Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Og redd. Samboren som var på fest i går og har ikke kommet hjem. Og mobilen glemte hun hjemme. Det blir i hvert fall ikke moro å være henne i dag. Det går an å låne seg en mobil og si i fra synes jeg. Jeg har ligget våken hele natten og ventet for jeg vet at hun kan bli uansvarlig full .. Jeg har sett for meg at hun ligger i en grøft og..ja:-((( Dritt kvinnfolk !!!!!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Sånt er aldri noe kjekt. Er veldig glad for at jeg aldri har opplevd det selv med min samboere. Du får gi henne en skikkelig lekse om hvor viktig det er å gi beskjed når hun kommer hjem igjen da.
tante grusom master of law Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg skjønner ikke at folk ikke kan gi beskjed om at de ikke kommer hjem etc. Skjønner de ikke at folk blir urolige. Man kan tenke selv om man er full! Glad min samboer er avholds.
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2010 Har aldri opplevd det jeg heller. Før nå. Jeg orker lite av sånn uansvarlighet som det her, så hun skal nok få seg en lekse. Jeg blir jo bekymret også, og tenker det verste som at hun har blitt altfor full og ikke kommet med taxien og frøset i hjel. Her er det over 30 minus:-(( Skulle tro vi var 14 år vet du. Åååh.. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................
Brillefint - Jadda! Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Sjelden noe mer alvorlig som har hendt enn at hu sovna på en sofa. Vanskelig å ringe og si i fra når du sover:) Hilsen ei som har vært i samme båt, og gav mannen TIDENES overhøvling når han kom hjem;)
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg skjønner heller ikke det tante grusom. Hun er egentlig ikke sånn,men jeg regner med at alkoholkonsumet ble ulovlig mye... Utrolig at en 42 åring kan oppføre seg sånn..
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2010 Jeg regner med at det har vært nachpiel og at hun har sovnet der, men med den alkoholmengden hun hadde med seg i posen så har hun vel sluknet kl. 23.00.............
tante grusom master of law Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 42åring, ja. Hehe, burde ha vokst fra dette nå ja... Men men, det er tydelig at man aldri vokser opp. jeg var på byen med et gjeng voksne jurister i fjor, og gjett hvem som stjal ølglass på byen? Alle sammen, hehe (bortsett fra meg da, som var nesten edru, hehe)
Tante Bassa Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Skjønner veldig godt at du er irritert nå. Hvis du er som meg så blir jeg sint når jeg er redd, og tenker alltid det værste når jeg er redd. Er sikkert som de andre sier, at ho har slokna på en sofa. Merker at jeg blir sint på henne, på dine vegne. Det er så unødvendig å gjøre slikt mot andre. Får håpe ho dukker opp snart. Trøsteklem fra meg :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Åååå, jeg blir så sinna av sånt jeg. Man kan da i dety minste ringe og si ifra. Egentlig syns jeg man kan komme hjem og slokne,
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Hadde en tidligere samboer som var slik. Jeg holdt på å rive tapeten av veggene med tenna til slutt, og så sint man blir av å være redd! Vet du... har hun noen sinne opplevd det samme som deg? Kan du gi henne en lignende lekse, men ikke akkurat slik som henne kanskje? Det gjorde jeg. Uten at jeg drakk meg full altså) Det funka til en viss grad. Ihvertfall ble han så redd at han nærmest krøp ut av sitt gode skinn. Han hadde kontaktet alle det var en mikroskopisk sjanse for at jeg kunne befinne meg hos. De nærmeste hadde jeg informert om "stuntet". Dette skal jo selvfølgelig ikke være nødvendig at man må gjøre, men noen ganger trenger man en lekse. Lykke til, vet hvordan du har det.
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2010 Jeg skal på lønningspils til fredagen, så kanskje jeg skal overnatte uten varsel hos min kollega, he he.. Nei, jeg får meg ikke til å gjøre det. Det her er første gangen og gjør hun det en gang til så blir det i hvert fall månelyst. Ja, jeg er redd og jeg blir sint. Det ødelegger jo min fridag også.... Gudene vet når hun kommer hjem. Arg..
Mille** Skrevet 10. januar 2010 #14 Skrevet 10. januar 2010 Sånt er unødvendig ja, man kan peltre seg hjem når festen er over! Hun fortjener en skikkelig overhøvling, du får finne fram kjevla å stå klar når hun kommer. ;o)
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #15 Skrevet 10. januar 2010 Så idiotisk og umodent! Hadde ringt politiet og meldt henne savnet. Passe pinlig for henne...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. januar 2010 #16 Skrevet 10. januar 2010 jeg hadde begynt å lete. for det er kaldt om dagen! har du ikke tlf til noen av de hun festet med?
lanoforliten Skrevet 10. januar 2010 #18 Skrevet 10. januar 2010 Nå hadde jeg begynt å ringe rundt altså. Såå kaldt og klokka er langt på dag jo.. Hadde vært nokså bekymret hadde jeg vært i din situasjon nå.
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #19 Skrevet 10. januar 2010 Nope, ikke kommet hjem eller gitt lyd fra seg enda:-( Jeg gidder ikke ringe, regner med at hun ligger bakfull et eller annet sted !
mamarama og lille banan Skrevet 10. januar 2010 #20 Skrevet 10. januar 2010 Så uansvarlig gjort! Håper hun gir lyd fra seg snart.
*Rutletutt* Skrevet 10. januar 2010 #22 Skrevet 10. januar 2010 ÅH...nå ble jeg irritert og sint på dine vegne...det er bare SÅ utrolig uansvarlig og barnslig å holde på sånn, om man er 22 eller 42...Håper hun blir flau over egen oppførsel når hun skjønner hvor redd og bekymret du er. Håper hun er kommet hjem nå da, eller i det minste snart...og at alt er bra. God klem til deg!
Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2010 #23 Skrevet 10. januar 2010 Skjønner godt at du er bekymra og sint. Uff, håper du hører fra henne snart! *stor klem*
Mammaen til Isak Skrevet 10. januar 2010 #24 Skrevet 10. januar 2010 Jeg hadde blitt dritredd og når jeg blir det, så blir jeg sinna.. og det hadde slett ikke vært koselig å komme hjem til meg da! Takk og lov har jeg aldri opplevd dette selv.. Men jeg hadde nok ringt noen av de hun festet med i går, for jeg er en sånn som ikke klarer å la være å bry meg heller..Og hadde angret i ettertid om det viste seg at personen ikke var hos noen men lå ute... Håper hun gir lyd fra seg!
MammanTilEmma❤ Skrevet 10. januar 2010 #25 Skrevet 10. januar 2010 sjønner deg godt, har en samboer som kan være sånn selv... blir sur, irritert og redd da ja.. har ikke vært sånn på en stund nå heldigvis! men når det har vært sånn så får jeg ikke i han på tlf... har hendt seg jeg har hatt nummeret til noen han har vært på fest med å så sendt mld eller noe sånt til noen av dem for å høre.. hater sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå