Gå til innhold

Biffgardinene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHAHAHAHAHA.

Konge :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva du refererer til, men det må da ha noe med det kvinnelige kjønnsorganet å gjøre?

Skrevet

Beste jeg har lest på lenge, pluss undikken :P

Skrevet

Lange biffgardiner på jenter er dritekkelt.Gross.

Skrevet

Noen av oss har biffcafègardiner.

Ikke døm alle her, og tro alle slenger med lange stuebiffgardiner. Det er nemlig ikke tilfelle.

Short curtains her i gården.

Skrevet

Noen har bare EI gardin som slenger.

Skrevet

Haha, men samboer sier det er misvisende, fordi kjøtt har muskler. Så da er det altså fleskegardiner. :)) Vakkert!

Skrevet

Men er biffgardiner de utapå eller inni?

Skrevet

Biffgardiner er kjønnslepper i fritt fall. Veldig lite lekkert.

Jeg er mann og må bare si at det er totalt turn off med biffgardiner. Det er noe alle menn snakker om at de ikke kan fordra.

Skrevet

Likestillingen er altså endelig nådd så langt at måling av kjønnsdeler ikke lenger bare er forbeholdt menn. Fantastisk.

Skrevet

Men jeg forstår fremdeles ikke hva biffgardiner er!!!!

Er det liksom at de indre kjønnsleppene henger utafor?

Skrevet

Så du er mann, og legger igjen en kommentar på et forum med et klart overlegent antall kvinner som har født, med garanterte biffgardiner og andre hengende kroppsdeler, at alle menn hater det?

Lur type du!

Skrevet

Du mann 19:17, morsomt at du representerer alle menn.

Var en mann her inne en gang husker jeg, som sa at han elsket biffgardiner som blafret.

Så dere menn strides nok der, ja.

Har ikke biffgardiner selv, men vet det finnes puppemenn, rumpemenn og menn som foretrekker andre ting...så trekk inn denne alfa og omegainnstillingen din, og slutt å være så bastant.

Vi kvinner liker ikke det samme på dere menn heller!

Ta meg fks. Jeg hater hår på brystet hos mannfolk! Direkte turnoff! Men andre synes jo at ei hårete brystkasse er berre lekkert.

Så slutt å spre propaganda om at biffgardiner er turnoff hos alle menn. Noen liker at det slenger litt.

Mens du og dine kamerater tydeligvis ikke synes noe om det.

Skrevet

Glemte å legge til at jeg synes det er fryktelig ekkelt med skjeve peniser!!

Æsjameg!

anonym 19:24

Skrevet

Hehe, alle menn?? Min elsker mine Biffgardiner, kan ikke få nok av de, og det har alle andre jeg har knulla gjort også, og det er menge!!!

Skrevet

Jammen bra at min kuk er tjukk, rett og lang da;-)

Var det noe bedre å si det enn det med biffgardinene liksom?

Og du, jeg har mange kompiser, og dette er et stadig tilbakevendende tema: Ingen jeg kjenner liker biffgaridiner. Har til og med en kompis som til slutt slo opp med dama fordi han synes det var så utrolig ekkelt.

Skrevet

Ja, skal vi måle biffgardiner?

Moooaaahhh

Jeg ville vurdert kjønnsoperasjon om halve fitta mi hang utenfor... Fitter er ikke ment til å henge og slenge..!

Skrevet

mmm... stor tjukk kuk...

*fnis*

Skrevet

herre jeg tror jeg ler meg hjel av diskusjonen, og fikk med meg når den ble nevnt i den andre tråden. lo godt da og!

men foretrekker vel forskjellig, det gjør damene og.

Skrevet

Seriøst.. jeg får helt komplekser her, jeg har vel rettere sagt en bollemus, men hva faen.. biffgardiner liksom? Hva er det?

Skrevet

19.17 er selvfølgelig ikke mann. Bare i dum kjerring som håper på å knekke noens selvtillit. helt tydelig ei som er veldig umoden og lite oppegående.

Skrevet

Ja,leste det ordet i stad på en tråd her,,husker ikke hvem..haha biffgardiner,aldri hørt,hihi:)

Skrevet

Biffgardiner er mindre lekkert. uff

Skrevet

Det er ikke flesk, men hud.

Hudgardiner er derfor en mere riktig betegnelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...