Gå til innhold

Det gylne tall, antall barn.. 4 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg var en av "få" som hadde 4 barn.

Ser av alle mine venner som har barn, så er det få som har fler enn 2-3..

Trodde 4 barnsmødre var avlagt i 1950årene.. hehe

Mens her inne har man jo en helg haug av 4 barns foreldre:) Så kos:)

Hvor mange barn har du?? Skal du ha flere?

Selv er jeg ferdig. Overlater til andre å befolke verden nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3.

Og er ferdig!

En liten bukett med barn:D

Skrevet

Også tre og ferdig, mannen står i kø for kutting ;-)

Skrevet

Har en utenfor og en inni magen..

Når lilleknøtt kommer, så er vi fornøyde med våre to =)

Skrevet

Nummer tre er i magen :o) Vi vet ikke om det blir sistemann, men fler enn fire skal vi IKKE ha, hehe

Selv er jeg enebarn, kanskje det er derfor jeg er så oppsatt på å ha flere enn et barn?

Skrevet

Har 3 og er ferdige nå:)

Skrevet

Ehh, har jeg tatt feil. Hvor ble det av alle 4 barnsmødrene da?? Hehe

Dem har vel andre ting å gjøre enn å sitte på nett nå som det er helg og barnehage/skolefri..

*Har ingen barn hjemme i helga:)*

Storkoser meg... hehehe

Skrevet

Har 3, men kun 2 levende. Alltid ønsket meg maaange barn, men ser ut til at det blir bare disse 2 vi nå har. Skal ikke klage, var fælt å miste første barnet, og nå er jeg bare så fornøyd at eldste jenta ikke blir enebarn.

Skrevet

For oss er 8 det "gyldne tall".

4 er nok ikke spesielt uvanlig i våre dager heller.

Skrevet

Uff, så trist:(

Kondolere så mye..

Jeg mister alltid ord når jeg hører om folk som har mistet sine små. Får så vondt inni meg:(

Skrevet

Venter mitt andre barn nå.

Og jeg vil ha 4barn! :o)

Jeg er nr 3 av 4 søsken, og det er vel derfor jeg vil ha 4.

Bare at jeg vil ha omvendt av hva mamma og pappa fikk.

Her er vi tre søstre først og en gutt til slutt.

Jeg vil ha 3gutter først og en jente tilslutt. ;o)

Hehe;o)

Nå som jeg vet at nr 2 blir en gutt, så gjør det vel ærlig talt ikke så mye hva neste en gang blir. Bare jeg får 4barn er jeg fornøyd ;o)

Skrevet

Mine 4 er 3 jenter først, før gutten kom:)

Tror ikke vi kan bestemme det helt hvor mange vi skal ha av hver.. hehe

Men har hørt sagt at gode elskere får bare jenter:))) Så du får variere sexstillingen etter hvilke kjønn du vil ha.. hehe

Skrevet

Vi har 4 barn:) Nå er vi ferdige, og det er faktisk deilig å kjenne at jeg føler meg totalt ferdig med den delen. Føler meg sikker på at jeg ikke skal ha flere barn, og mannen skal kutte strengen. Er ingen ungmøy lenger heller.

Kjenner nesten ingen med 4 barn jeg heller, familie og venner har alle 1-3 stk.

Skrevet

Har 4, og min beste venninne har 4.

Gjest 5 andre
Skrevet

3 søte små.

Er ferdig (kunne godt hatt fler, men mannen er veldig ferdig),

Mannen står i kø før å klippes. Hvis han ikke vil ha fler, får han sørge for det selv. He he.

Skrevet

Jeg har også 4. Og føler meg fullstendig ferdig.

Både svogeren og svigerinnen min har 4 barn. Har flere venninner med 4 barn også.

Satt faktisk og tenkte på hvor mangen det er i omgangskretsen som har 4 barn, for en stund siden.

Skrevet

Hmm, må vel starte å leite litt mer jeg. For jeg har ingen i min nære omkrets som har 4 barn.

Jo, kjenner vel 2-3 stk med 4 barn, men omgås ikke dem til daglig.

Ikke for at jeg ikke liker dem, det har bare ikke blitt sånn:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har 2, hadde lyst på 3, men tror det holder med 2.... :S

Skrevet

Hehe, jeg tror det ikke jeg heller - jeg har bare hatt denne "drømmen/tanken" siden jeg var ei lita drømmende jente ;o)

Ca 10-12år tenker jeg.

Da jeg fikk Daniel ble jeg glad og ville ha 2gutter til. Etter vi prøvde i ca 1.5år denne gangen var det heeeelt uviktig hvilket kjønn det ble. Når jeg fikk vite at det skulle bli en gutt ble jeg fornøyd.

Nå, som jeg snart får to gutter, betyr det ikke så mye hva neste blir. Bare han som kommer nå er velskapt og frisk vil jeg være 100% fornøyd! :o)

Hehehe, kanskje en ide å forandre som man vil ja ;o)

Skrevet

Jeg venter nummer 4 om 18 uker:) Skulle gjerne hatt en til, men nå syntes mannen min det holder. Han har bestilt time til å klippe over rørene. Jeg syntes det er litt trist:(

I klassen til sønnen min er de 17, og av de er det 2 av de som er 4 søsken og en som er 7:) Og det er i hvertfall en i paralell klassen som er 4. Også kjenner jeg flere som har 4 barn:)

Skrevet

har 1 og har lyst på mange fler, selv om behovet ikke er så intenst som før :) 4 er et fint tall

Skrevet

Jeg har en og (kanskje) en på vei. Vil ha 5. 5 er ett fin tall det :)

Skrevet

Har 2 og er helt ferdig. Jeg og sambo satt og snakket om det her denne uken, all ære til de som har mange barn ,og som klarer å holde hodet kaldt og som klarer å følge opp alle barna på lik linje.

Vi føler at vi er ganske så fornøyd med 2 og at det er det vi klarer å følge opp 100 %.

Hadde tenkt å sterilisere meg under siste ks, men "backet" ut. Ikke fordi jeg er usikker på om jeg vil ha flere, fordi det er jeg ganske sikker på at jeg ikke vil ha. Sikkert litt det at jeg føler at jeg mister "kvinneligheten" min.

Kjenner ingen som har 4 barn i min generasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...