Lillesnuppis Skrevet 10. januar 2010 #26 Skrevet 10. januar 2010 Jeg hadde også blitt utrolig irritert. Å for ikke å snakke om hvor redd jeg hadde blitt. Er det ingen du kan ringe da som du kjenner som var på denne festen? Håper hun kommer hjem og er i orden, men hadde ikke gleda meg til å komme hjem hadde jeg vært henne. Hadde en nabo som skulle på julebord vi. han kom hjem etter 3 dager. Tenk deg hva slags huskestue det var der da gubben kom hjem. Hehe
Mammaen til Isak Skrevet 10. januar 2010 #27 Skrevet 10. januar 2010 Siden du ikke oppdaterer oss velger jeg å tro hun er kommet hjem.. jeg håper i allefall det for din del så du slipper være redd mer..
cherry coke Skrevet 10. januar 2010 #28 Skrevet 10. januar 2010 Herregud så redd jeg hadde blitt!! Hva skjer? Hørt noe?
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 10. januar 2010 #29 Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor ringer du ikke politiet?
OsloMor Skrevet 10. januar 2010 #30 Skrevet 10. januar 2010 Det må da gå an å gi beskjed! Skikkelig respektløst av henne, å ikke si ifra til deg. Og skal man ringe politiet, så må personen som regel være savnet i 24 timer først, iallefall voksne folk. Det er noe man gjør om man virkelig tror det er noe galt, og ikke som hevn på partneren som ikke har kommet hjem etter nachspiel. Lykke til HI!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 10. januar 2010 #31 Skrevet 10. januar 2010 Det var heller ikke det jeg tenkte på at det skulle være hevn. hadde dette gjaldt en person jeg brydde meg om så hadde jeg vært så bekymret at jeg ville gjort alt for å funnet ut om alt var bra med han/henne.
*smula* Skrevet 10. januar 2010 #32 Skrevet 10. januar 2010 Tøysetipp; har hun kommet hjem? Spent på forklaringen hennes. Lykke til!
Mom2Two Skrevet 10. januar 2010 #33 Skrevet 10. januar 2010 Det er utrolig dårlig gjort ikke å gi beskjed!!! Spesielt i denne kulden! Uansvarlig og dårlig gjort. Stakkar deg. Bamseklem til deg
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #34 Skrevet 10. januar 2010 Hun kom hjem kl 13.00. Hun hadde vært på nachpiel hos noen oppi her sammen med flere andre. Det hadde blitt fuktig og de hadde holdt på en stund før de hadde lagt seg. Hun turte ikke ringe meg for å be meg hente henne så hun gikk hjem i tynne strømper. Til pass spør du meg. Vi er venner og forlikte. Selv om jeg ikke var noe blid når hun kom. Så er det godt hun var i god behold. Fikk jo nesten katastrofetanker. Utrolig respektløst, nå jeg nesten hissig igjen. Ha ha. Uff, lenger opp, til han som var borte i tre dager. Det går ikke an. Da har du (..og får) problemer:-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå