Gå til innhold

Biffgardinene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir stadig påminnet hvor umodne og sneversynte mange kvinner er her inne. Sitte som mødre inne på dette forumet og slenge dritt om anatomien til mange kvinner. Vi er alle forskjellige og hva med å respektere det uten at man må tråkke på andre??

Det er så tydelig at slik drittslenging kun er for å hevde seg selv og for å føle seg bedre.. for å kompensere for komplekser man har andre steder på kroppen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk som skriver med smilefjes er turnoff.

Og som skryter på seg ting de ikke har.

Kan heller ikke fordra menn som mener de er bedre enn andre menn, Det er liksom noe med sånne menn som er mindre tiltalende. Kan ikke sette fingeren på hva det er, men det er litt sånn, tja, kvalmt rett og slett...

anonym 19:24 og 19:25

Skrevet

Skjønner ikke det. Jeg er mann og har mange venner som synes det er absolutt sexy!

Skrevet

Biffgardiner er skikkelig ekkelt.

Mannen her slo opp med eksen pga. de enorme, kjøttfulle biffgardinene. Sa det var så turn off når de hang og slang rundt pikken hans når han drev og pumpa henne.

Skrevet

Jeg synes kjønsleppene er noe av det flotteste på en kvinne. Om de er små og avmålte eller store og "hengende" er ett fett. :-)

Det aller viktigste er at kvinnen som har disse kjønnsleppene, uansett form, størrelse og farge er komfortabel med dem.

En "ekte" mann vil like det som blir presentert.

Selv er blir jeg "hot" på fyldige, og/eller lange "lepper".

Ikke er jeg flau over det og ikke skal jenta vare det heller.

Aller er skapt ulikt og jeg mener at kvinnens vagina er det nydeligste som er skapt, og da i alle former.

Klem til alle jenter/damer som har "Biffgardiner". I LOVE IT!!!!!!

Skrevet

Dersom en såkalt "mann" har gjort det slutt pga. dette så er det slettes ingen mann. Da snakker vi om små "drittunger" som ikke klarer å tenke!

Gutt-66

Skrevet

Ikke mye å samle på da, nei.

Snakk om å gå etter utseende.

Hva i alle dager betyr nå ei sånn fødegardin eller 2?

Skrevet

Har du skikkelig bollemus?

Skulle gjerne møtt deg.

Det er den største "turn on" for meg.

Skrevet

Må si meg enig i hva noe slikt skal ha å si.

Jeg har ei herlig jente som har født et barn.

Fra dagen vi møtte hverandre frem til etter fødsel så må man vel faktisk kunne si at det har vært en forandring.

Jeg ELSKER denne forandringen.

Det er lettere å stimulere de ytre deler av kjønnet oralt dersom de ikke er "gjemt".

Skrevet

Er dere så virkelig lite opplyst om deres egne kjønnsorganer??? Ser det er enkelte her som legger skylden på fødsel, men sannheten er jo heller den at biffgardinene kommer helt uavhengig om man har født eller ikke.

Hvor skal all denne huden komme fra? Det er ikke sånn at kroppen plutselig begynner å produsere ekstra lange indre kjønnslepper med en gang du skal ha barn. Det er jo bare slik anatomien deres er.

Det kan egentlig best sammenlignes med men som har ekstra mye forhud. Dere hal vel kanskje sett en mann med topplue før? Hehe.

Så jeg anser det som svært lite sannsynlig at disse biffgardinene, eller slintrene om du vil, kan relateres til fødsel og graviditet. Dere sier det vel kanskje til dere selv, så dere har en unnskyldning? Men men.. Whatever floats your boat....

Jeg er ihvertfall ikke spesielt begeistret for biffgardiner, og det er vel helt i orden, er det ikke? Akkurat som dere som synes hår på brystet er turn off. Man liker da forskjellige ting, og vi har alle våre preferanser. Jeg kan fint klare å leve med at ikke absolutt alle damer er kåte på meg siden jeg har hår på brystet, men jeg har en samboer som synes det er sexy, og da er det egentlig ikke så nøye om fru Hansen borti gata ikke tenner på det...

Men vær så snill damer, ikke la deres uvitenhet skinne så klart igjennom; biffgardinene deres kommer ikke pga fødsel.

Mr. Perfect

Skrevet

Biffgardiner kommer ikke av fødsel, men det er heller ingen jenter som er født slik! Kjønnsorgan vokser og utvikler seg under puberteten, kjønnsleppenes oppgave er å beskytte de indre kjønnsorganene. Så før dere slenger med de ekleste leppene av alle, de dere har trykt i trynet til daglig, så husk at deres døtre eller barnebarn kan dyrke biffgardiner selv om noen år.

Skrevet

å herreguuuud, jeg ler så tårene triller! Beste latter på leeeeenge! Spesielt den der hvir mannen slo opp fordi han syntes det var så turnoff med de feite biffgardina som hang og slang når han pumpa henne , eller noe sånn. priceless! Morsommere og morsommere blir det jo etterhvert som man leser fordi det er sp morsomt i deg selv at folk skriver så masse om dette teite temaet.! hihi

Måtte sjekke om jeg hadde biffgardiner - har aldri tenkt på det før. Bittelitt av di viste utfor, men var pakket godt inn i bollemusa forøvrig. Mannfolk eeeelsker å sleike og suge på biffgardinene mine!

Hull er hull for mannfolk! :-)

Skrevet

Ja, også?! Hengete fitte er like stygt for det!

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått det med meg.

HVA ER BIFFGARDINER??? =)

Skrevet

Ja, vi har skjønt at du synes det er stygt! Da synes jeg du skal ta det opp med din datter når den tid kommer, spandere en tur på operasjonsbordet slik at fremtiden er sikret hvis det skulle være nødvendig.

Skrevet

Du virker fullstendig blåst, mildt sagt. Om min datter eller mitt barnebarn får "biffgardiner", det er da fullstendig irrelevant for hvilken mening jeg personlig har vedr. om det er lekkert eller ikke. Hehe. Går det ann.

Skrevet

En fordel med gjennomtrekk er i alle fall frisk luft! Jeg mener at nedrakking og "æsj så ekkelt" uttalelser om hvordan andre mennesker ser ut, er med på å skape holdninger som våre egne barn må forholde seg til en dag.

Skrevet

Yeah yeah.Det er ekkelt, ferdig med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...