Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #26 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er forsåvidt enig i det du skriver Hi, men ikke at det er bare Reima og Troll som er gode nok. De fleste dressene er gode nok en liten vintersesong. Jeg prøver å tenke litt miljø også, da er det greit å kjøpe en litt dyrere dress som jeg vet holder flere år som de yngre søskenene kan arve (det blir jo også billigere). De som definitivt _ikke_ duger er dressene fra Sparkjøp og Europris - og de er det mange foreldre som kjøper! Fattige som rike! De er rett og slett helt elendige (har jobbet i barnehage i årevis)!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #27 Skrevet 11. januar 2010 Vi kjøpte troll dress. Den var håpløs! Med borrelås neders ved bena som er umulig å feste når det er snø og blytung. veier sikkert en halv kg mer enn Reima. Jeg liker forresten Reima godt, men den holder jo ikke mål i grisevær, revner bare man ser på den. Ticket derimot er bra på mange måter og har hørt mye positivt om isbjørn of sweden og PoP. Personlig vil jeg ikke ha Friends dressen, den syns jeg var stiv og ekkel.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #28 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er alene og har ikke så god råd, bruker bare Troll og Reima dress.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #29 Skrevet 11. januar 2010 hadde en troll dress, den var ikke mye god:/ Var en spedbarnsdress, men hadde dårlig beveglighet og var utrolig lønete med for o.l. Poden har arvet hjemmestrikket ull og superull innenfor den arvede dressen han har etter en fetter. Han har en bobledress som ikke er vanntett som han bruker i vogna når vi går tur, og det kostet vel under 300 kr. Han er ALDRI kald. Han har beveglihet og trives i dressene sine. Han har mange dresser (alle utenom den bobledressen og en parkdress og et regnsett er arvet!) og noen av dem er sikkert merker, for jeg har jo nesten ikke kjøpt noen av dem selv. Har tilogmed en boblejakke som jeg tror er fra Canada, men det er jo igjen arvet! Så jeg sørger for at ungen min er varm, tørr og komfortabel, også driter jeg lange veien i merker. Jeg kjøpte meg en kåpe på halv pris på BIK BOK jeg, til hele 400 kr.... utover den har jeg jeg arvejakker fra min mor og min søster. Jeg elsker arveklær, for de er som regel de fineste. De er oftest klær man ikke ville tenkt på å kjøpe selv,eller funnet selv, og da er det ekstra spennende, så jeg gleder meg som en liten unge hver gang jeg eller ungen arver klær:p OG UANSETT HVA SLAGS DRESS MAN HAR; SÅ ER HJEMMESTRIKKEDE ULLKLÆR DET SOM VARMER BEST PÅ VINTEREN!!! Ihvertfall det eneste som fungerer her med 30 minus grader!!
Aliena Skrevet 11. januar 2010 #30 Skrevet 11. januar 2010 Litt feil sesong for dette. Vent til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå