Gå til innhold

Oslodamer som er interessert i treff?


Maags

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at jeg fra lillestrøm får komme også..hehe:O)

Hyggelig med et treff, nå som vi er over 12 uker:)

Er alltid litt skummelt og møte nye mennesker, men det går nok bra jada masa:) Du er nok ikke alene om og mene det, jeg er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldig lyst da, så skal nok manne meg opp:) artig å møte andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber som regel til kl 16, sikkert noe de fleste gjør:O)

Noen tips om hvor vi skal gå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med på treff. Men henter som regel i barnehagen så etter 17 passer best for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bra. Da er vi en liten gjeng. Så kanskje vi blir etterhvert.

Kanskje ikke alle som har kommet over den magiske 12uker grensa;)

De fleste jobber/studere og slikt fremdeles så det må nok uansett bli på ettermiddag/kvelden.

Det er jo alltid skummelt første gang, men jeg har god tror på at det blir koselig.

Kom gjerne med forslag om tid og sted;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer for tysdag 26 januar kl 18-19 (?) alt ettersom. Angåande plass, så veit eg ikkje om folk har nokon preferanser.. Kva med Brokers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 19 er litt sent. Da er 18.00 bedre. Det blir veldig sent hvis møtet starter klokken 19. Etter erfaring blir man sittende å spise og skravle -og da blir plutselig klokken 22 før hjemreise. Bare et tips... er sikkert flere som er kveldstrøtte her........

Lenke til kommentar
Del på andre sider