Gå til innhold

Det gylne tall, antall barn.. 4 ?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Vi har 2 nydelige jenter og er helt ferdig:)

De skal føles opp, og jeg synes 2 barn er helt passe fint:)

Jeg kunne godt sterilisert meg, så sikker er jeg:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ha tre, men fikk tvillinger til slutt. Selv er jeg en av syv søsken, og skulle IKKE ha mer enn to barn. Det var før jeg møtte en barneglad mann, og så får vi det til å fungere med de barna vi har. Full jobb begge to, og synes ikke det er noe særlig stress. Så lenge barna har venner og trives forventer jeg ikke mer og lar det meste ligge:)

Skrevet

Korreksjon: "Det gylne barn: barn nummer 4!"

Har to, og tror nok ikke jeg skal ha noen flere. Selv er jeg yngst i en søskenflokk på 4, men er for glad i meg selv til å få flere.

Skrevet

Har 2 nå, men planen er å få to til om noen år. Har ny mann å han vil jo ha egne og jeg føler meg ikke ferdig. Så her blir det 4 tilslutt om vi får det til!

Vet av et par med 5barn, de hadde 3gutter også skulle de ha en til å det ble tvillingjenter! Ellers så har de rundt oss med barn 1-3 foreløpig, men så er vi jo unge også. De fleste under 30år.

Skrevet

Takk for det. Det er nå snart 10 år siden, så ikke fullt så vondt lenger, men likevel, men glemmer aldri.

Selv om jeg har mistet barnet mitt, så har jeg også vanskelig for å vite hva jeg skal si til andre - og dessverre har jeg hatt flere anledninger til det etter mitt eget døde. Men vit at bare det å si kondolerer, det hjelper.

Skrevet

2 og ferdig. Mannen er sterilisert;)

Skrevet

Har 1 barn så langt, har sagt at jeg vil ha 3 eller 4 barn, men foreløpig er det veldig nok med 1 barn:)

Skrevet

Har 2, skal ha en til... Ville helst hatt 2 til, men bga bekkenløsning og en mann som mener det holder med 3, så stopper vi der =)) Gidder ikke mase meg til en baby heller!!!

Har flere venner med 4 barn, så i min omgangskrets er det ikke uvanlig =))

Skrevet

Glemte å få med at vi er ferdig.

Skrevet

Vi har fått fire barn, men mistet ei jente.

Tror vi er ferdig.... Men får se om ett par tre fire år om vi kanskje får en til....

Skrevet

Vi har fire stykker, to gutter og to jenter.

Jeg er kjempeglad for at det ble fire på oss, det er en fin flokk. Jeg har også vokst opp med tre søsken selv.

Men nå er vi helt ferdige, synes egentlig det er litt vemodig, men de skal følges opp både økonomisk og tidsmessig også. Jeg har sterilisert meg så det er definitivt slutt på å produsere barn...

Kjenner forresten til to familier i nærmiljøet her med fire barn, så det er ikke veldig vanlig, men synes stadig jeg ser fler fødselsannonser hvor det ramses opp en hel masse søsken :)

Skrevet

Har fire vi og storkoser oss! Faktisk snakket vi i dag om at vi kunne tenke oss en til om vi hadde hatt plass i huset. Men nå har vi allerede 2 soverom for lite i huset, og vi orker ikke flytte.... så får vel klare oss med de vi har;)

Skrevet

Har snart tre, men er ikkje umulig at nr.4 kjem om noen år ;D

Skrevet

Har to, er ikke ferdig (tror jeg). Vi har snakket om å få en eller kanskje to til. Det er sånn som skjer når begge er "semi-enebarn". ;-)

Skrevet

Venter nr 4. Vet ikke om hjertet vil føle seg ferdig etterpå, men av praktiske årsaker er vi det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...