Gå til innhold

ingen fra Nordland her? :)


susieq87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det var nå merkelig. Ordinær UL skal jo tas i uke 17 - 19, eller 20, så det henger jo ikke helt på greip.

 

Hørtes nesten ut som de bare tar en UL pr torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodø her :o)) Har termin 12 august, har ei jente på 6 år fra før.

Var sååå koselig å se flere fra Bodø her. Følte meg litt "ensom" her inne fram til nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig å se folk fra Lofoten her, sjøl e eg fra Flakstad, 30 min. uinna Leknes:)

Eg har en gutt som e halvainna år, synes oppfølginga her e så fraværende i forhold til der eg fødd sist, på Helgeland. Eg e i uke ni og einaste som eg veit eg skal på e UL 8 april... burde det ikkje skje nå før da????

 

Eg har termin 29 august, samme som ei oppafor her så eg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at du blei satt opp ei uke etter meg i utgangspunktet når vi har samme termindato. Forløpig ;-)

 

E formen bra da? Heldigvis slutt på kvalmen her, men fortsatt veldig trøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nei, e ikkje jordmor her i Flakstad, veit ik om det kan ha nå med det og gjør... Skal du annie-79 nå til jordmor før UL ja? vil jo gjerna få lytta på hjertelyden, verdens fineste lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,får du ikkje benøtta deg a jordmødren her på øya da?(vestvågøy)

Eg va på kontroll hos legen min da i uke 6 og i uke 12,ska telbake i uke 14 for å hør hjertelyden(hørt ingenteng i uke 12),ha vurdert jordmor men lika legen min å veit ikkje heilt ka eg ska gjør hos jordmor før UL når det e ingenteng eg lura på osv..

Men det e nu rart om du ikje får fer tel jordmor på vestvågøya...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student: Jordmor skal nu kom annenhver uke fra Gravdal tel Flakstad. Det e en avtale de har hatt i mange år. Hver tirsdag trur eg det e..

 

Rart om de ikke opplyst om det når du hadde vært t kontroll hos legen. Hvis du har vært da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...