Gå til innhold

Flere fra Hadeland her?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Jeg kommer :)

Var det sportskafeen vi ble enige om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:)

Ja sportskafeen 6 februar kl 1100,

Skrevet

Dytter jeg, tilfelle det er flere som vil være med

Skrevet

Åh, TYPISK! Samboeren min må på servicemøte/kurs med jobben, så spørs om jeg får kommet likevel. Svigermor jobber, men skal spørre mamma eller søstra mi om barnepike .... Har mine tvil, men....

Skrevet

hvis du ikke får barnepike kanskje dere kan komme begge to?

Skrevet

Har tenkt på det, men det er litt håpløst akkurat på Granstunet, for hun har dilla på den hesten uti gangen der vettu (utenfor skobutikken). Og jeg tør ikke la henne leke der alene mens jeg sitter på kafèen. Også jobber farmoren hennes i en av butikkene der, så hun MÅ alltid dit også. Vet hva slags rabalder det blir hvis hun må holde seg på kafèen :/ ......

Skrevet

Heisann jenter:)

Er dere klare for treff på lørdag?

Skrevet

Heisann jenter:)

Er dere klare for treff på lørdag?

Skrevet

JA! :) er veldig klar :) det blir spennde.

Skrevet

Ja håper bare at formen er fin da. Syk akkurat nå, men kjennes ut som om jeg er på bedringens vei :)

Skrevet

Håper du blir frisk igjen, god bedring:))

Skrevet

Håper du blir frisk igjen, god bedring:))

Skrevet

JA! Jeg fikk barnepike, så jeg kommer :) Gleder meg og er veldig spent ja!!! Hvor skal vi prøve å få bord hen da, så vi har noe å gå ut i fra?

Skrevet

Gikk inn for å høre om jeg ble ensom i morgen...

Jeg har bare vært innom der en gang jeg, så bord og greier vet ikke jeg. Kan ikke være så mange der klokken elleve? Eller, syntes alltid det er mye folk på Gran uansett når jeg er der, men...

Skrevet

Så bra at du fikk barnevakt:)

Vi kan jo prøve å få kapret sofaen kanskje:) Lurte litt på hvordan jeg skal vite hvem dere er.. Noen forslag??

Skrevet

Jeg har sort bukse, sort og hvitstripete genser og briller :)

Mørkt kort hår og liten kul på magen!

Skrevet

Før jeg flyr i lav høyde videre, ville jeg bare si at det var koslig å treffe dere i dag! Det er fint å kunne prate litt graviditet uten å være redd for å kjede folk til døde!.. Også virket dere som hyggelige damer alle sammen (jepp, det er ikke bare gærninger her inne på bim ;))

Skrevet

Hehe, ikke bare gærninger nei ;p

Jeg og syntes det var veldig koselig å treffe dere jenter og gleder meg til neste gang!

Skrevet

Koselig å treffe dere alle :) Vi hadde ingen problemer med skravlinga iallefall... hehe.

Var det 13.3, samme tid og sted? Noen av oss sees vel kanskje 9.3 på h.s på Gran også ?

Skrevet

Ja det var veldig koselig å møte dere:) Timene gikk veldig fort,

13/3, samme tid og sted ja.

Dere to som skal på ul til uka må gi tilbakemelding:) Spennende å se om magefølelsen din stemmer Sirkeline:)

Skrevet

Ul overstått, og magefølelsen stemte. Tuten sto rett opp, så ingen tvil :) :) :)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutt:) Da blir det en av hver på dere også, bare å begynne å shoppe da:))

Skrevet

Jeg mener.. det ble jo en av hver på collargol også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...