Gå til innhold

Vil dette navnet være belastende?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vilja er fint. Ligger litt i samme kategori som Tanja og Silja. Litt finsk og moderne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var norrønt, jeg. Navnet er helt greit -verken eller :-)

Skrevet

Vida og Vilja er kjempekrasj...

Vilja er et fantastisk flott navn, men ikke sammen med Vida.

 

 

Skrevet

Hm, gjerne forklare hvorfor:) greit å tenke over ting om hvorfor de ikke skal passe.

Skrevet

enig med tillab, synes ikke navnene passer sammen i det hele tatt. for meg blir det som å kalle to barn for Lucas og Ronny.

hadde det vært mine døtre ville jeg gått for noe annet..

Skrevet

eg likar det ikkje, to heilt komplett forskjellige namn! Heilt forskjelleg stil meinar eg..

Skrevet

Egentlig passer de vel veldig godt sammen, Vida er Vidar uten r, Vilja er Viljar uten r. ;o)

Skrevet

Vi synes faktisk de passer godt sammen også:) hadde ikke tenkt på det med viljar. Men har jo hørt om Vidar:)

 

Hvilke andre eksotiske navn vil passe til vida da?

Mira er hundenavn for oss så det utgår.

 

 

Skrevet

Litt enig med annie i at Vida og Vilja blir vidt ulike stiler. Hva med Alba? Det står jo glimrende til Vida.

Skrevet

Har en kollega som har en datter som heter det. Første gang jeg hørte det, syntes jeg det var uvant, og det er ikke et navn jeg ville valgt til min datter, men det er ikke stygt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...