Gå til innhold

Oslodamer som er interessert i treff?


Maags

Anbefalte innlegg

Ser no at eg desverre ikkje er i Oslo sjølv den veka.... Men dåke må gjerne treffast likevel, så vert eg heller med på treff nr to ;) Bør jo få til fleire treff! Mitt namn e forresten Sara :) Nyte dagen alle saman!!

 

Vi har på ultralyd i går.. 12 +5 då. Heilt fantastisk å sjå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med TGI Fridays på Karl johan? Der er det vel ganske god plass, og om vi vet ca antall som kommer, kan vi jo reservere bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er umulig å få det til å treffe for så mange... Jeg er ikke spesielt kjent ang. Fridays, men hvis det er et stille sted er det jo perfekt. Det er lurt at det er litt stille og ikke for mye full fart. Hva med Egon ved Parleet?? Det er iallfall et stille sted med god plass. Etter dette treffet setter vi av et nytt treff og kanskje passer det for flere da. Jeg er enig at det er lurt at det er sentralt i Oslo slik at det passer med bane for de fleste..

 

Hva med Egon ved Paleet (Nasjonalth) mandag 21.januar klokken 18.00??

 

Til Julibarnet: Hvis Fridays er et bedre alternativ er jeg selvfølgelig med.. Jeg er bare ikke kjent med stedet.. La oss ta en avgjørelse, er såååå klar for treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det ligger omtrent vegg i vegg med egon spiller ingen rolle for meg, vet bare at fridays har veldig god mat og veeldig gode desserter, mmm! menyen til egon kjenner jeg ikke så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på støynivået. Mandag er vel generelt en rolig dag... Hva har folk lyst til? Kom gjerne med innspill, så kan jeg legge ut en påmeldingstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil på fridays og spise god dessert:) så kan du ikke legge ut en påmeldingstråd??? Bare bestem du, Julibarnet2010:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enige at TGIF er mest fristende. Flott med en påmeldingstråd:-)

Der kunne vi kanskje legge ut fornavn samt at det står hva bordbestillingen står på slik at vi har en fair sjanse til å finne hverandre med unntak av kulen på magen:-)

 

Sensommersbaby<3 (tidligere babysyk75)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om det kommer tid og sted... Jeg trenger å planlegge ting i forhold til barnevakt. Kan ikke den som startet tråden ta et valg??!! JEg er enig med flere her, man kan ikke ta hensyn til alle.

 

Hilsen ei som gleder seg til å se andre med kul på magen. Den som bestiller bord kan bestille på Juliklubben. Da blir man henvist til rett bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede en tråd nå der du kan melde deg på litt lenger ned på siden her:) kl 18 på fridays mandag 25.01.10:= Bordet blir bestilt på BIM, da vet vi hvor vi skal gå.

 

Blir morro=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...