Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #26 Skrevet 8. januar 2010 Vilja er fint. Ligger litt i samme kategori som Tanja og Silja. Litt finsk og moderne.
AndreVonDrei Skrevet 8. januar 2010 #27 Skrevet 8. januar 2010 Trodde det var norrønt, jeg. Navnet er helt greit -verken eller :-)
Gjest Skrevet 8. januar 2010 #28 Skrevet 8. januar 2010 Vida og Vilja er kjempekrasj... Vilja er et fantastisk flott navn, men ikke sammen med Vida.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #29 Skrevet 8. januar 2010 Hm, gjerne forklare hvorfor:) greit å tenke over ting om hvorfor de ikke skal passe.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #30 Skrevet 8. januar 2010 enig med tillab, synes ikke navnene passer sammen i det hele tatt. for meg blir det som å kalle to barn for Lucas og Ronny. hadde det vært mine døtre ville jeg gått for noe annet..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #31 Skrevet 8. januar 2010 eg likar det ikkje, to heilt komplett forskjellige namn! Heilt forskjelleg stil meinar eg..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #32 Skrevet 8. januar 2010 Egentlig passer de vel veldig godt sammen, Vida er Vidar uten r, Vilja er Viljar uten r. ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #33 Skrevet 8. januar 2010 Vi synes faktisk de passer godt sammen også hadde ikke tenkt på det med viljar. Men har jo hørt om Vidar:) Hvilke andre eksotiske navn vil passe til vida da? Mira er hundenavn for oss så det utgår.
Gjest ->>- Skrevet 8. januar 2010 #34 Skrevet 8. januar 2010 Litt enig med annie i at Vida og Vilja blir vidt ulike stiler. Hva med Alba? Det står jo glimrende til Vida.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #35 Skrevet 8. januar 2010 Har en kollega som har en datter som heter det. Første gang jeg hørte det, syntes jeg det var uvant, og det er ikke et navn jeg ville valgt til min datter, men det er ikke stygt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå