Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #26 Skrevet 10. januar 2010 Leiligheta er vel ca 40 kvm.. en liten stue, to bittesmå soverom(bare plass til enkeltsenger)et kjøkken som ikke egner seg til noe(ikke plass til noe+at inngangen ligger på kjøkkenet) badet er et kapittel for seg selv. Jeg har ikke noe kjøkkenbord, det er det ikke plass til.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #27 Skrevet 10. januar 2010 kino er et kjekt alternativ, som tidligere nevnt her er en link om kinobursdag, og du kan se om din by er der.. http://www.location.no/location/bursdag.aspx vi har pleid å bestilt et par pizza som har blitt levert på kinoen, da det ikke er matservering på kinoen i vår by men godteri, brus, popcorn og film holder som oftest i massevis til ungene og om det står i invitasjonen, til de som skal i bursdagen, at det blir servert brus med noe snacks til så lager vel foreldrene mat til barna sine før de sender de avgårde
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #28 Skrevet 10. januar 2010 når HI sier hun ikke har plass i leiligheta, så har hun sikkert ikke plass... hun finner vel ikke på det, så synes folk heller kan komme med råd istedet for å mase om at det ikke er mulig å ha ei så lita leilighet, at det høres rart ut... osv osv...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #29 Skrevet 10. januar 2010 Takk for masse gode råd fra dere som svarte meg ordentlig Nå har jeg sjekka ut på nettsiden til bowlinga, og skal ned å snakke med de i morra. Blir mest sannsynlig det. blir dyrt, men det er det verdt HI
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #30 Skrevet 10. januar 2010 Lykke til samme hva du velger. Mc Donalds er helt greit, bowling også... Du har fått mange sære svar her synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #31 Skrevet 10. januar 2010 Virker som at har man ikke stooor barnebursdag hjemme, så er man ikke god nok... men som jeg sa oppi her, er ikke alle som har store palass... Blir nok en bra bursdag for jenta mi
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #32 Skrevet 10. januar 2010 Det viktigste er vel hva bursdagsbarnet synes, er hun glad for feiring på McDonalds, så kjør på. Om hun smiler fra øre til øre gjennom feiringen sin så er vel målet med bursdagen oppnådd?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #33 Skrevet 10. januar 2010 Dra nå på McDonalds da... seriøst så sære dere er. Helt greit der vel, alle spiser jo der en gang i blandt. Ikke rart folk føler seg fattig og utafor, alt skal være sånn og sånn.....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #34 Skrevet 10. januar 2010 Ha bursdag på mc donalds om du ønsker det, ungene synes sikkert det er stas det! Husker jeg syntes det var så stas å gå på mac donalds når vi var ute å reiste som barn, hadde ikke mac donalds her hjemme i bygda.. Ellers har jeg noen forslag: - Hvis det er noe lekeland i nærheten av der du bor er det ofte mulig og ha bursdag der - Hva med å låne stua til foreldrene dine for anledningen?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #35 Skrevet 10. januar 2010 Så du hadde svart på dette før, sorry:) Leste litt fort gjennom her.. 21.34
Gjest Gul stjerne Skrevet 10. januar 2010 #36 Skrevet 10. januar 2010 McDonalds blir sikkert helt topp for ungene. Ikke nøl eller tenk så mye, ungene kommer til å elske det. Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå