Gå til innhold

Andre som er oppvokst med ONDE stemødere her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa var der aldri. Jeg trodde at han ikke visste hva som foregikk. Nå har jeg fått vite at han visste. Men i voksen alder har jeg fått vite at han visste. Det kan jeg ikke tilgi. Jeg forstår for det første ikke hvordan et voksent menneske kan gjøre slike ting mot et lite forsvarsløst barn. Og jeg forstår ihvertfall ikke hvordan pappaen til det barnet bare kan lukke øynene og late som om det ikke skjer for å fortsette å leve sitt "perfekte" liv. Han som skulle beskytte meg.

Jeg klarer nesten ikke å relatere til den lille jenta jeg en gang var. For det de gjorde mot "henne" er så grusomt at jeg må distansere meg fra det. Jeg blir trist av å se bilder av meg selv som liten. For øynene til "den lille jenta" ser alltid så triste ut, og jeg forstår ikke hvorfor ikke noen kunne beskytte henne. Skulle ønske jeg kunne reise i tid, dra tilbake og hente henne vekk der i fra.

22:19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og hater henne fortsatt i voksen alder.

Opplevde mye mobbing og ydmykelser hvor hun svært ofte snakket negativt om mitt utseende og min personlighet til andre, og overså at jeg var i samme rom. Til tider gjennomgikk jeg også hennes sinneanfall med fysisk utløp, og m.m.

'Hadde også en far som så dette, men valgte å bagatellisere det fordi han elsket henne, men senere har bedt om unnskyldning i voksen alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...