Gå til innhold

Vil dette navnet være belastende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vilja?

Far har forelsket seg helt i dette, men siden det er nytt så er jeg redd for at det kan bli belastende.... Men mulig jeg lager problemet utav ingenting:)

Er det fint ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig navn! Forbinder det med datteren til hun bloggeren fra Hitra.

Skrevet

Kjenner 4 småjenter som heter Vilja og flere vil det nok bli. Er ikke et uvanlig navn

Skrevet

Jeg synes ikke det er vakkert, men heller ikke belastende. Vet om en Vilje og en Viljar (gutt).

Skrevet

Vilja er kjempefint. :) Trodde ikke det var så nytt heller? Sterk jente!

Skrevet

Vet om en unge som heter det. Tror ikke hun synes det er belastet. Det er så mange litt nye navn nå for tiden at jeg umulig kan skjønne det blir et tema om noen år.

Skrevet

Kjempefint! Du lager problemer av ingenting! ;-)

Skrevet

Oi, så mange positive her:) jeg lager tydligvis problemer ut av ingenting ja:)

Må kanskje bli det navnet da;) må tenke litt på det!

Skrevet

Er det så nytt? Hadde en jente i parallellklassen som het det og jeg er 32 år. Hørte aldri om noen som syntes navnet hennes var rart. Jeg syns det er fint

Skrevet

Selvsagt ikke. Det er jo supertrendy for tida. Jeg kjenner ikke mindre enn fem Vilja under tre år, liksom.

Skrevet

Hva skulle være belastende med det?

Skrevet

Du som har en lest en blogg fra Hitra, har du link? Jeg bor der selv :-)

Skrevet

Kjempe fint navn ;o) Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være belastende?

Go for it !!

Skrevet

Nydelig navn :)

Skrevet

drea.se :) bloggeren fra hitra

Skrevet

Jeg liker ikke navnet i det hele tatt.

Ser for meg ei 16-17 år gammel jente fra nord som "rømmer" til Oslo, og havner på skråplanet. Også blir ho selvfølgelig sammen med Glenn-Kenneth ;-)

Skrevet

Bloggeren fra Frøya ja;)

Jeg bor der selv:)

Nydelig navn forresten:)

Skrevet

I belastende tenker jeg at det er for nymotens og vil være ukjent for mange når det kommer til studier og jobbsøking. At det vil bli sett på som for sært. Men ser jo her at det ikke er ett nytt navn.

Jeg hadde ikke hørt det før ei jente ved navnet begynte i vår datters barnehage.

Tenker jo mye rart...

Men så flott at mange synes det er fint! Synes det er så vanskelig med navn til nr to:)

Skrevet

Et av de fineste navnene jeg vet om!! :-)

Skrevet

Jeg synes Vida og Vilja høres ut som et tvillingpar med foreldre belastet med dårlig fantasi.

En annen ting er at navnene ikke hører sammen geografisk. Vida er spanskklingende, mens Vilja høres samisk ut.

Skrevet

Ser nå at det ikke står noe om Vida i innlegget, men regner med at du er samme person som har skrevet flere innlegg om søskennavn til Vida.

Skrevet

Ja, er samme person.

Mulig det er kræsj sånn geografisk sett men vi sliter virkelig med å finne et navn, har hatt mange alternativ men ingen som faller 100% i smak. Så nå smaker vi på vilja sammen med storesøsterens navn.

Det handler vel mere om smak en geografisk for oss.

Liker korte tostavelses navn.

Og vil de skal klinge godt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...