Gå til innhold

ingen fra Nordland her? :)


susieq87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

okei, det gikk ikke ann å sende deg brev..hvorfor det mon tro..Har bodd i Lofoten selv..i 4 år..ca 1 mil oppafør leknes..;) - Hvis du skjønner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det ikke ant å sende brev?? kjipt, skjønner ikke så mye inne på denne sia her enda :( hehe, er litt ny på detta her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har den 12 august ifølge legens utregner,men er sikker på at jordmora blir å forandre den datoen..

Og ellers er du frisk og rask?har du vært til jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh 4 ganger da...da er du tøff som står på...Skal krysse fingre og tær på at denne gangen går det bra:)

Jeg er på min aller første,er litt nervøs men håper det går bra..har 14 dager igjen av første trimester,det er etter det jeg slapper litt av tror jeg..

Kjenner du jordmødrene her på øya eller?Jeg er spent på om jeg har fått ei snill ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var hor ei som heite miriam, trur ho e jordmor.. var egentlig innkalt te å ta ny celleprøve i underlivet, sia det va påvist celledeling sist e va hos legen.. men ringte ho å ga beskjed at eg hadde funne ut e va gravid.. så då fikk eg ultralyd i tillegg, og alt såg fint ut foreløbig, kunne se hjerte slå :) så ska til vanlig legetime i morra for å ta en prat å få alle di vanlige spørsmålan, røyke du, drikke du? hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tutta83: Har beholdt min termin hos jordmor på de to første, så satsa på det denne gangen også :)

 

Det verste e å bli flyttet tilbake i antall uker. Da hadde eg gått på veggen tror eg. E så utålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh jamen da behold eg nu min og kansje:) ikkje at det har nå å sei då..men e nuj spent,har nu alle datoan,både på siste mens og på unnfangelsesdatoen*rødme*

e nu spent uansett på UL..det e så lenge tel........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. Har den datoen på nr to også :)

 

Ja altfor lenge t UL. Har ikkje nå grunn for tidligUL heller.. Fikk time den 11. mars. Du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke før den 18,men da er jeg opptatt(de har kun UL på torsdager)og jeg er opptatt den 11 også,og det var uhørt å få den 4 så jeg må pent vente til den 25:-(

Men skjønner ikke hva som er problemet med å få UL i uke 17(4mars)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...