Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2010 #2 Skrevet 9. januar 2010 Eldste var i senga, sikkert en kjedelig sexgreie jeg følte jeg måtte si ja til. Minste er unnfanget sånn halvveis i senga/halvveis gulv/kommode...., om jeg husker rett... var en smule på en snurr akkurat når han ble unnfanget gitt...
erteposen + 4 Skrevet 9. januar 2010 #3 Skrevet 9. januar 2010 Hm..den første aner jeg ikke, men det var nok enten på badet eller et hotell rom i Berlin...eller kremt...på bakrommet på en event i Berlin. Vi var unge og amorøse. Andremann badet, tenker jeg, og det vil jeg tro tredje og fjerde ble unfanget også. Etter vi fikk småbarn tror jeg soverommet er en sexfri sone. Vi legger oss og står opp på forskjellige tidspunkt, og stort sett er der et barn eller to i sengen i helgene.
Mille** Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 På hytta, sannsynligvis ikke i senga, haha....Muligens utenfor hytta. ;o) Nr 2 ble unnfanget hjemme, i senga. Var blitt mye eldre og kjedeligere. ;o)
Ugl@ Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Eldstemanns unnfangelse telles ikke, så den snakker jeg ikke om, fæl greie mildt salgt, men herlig resultat jeg elsker og forguder. Min øyenstein og jeg skal nok innrømme at selv om jeg elsker alle barna mine like høyt så er nok han det største og beste som har skjedd meg på tross av alt. Mammas godgutt som nok tar en bittelitt større plass i mammas hjerte på et vis, men han trenger det også mer :-) Eldste datteren min ( nr 2) ble unnfanget ennten i en hotellseng, eller i dusjen på hotellrommet, eller på gulvet i hotellrommet, eller opp etter veggen...trallala.,...het natt med mannen min den første natten vår...hihi.... Minste jenta er jeg litt usikker også på hvor, men jeg holder en knapp på at hun ble unnfanget under en noe merkelig stilling på et av treningsapparatene våre, for mannen ( samboeren min da) sa noe sånt som: "blir det ikkje unga ta na akrobatikken så veit ikkje I!!!", vi drev da å prøvde ei periode, og den satt, stemmer godt med terminen også.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2010 #8 Skrevet 9. januar 2010 Førstemann - hjemme et eller annet sted Andremann - i et glass på Fertilitetsklinikken i Hgsd ;oD
Gjest Skrevet 9. januar 2010 #9 Skrevet 9. januar 2010 Vår ble unnfanget i senga hos foreldrene mine. Ikke foreldrene mines seng, men i gjestesenga, hehe:)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. januar 2010 #11 Skrevet 9. januar 2010 vi lånte huset til mor mi mens hu var på ferie så gjestesenga er svaret her. hehe
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 9. januar 2010 #13 Skrevet 9. januar 2010 I senga!! Förste gang vi hadde sex som mann og kone!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. januar 2010 #14 Skrevet 9. januar 2010 tror det var hjemme i senga på soverommet. hjemme var det ihvertfall
rosa og en blå Skrevet 9. januar 2010 #15 Skrevet 9. januar 2010 nr 1. hotellrom i trondheim. nr 2. hjemme i senga .p
shari_z Skrevet 9. januar 2010 #16 Skrevet 9. januar 2010 Nr 1: i min seng jeg hadde som barn. Var nygift og hos foreldrene mine. Terminen ble 9 mnd og 1 dag etter bryllupet, men unnfangelse var 3 dager etter. Nr 2: i den første sengen vår som ektepar Nr 3: i den andre sengen vår som ektepar
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 Første på bryllupsreia på Maldivene :-) Nummer 2 - hjemme
Bebés'ilvousplâit Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Hehe, artig tråd! Her er det henholdsvis bøyd over panseret på bilen et sted i de svenska skogarna og ved IVF-avdelingen på St. Olavs hospital.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 9. januar 2010 #20 Skrevet 9. januar 2010 Nokså kjedelig her tror jeg:-p 1. Hjemme på gutterommet til mannen min;-) Vi bodde der en periode:-p 2. I sengen hjemme, mannen kaller det voldtekt, fordi jeg vekte han opp når jeg kom hjem å hoppa på han;-)
ormeynglet Skrevet 9. januar 2010 #21 Skrevet 9. januar 2010 Skulle ikke forundre meg om alle 4 ble laget i senga! Huff, sprita vel ikke opp tråden akkurat med dette innlegget..
Snuppa! Skrevet 9. januar 2010 #22 Skrevet 9. januar 2010 Begge to på badet,haha. Vi har ikke for vane å ha oss på badet, men når vi først gjør det har det blitt resultater gitt:)
lille je Skrevet 9. januar 2010 #23 Skrevet 9. januar 2010 Jeg lurer på om begge våre kan ha blitt unnfanget når vi har vært på besøk hos venner:D Altså i gjestesenger, og etter fester:D Vi har ikke vært sanseløst dritings da:) Første kan også muligens være unnfanget i senga hjemme, det er litt mer stuerent:D Jeg ser at jeg ikke har så stålkontroll på sexlivet mitt som dere andre her inne:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå