Gå til innhold

Flere fra Hadeland her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært gøy å fått til et treff her på Hadeland. Så langt er vi ihvertfall to stykker her som har snakket om å få til et treff i slutten av jan eller i begynnelsen på feb. Hadde vært morro om det var flere her som har lyst til å bli med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg. Bor på Gran og er helt klar for treff :)

Skrevet

Og jeg må bare si det. Jeg lurer skikkelig på om jeg vet hvem dere er fra før. Har ingen "mistanker" asså, bare lurer :)

Skrevet

Du vet nok ikke hvem jeg er ihvertfall. Innflytter på Grua :)

Skrevet

Så koselig at vi er flere:)

 

Må jo si at jeg blir nysgjerrig på om jeg vet hvem dere er også, kan ikke si st jeg vet om så mange som er gravide..

 

Kanskje vi skulle ta en liten presentasjonsrunde?

 

Jeg 35 år, førstegangs, bor på gran med samboer og er student. Jobber som vikar i både gran og lunner kommune.

Var på 3d ul og fikk vite at det var en liten gutt. Vår lille prins er godt planlagt og vi gleder oss veldig:)

Terminen vår er 16 juni. Skal på ordinær ul den 18 så da blir den vel sikkert flyttet litt. Har dere vært på ordinær ul eller privat ul?

 

Hva med dere?

Skrevet

Bor på Gran nå, men er fra Brandbu hvor jeg har bodd i alle år:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Er 32, blir snart 33.

Innflytter på Brandbu, mannen kommer fra Roa. Har bodd her i 4 år nå.

 

Og jeg er med på treff :)

Skrevet

28 år, gift, et gutt på 5 år fra før. Har termin 26 april, en liten jente sies det!

Flyttet til Grua fra Oslo for snart 4 år siden. Jobber i Oslo, men er sykemeldt for tiden.

 

Er gjerne med på treff! Gran er vel det mest logiske stedet...

Skrevet

Så bra, blir koselig med et treff.

 

Da bare kaster jeg ut noen datoer så får dere si ifra hva som passer best..

Det er kanskje best å ta det på en lørdag siden de fleste jobber eller?

Vi kunne jo møtes på Sportskafeen på granstunet?

 

Lørdag 23 januar

Lørdag 6 februar

Lørdag 13 februar

 

Hva passer best?

Skrevet

Jeg kan foreløpig alle datoen. Så jeg er enkel på det :)

Skrevet

Jeg er 24, egentlig fra Hamar, men flyttet til barndbu med min kjære for 1,5 år siden. har en gutt født i okt. 07 fra før, og siden jeg bare er 13 uker vet jeg ikke hvilket kjønn det er denne gangen. Jobber som pedagogisk leder i barnehage, og trives vel egentlig ganske godt her :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

6 februar passer best for meg.

23 passer ikke i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg er 27, har ei datter født i april 07, bor på Gran og er født og oppvokst her. Vært student og bodd "utombygs" i noen år da :) Foreløpig passer alle datoene.

Skrevet

Passer 6 februar for alle kanskje?

Skrevet

Kan vi ikke bare si 6. februar da? Ellers blir vi sikkert aldri enige også blir det aldri noe av - he he! Formiddagen?

Skrevet

Sant det:)

 

Da sier vi 6 februar klokken 11?

Skrevet

Hvis ingen andre har sterke invendinger, så syntes jeg det er enkelt og greit. Da er vi ihvertfall to :)

Skrevet

Jepp:)

 

Flere som kan?

Skrevet

Jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...