tante grusom master of law Skrevet 9. januar 2010 #1 Skrevet 9. januar 2010 Eksen min fridde til meg hver gang han hadde gjort noe dumt og jeg begynte å gråte. Jeg sa nei hver gang, takk gud for det. Ellers har jeg blitt fridd til av en britisk flyver/pilot på oslo s. Jeg sa nei. Videre har jeg blitt fridd til av en gammel barndomsvenn, men jeg sa nei der og gitt. Avslaget har sikkert litt med å gjøre at han er 130% homo, hvilket han ikke viste selv... Men dessverre ingen mer seriøse frierier... Håper forresten det heter "fridd" på norsk, ellers driter jeg vel meg ut, hehe
Monajenten Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 1 gang, av eksen min, men det var planlagt:-) Vi ble forlovet men aldri gift. Nå venter og venter jeg, men min kjære har alt for god tid:-p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 0 ganger. folk har ikke forvane å fri til meg... hehe.. men det er vel like greit når jeg ser tilbake på mulige frierkandidater tenk så mange bryllup du kunne ha fått
tante grusom master of law Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2010 Ja, og tenk så mange skilsmesser:P
cherry coke Skrevet 9. januar 2010 #5 Skrevet 9. januar 2010 1 gang! Men det må nevnes at jeg var hans primærkontakt og han er psykisk utviklingshemmet og frir over en lav sko.. hmmm...=)
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Bare en gang heldigvis - bryllup til sommeren )
meg & to små vampyrer Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 aldri... Men gift er jeg visst allikevel. Nå har jeg ikke hatt så veldig mange kjærster da, så potensielle kandidater er liksom begrenset. Ikke har jeg noensinne hatt spesielt godt drag heller.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 hehe.. jeg tar glatt et par skilsmisser om jeg får 3 brylluper på kjøpet
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #10 Skrevet 9. januar 2010 0 ganger. Jeg sa fra at det var på tide at vi giftet oss, og slik ble det. Kanskje ikke så romantisk, men ganske praktisk og greit.
Kamomille Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 1. gang. Lykkelig gift i flere år nå Useriøse friereier er da ike medregnet.
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #12 Skrevet 9. januar 2010 Jeg har blitt fridd til to ganger, og ja jeg tror det heter fridd, gjør det ikke? Første gangen var jeg alt for ung og det var en engelskmann som jeg forøvrig ikke var forelsket i selv om jeg muligens sendte ut noen signaler som kunne misforståes, han var og mye eldre enn meg, og det hele var mer skummelt enn romantisk i mine øyne. Nå er det bare morsomt:-) Andre gangen jeg ble fridd til var på julaften for 7 år siden. Jeg var gravid, kvalm og dårlig når min mann spurte om jeg ville gifte meg med han. Hadde ikke helt det store overskuddet til å lage en sånn rørende scene der vi satt foran juletreet hos svigers, men vi ble da gift tidlig på høsten når magen var borte og sønnen vår 3 mndr!Vi har nå to flotte barn!
klg,2 boys now:) Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 2 ganger. 1.gang av x etter at jeg sa at jeg virkelig ikke ville være sammen han mere dette ca 1 mnd etter jeg hadde det gjort det slutt..verste var at jeg ventet besøk av en jeg nettop hadde møtt..hehe litt stressa for å få x opp fra knestående og ut døra.. 2.gang av han jeg egentlig ventet på da x sto å fridde,å han er jeg gift med i dag:)
*Rutletutt* Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 Heldigvis bare en gang - og da sa jeg ja;-D
FanteGuri Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 Min eks fridde ikke akkurat, men han ønsket at vi skulle forlove oss, jeg hadde ikke så veldig lyst, noen mnd senere ble det slutt. Min mann fridde på ekte romantisk vis, på stranden i Kroatia under måneskinn... Sukk jeg ble helt satt ut :-). Nå har vi snart vært gift i 2 år, frieriet skjedde for 6 år siden...
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 bare en gang, å det holder
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 akkurat det der forundrer meg ikke det minste overlord du virker ut som en ledertype
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 To ganger... Jeg har avslått en gang, sagt ja en gang (forlovet frem til jeg fant ut han var notorisk utro og hadde et barn jeg ikke visste om) og endte opp gift med en som ikke fridde, vi ble bare enige om å gifte oss...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 0 ganger, vi ble enige om å gifte oss, og nå har vi vært gift ett år! :-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. januar 2010 #21 Skrevet 9. januar 2010 En gang:) Og er nå gift på tredje året!
Jentemammaen Skrevet 9. januar 2010 #22 Skrevet 9. januar 2010 Kun én gang, og det var mannen min. Giftet oss påfølgende sommer...
Mamma´n til lillemor Skrevet 9. januar 2010 #23 Skrevet 9. januar 2010 Mannen min var på vei til å fri noen år før vi gifta oss. Men begge hadde drukket, og jeg syntes hele timingen var helt off. Så jeg stoppa han. Når vi etterhvert ble forlovet kan man vel si at vi ble enige. Jeg sa en kveld, "skal vi ikke bare gifte oss?". Og gift ble vi, og har vært det i 5 år nå.
FrøkenSprøken Skrevet 9. januar 2010 #24 Skrevet 9. januar 2010 Ingen særiøse forslag. Jeg maser så godt jeg kan, men venter i spenning enn så lenge;) Han hadde tenkt å fri til meg i sommer, men jeg avslørte ham, så nå vil han vente til jeg blir overrasket. *dust* hehehe...
Aini Skrevet 9. januar 2010 #25 Skrevet 9. januar 2010 1 gang og er fortsatt forlovet. håper på og snart begynne og planlegge brullup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå