bare for å prate en lørdag, spille spill eller andre ting. Vi prates av og til og da kan de fortelle om gøye spillkvelder som om de ikke aner at jeg ønsker å bli med. Har prøvd å hinte, men det blir ignorert. Kanskje fordi de har andre venner som jeg ikke kjenner som også er med på disse kveldene og at de dermed ikke er interessert i en til?

Skrevet

Hvor bor du salad fingers?

Skrevet

Et lite stykke forbi Asker.

Skrevet

Ano 1304 her.

Var synd.Bor på Vestlandet.

Lykke til,Håper du finner en god venninne :)

Skrevet

Salad fingers - da kan det nok være vi bor i nærheten av hverandre ;o)

Skrevet

Send meg en pm da :-) Må logge av nå, for det er middagslaging og greier på gang, men hopper inn her ila kvelden igjen!

Skrevet

Da er PM sendt :o) Logger av her også, men er nok også innom senere!

HI

Skrevet

Hvor på vestlandet 13.28? Jeg bor i nordvest og har plass til flere venner, har flere venner som har flyttet, pluss at jeg selv har bodd borte noen år.

Skrevet

Hvis du bor en halvtime unna oslo,retning asker så bor jeg ca en halvtime unna deg igjen..

Send pm om du vil :o)

Skrevet

I dette kan jeg veldig godt kjenne meg igjen i. Jeg savner også det at ha en skikkelig god venninne. En god venninne har jeg ikke hatt på noen år. Jeg hadde en veldig god venninne da jeg engang for mange år siden gikk på en teknisk skole, det betydde alt for meg. Nå har jeg ingen å velge mellom, så ensomheten kommer snikende og snikende. Jeg er nok ikke noe anderledes enn noen andre, da jeg ikke har hatt noen skikkelige gode venninner. Det er bare det, at jeg har nå flytte alt for mange ganger de siste 8 årene. Nå håper jeg at det nærmer seg slutten med å flytte, nå er jeg bare så lei. Det som nå mangler for meg, er å ha kontakt med folk. Det er som det blir sagt, det er ikke bare å gå og banke på dørene til folk heller.

Jeg bor nå ikke så veldig utenfor folk da heller, men det viser seg at det skal være ikke lett å komme i kontakt med folk. Det er faktisk trist. Så du er nok ikke alene om å ønske deg en god venninne.

Skrevet

Jeg har det sånn jeg også ,blir deprimert av detta.

jeg bor i ei bygd i Indre Østfold jeg da.Har bodd her i 2 år nå.

Kjenner ingen nesten så går bare hjemme og litt tur gåing ,men kjedelig å gå alene...

Skrevet

Hei ano 1517 :)

Bor Utafor Bergen by!

Du da?

Ano 1328

Skrevet

Hvor langt fra Asker bor du HI?

Er selv inflytter i Asker.. Fra langt vekk..

Hvor gammel er du og hvilke interesser har du?

Er du gravid? Hvor gamle er barne dine?

Jeg har en på 2 år, og venter ny baby i sommer.. Har laget en BIM-gruppe for å bli kjent med litt flere.. (om du er gravid kan du jo bli med der.. Neste treff 4. feb.)

Ver med i en slik gruppe siste svangerskap også.. Det var suuuuuuuuupert :-)

Barselgruppen min har jeg også lite kontakt med.. Hadde ikke så mye til felles..

Klem

Skrevet

Hadde vært koselig med flere venninner de fleste jeg har har sine egne liv,blir vel sånn med åra:)

Vi bor litt utenfor asker 15 min ca. send gjerne pm dere som vil.

Har en gutt på 5.

Håper vi snakkes:):)

Skrevet

Har sendt deg en PM wallemor :-)

Håper å høre fra deg.

Skrevet

Jeg bor ikke så veldig langt unna Asker, bor i Bærum kommune. Jeg har absolutt plass til flere venner. Har ikke bodd her så lenge så jeg kjenner ikke så mange selv. Du må gjerne ta kontakt om du vil :)

Skrevet

Jeg bor i Rogaland, er det ingen her i fra, stavanger, sandnes, ganndal omegn?? Jeg skreiv innlegg ved rundt halv fire, fire tiden idag, husker ikke klokkeslett presis..Send meg en PM, hvis noen er interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...