Gå til innhold

Hvor ble barna deres unnfanget? ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første var en jomfrufødsel og den neste blir evt. unnfanget på volvat Oslo.

Skrevet

Iris: På den gamle sofaen vår i stua =P Ble unnfanget i januar, og det var så sinnsykt kaldt på soverommet den dagen =P

Nå har søskenbarnet mitt den sofaen..Haha! Uvitende såklart ;)

Vet hvilken dag det var, fordi min farfar døde få dager etterpå=(

Jenta i magen: I senga... Ikke så spennende =P

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Første - muligens på et hotellrom i Paris, evt hjemme i leiligheten et sted.

Andremann - hjemme, helt sikkert på stua eller det som da var gjesterom - barnerom nå.

Skrevet

Har ikke helt peiling på det jeg, men regner med alle tre ble i senga vår hjemme. Men i tre ulike hus siden vi har flytta mellom hver unnfangelse...

Ser mange synes senga er kjedelig, men jeg elsker senga vår jeg, så synes det er helt topp, he he!

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

1. I huset til samboeren min (han bodde i eget hus og der flyttet jeg inn ganske raskt..) Og vi hadde sex hele tiden da så hvor i huset vet jeg ikke...

2. Hjemme i sengen! olalala så spennende liksom hehe

Skrevet

I skumringen i vannkanten på Maldivene :) Åh, så deilig det var med en andre bryllupsreise :)

Skrevet

Begge var i senga, men det som er morsomt er at nr 1 ble unnfanget på pappaens bursdag, mens nr 2 ble unnfanget på min :)

Skrevet

Faktisk på verandaen på hytta en juni kveld..sola på vei ned og lyden av sjøen nedenfor... varmt og deilig og fantastisk å tenke tilbake på :)

Skrevet

Jenta vår er unnfanget på terrassen under en palme når vi var på ferie på Gran Canaria. :-)

Lillemann som ligger i magen enda er unnfanget på soverommet hjemme... :-)

Skrevet

På kjøkkenbordet.. Husker det utrolig godt, for kjøkkenbordet hadde skarpe kanter og sto på et glatt gulv, resulterte i både sår, blåmerker og ødelagt kjøkkenbord

Skrevet

Regner med at begge våre er unnfanget hjemme i senga vår. Vet ikke nøyaktig når og hvor.

Selv har jeg blitt unnfanget i er lys blå Boble. Det syns jeg er litt kult :-)

Skrevet

og for å være en gledesdreper, så bruker faktisk en sædcelle lang tid på å nå egget- så vi vart kansje gravide mens vi lagde middag, handla i butikken osv. hihi.

Skrevet

Mor til to troll: Ha, ha. Det er godt dere får til et bursdagskn.... da.;) Det fikk nemlig ikke mannen min da han hadde bursdag her om dagen. ( Mamman var for trøtt..:/)

Min første ble nok til i sengen

Andremann kan også ha blitt til i sengen, men like gjerne på en kommode eller på stua.

Sistemann VET jeg ble unnfanget i senga og historien rundt er litt morsom..

Synes man kan ha et rikt og spennende sexliv i seng jeg. Vi synes faktisk den svææære dobbeltsenga våres er best!!!!! Det er der vi kan utfolde oss mest og i tillegg ha et mykt og behagelig underlag;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...