Gå til innhold

Hvor mange ganger har dere blitt fridd til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 1000 ganger (men av samme mann - hehe). Han fridde første gang ettet vi hadde vært sammen ca 14 dager, og deretter 2-3 dager i uka. Da tok jeg det ikke seriøst, og jeg var bare 19 år. Etter 1 1/2 år dabbet det av med frieriene, og det var da jeg bestemte meg for å fri til han. Ett år etter var vi gift, og er fortsatt gift ( på ellevte året).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 ganger, og jeg sa ja begge ganger. Er gift på 3. året og har en skilsmisse bak meg.

Skrevet

0 ganger.. har vært forlovet med min samboer i 5 år nå,

men vi har snakka om å gifte oss ;)

kanskje det blir i løpet av året,men da må vi begynne å planlegge snart.. ;) hehe

Skrevet

3 ganger.

En var jeg forlovet med. En giftet jeg meg med og en løp jeg skrikende fra :)

Skrevet

2!

Hehhehe ;o)

Første gangen var jeg ca8-10år og det var en gutt som var på sommerbesøk hos naboen, som likte meg.

Siste dagen før han skulle hjem kom han med en gave. Jeg husker det var en fryktelig stygg (!) kunstig blomst og en ring + en ting til jeg ikke husker nå. Når jeg åpnet ringen spurte han: "Vil du gift dæ me mæ? Du trøng itj..."

Jeg ble så flau at jeg sprang derfra og så han aldri igjen..

Stakkars..

..............................................

Men, så var det for 3.5år siden med han jeg er sammen med nå da :o)

Han tok meg med på en overraskelsestur til Sverige, til Kolmården. Jeg eeeeeelsker delfiner og det var det det stedet han kunne finne med delfiner som var nærmest og til en overkommelig pris - uten at vi måtte ordne med pass. (Jeg har ikke til meg selv eller Daniel, så da...)

Jeg skjønte opplegget fra den dagen han sa at vi skulle til Sverige, for som han sa: Vi skal besøke en fjern slektning som er 100år.

1. Han har ingen slektinger i Sverige.

2. Foreldrene hadde sagt til meg at de skulle ta sin sommerferie til Italia. Og de reiste to dager før oss. Jammen om de tar seg 4dg stopp i Sverige da.

3. Han er ikke flink til å lyve.. Jeg gjennomskuet han fort. Kjenner han altfor godt, og det syns han er kjedelig... ;)

4. Jeg overhørte en samtale om ringer og kjøpesenter

Men, iallefall da vi kom frem og jeg så delfin-skilt ble jeg strålende glad. Spurte han: Hvor er foreldrene dine? Og søstra di???

Han lo og så bort, og broren hans (som var med for å passe på Daniel - slik jeg fikk vite i ettertid..) ba meg om å ikke spørre så mye.

Neste dag fikk jeg beskjed om at Daniel skulle bort, fordi vi skulle inn til delfinene. Folk som jobbet der smilte og virket veeeeldig rare. De spurte samboeren om småting når jeg ikke hørte etter. Jeg skjønte jo opplegget og ventet egentlig på at han skulle komme igang.

Det som ødela var at jeg ville ha ALL tid til delfinene, ikke et frieri! *lol*

Men, joda..

Når jeg hadde alenetiden med delfinene og kastet ball med de ++ avbrøt han og sa noen pene ord om meg og veien vi har hatt.

For så å spørre.. :o)

Veldig koselig! :o)

Betydde mye.

MYE mer enn frieri nr1! hehehe :P

Skrevet

En gang- av ham jeg er gift med i dag..:-)

Skrevet

Aldri, men jeg giftet meg i jula:) I starten av november stod jeg i dusjen og tenkte på hvorfor vi skal vente i 3 år når vi bare kan gifte oss i jula. Så jeg gikk ut av dusjen, inn på stua og bare spurte samboeren om han ville gifte seg i jula. hehe

Skrevet

1 gang - og det er han jeg er gift med nå :o) snille, gode mannen min.

Skrevet

1 gang, planlegger bryllup til sommeren:))

Skrevet

Vel, var i lag med en for mange år sia som fridde til meg etter 2 mnd, jeg sa da nei siden jeg ikke kjente ham godt nok, takk og pris, ble slutt 2uker seneere pga diverse i hans fortid som dukket opp og skremte meg endel.

Og så var det en av utenlandsk opprinnelse som ville ha meg som svigerdatter..haha...sønnen var kjekk han, men jeg viste at han var en runnbrenner av rang så styrte også unna ham.

Ja, så var det mannen min da, like før vi ble et par så ringte han til meg meget berust kl 3 natt til første nyttårsdag: May, I he eit nyttårsforsett I må fortelle de om, i år ska I få me dame og familie, ska vi bli kjæresta? Han var meeeeeget bedugget, men jeg syntes det var veldig søtt da, og jeg var jo forelska i ham også, men sa at vi fikk treffes å diskutere det ansikt til ansikt så fort vi fikk ordna det. 2uker senere kom han å henta meg, vi var ute å spiste en bedre middag, tok en drink på en bar og endte ( faktisk ganske så edrue) på et hotellrom....vel...der ble det laga ei lite jente gitt...kremt...ikke heeeelt planlagt fra min side, men tydeligvis fra hans side med tanke på nyttårsforsettet.

Så fridde jeg igjen til ham da hun var 9mnd, vi satte dato, men så ville vi ha ei til, og jeg ble gravid, så det ble utsatt siden jeg ville i form igjen, så fridde han til meg, og litt fram og tilbake med dato osv....men ble gift i august i fjor til slutt da, nå den 15januar har vi 5års jubileum som par :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...